To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Zakopane: Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020
Numer ogłoszenia: 1896 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375736 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020, której głównym celem jest: 1) budowa silnej, prestiżowej marki Zakopane, 2) efektywna poprawa konkurencyjności oferty turystycznej Zakopanego, prowadzącej do zwiększenia ruchu turystycznego zwłaszcza w tzw. sezonie niskim 3) efektywna poprawa gospodarczej atrakcyjności oraz wykorzystanie i zwiększenie przedsiębiorczości mieszkańców (w tym np. kwestia likwidacji tzw. szarej strefy) 4) wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem Zakopanego 5) powstanie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Zakopane wraz z planem wdrożenia tych wytycznych Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - analiza zasobów i obecnych produktów turystycznych oraz efektywności turystycznej Zakopanego. Etap II - opracowanie koncepcji, czyli wyróżniającej się oferty sprzedażowej dla miasta wraz z projektem badawczym uzasadniającym opracowaną koncepcję. Etap III - opracowanie dokumentu strategicznego dla marki Zakopane (cele, grupy docelowe, źródła przewag konkurencyjnych) pn. Strategia Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020. Etap IV - opracowanie portfela usług turystycznych, obejmującego proces kreowania nowych produktów zgodnie przyjętą strategią. Etap V - przygotowanie operacyjnego planu promocji Zakopanego wraz z budżetem i harmonogramem. W/w etapy są ze sobą powiązane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ageron Polska Michał Zieliński, ul. J. Dąbrowskiego 84b/21,, 02-571 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119789,70
Oferta z najniższą ceną: 119789,70 / Oferta z najwyższą ceną: 134900,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Zakup 3000 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Modernizacja II piętra Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem
- Dostawa implantów kręgosłupowych -stabilizacja piersiowo - lędźwiowa oraz stabilizacja odcinka szyjnego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego dla KP PSP w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Realizacja bad. ewaluacyjnego pn. "Ewaluacja działań z zakresu wspierania gospodarki niskoemisyjnej oraz ochrony środowiska i racjonalnego gospodarowania zasobami w ramach Osi V i VI RPOWP 2014-2020"
- Ewaluacja ex post realizacji celów Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Opracowanie Narzędzia dla mieszkańców Pomorza obejmującą stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.