Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Wojcieszów: Przystosowanie oraz wyposażenie poddasza remizy strażackiej na potrzeby świetlicy w Wojcieszowie
Numer ogłoszenia: 189724 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów , ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, faks 075 7512280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie oraz wyposażenie poddasza remizy strażackiej na potrzeby świetlicy w Wojcieszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niniejsze zamówienie składa się z 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Część 1: Prace remontowe: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie poddasza o powierzchni podłogi 142,00 m2 budynku głównego OSP na potrzeby świetlicy wraz z wyposażeniem w sprzęty. Zakres prac: -Przygotowanie podłoża i wykonanie ocieplenia szczytów budynku płytami styropianowymi od wewnątrz wraz z wyprawą; -Wygrodzenie pomieszczenia na sprzęt (konstrukcja ścianki, okładziny ścian osadzenie drzwi wejściowych); -Okładziny z płytek schodów prowadzących na poddasze oraz wykonanie i montaż balustrad; -Wykonanie posadzki z płyt panelowych wraz z izolacją i listwami cokołowymi; -Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z montażem osprzętu elektrycznego poddasza; -Malowanie pomieszczeń poddasza farbami emulsyjnymi; Część 2: Dostawa Zakup oraz dostawa: -Dostawa i ustawienie gotowych stołów o wymiarach 168/80/h73, prostokątnych, składanych na ramie metalowej lakierowanej proszkowo w kolorze ALU - 9 sztuk. -Dostawa i ustawienie krzeseł na ramie metalowej lakierowanej proszkowo w kolorze ALU. Tapicerowane poduszki oparcia i siedziska z osłonami z tworzywa w kolorze czarnym. Możliwość składania w stosie - sztuk 36 -Wieszaki metalowe z 4 ramionami i obręczą na parasole, lakierowane proszkowo w kolorze Alu. - sztuk 2 -Dostawa i ustawienie szaf ubraniowych, drewnianych, z nadstawką i drążkiem, drzwi suwane; wymiar: 120/60/h140+120/60/h120 - sztuk 2 -Materace sprężyny nowe, siedmiostrefowe, wymiar: 80*200*20 - sztuk 12 Dodatkowo dostarczone meble oraz wyposażenie powinny być nowe, bez widocznych śladów użytkowania, bez wad oraz podlegać kwalifikacji i kontroli jakości stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów (wraz z meblami oraz wyposażeniem należy dostarczyć instrukcje, atesty, certyfikaty), odpowiadać wymaganiom przepisów i umowy pod względem jakości. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót I STWiOR oraz Plan Adaptacji Poddasza OSP na Świetlice. 4.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach. 39.15.00.00-8 - Różne meble i wyposażenie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.15.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Dokument nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Dokument nr 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Dokument nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Dokument nr 1 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Dokument nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty; Wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 1a)- dotyczy Części nr 2 zamówienia; Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub Wykonawca. 1) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), b) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c) konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, d) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., e) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza zamiany harmonogramu finansowo-rzeczowego. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy i może spowodować zmianę terminu wykonania prac. 22.5.2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); b) Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przystosowanie oraz wyposażenie poddasza remizy strażackiej na potrzeby świetlicy w Wojcieszowie jest realizowane i współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; oś 4 Leader; Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju z zakresu małych projektów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie poddasza o powierzchni podłogi 142,00 m2 budynku głównego OSP na potrzeby świetlicy wraz z wyposażeniem w sprzęty. Zakres prac: -Przygotowanie podłoża i wykonanie ocieplenia szczytów budynku płytami styropianowymi od wewnątrz wraz z wyprawą; -Wygrodzenie pomieszczenia na sprzęt (konstrukcja ścianki, okładziny ścian osadzenie drzwi wejściowych); -Okładziny z płytek schodów prowadzących na poddasze oraz wykonanie i montaż balustrad; -Wykonanie posadzki z płyt panelowych wraz z izolacją i listwami cokołowymi; -Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z montażem osprzętu elektrycznego poddasza; -Malowanie pomieszczeń poddasza farbami emulsyjnymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa: -Dostawa i ustawienie gotowych stołów o wymiarach 168*80*h73, prostokątnych, składanych na ramie metalowej lakierowanej proszkowo w kolorze ALU - 9 sztuk. -Dostawa i ustawienie krzeseł na ramie metalowej lakierowanej proszkowo w kolorze ALU. Tapicerowane poduszki oparcia i siedziska z osłonami z tworzywa w kolorze czarnym. Możliwość składania w stosie - sztuk 36 -Wieszaki metalowe z 4 ramionami i obręczą na parasole, lakierowane proszkowo w kolorze Alu. - sztuk 2 -Dostawa i ustawienie szaf ubraniowych, drewnianych, z nadstawką i drążkiem, drzwi suwane; wymiar: 120*60*h140+120*60*h120 - sztuk 2 -Materace sprężyny nowe, siedmiostrefowe, wymiar: 80*200*20 - sztuk 12 Dodatkowo dostarczone meble oraz wyposażenie powinny być nowe, bez widocznych śladów użytkowania, bez wad oraz podlegać kwalifikacji i kontroli jakości stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów (wraz z meblami oraz wyposażeniem należy dostarczyć instrukcje, atesty, certyfikaty), odpowiadać wymaganiom przepisów i umowy pod względem jakości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.