Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Warszawa: Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie Systemu Informatycznego - Zarządzanie Personelem (SI-ZP) w Banku Gospodarstwa Krajowego oraz usługi serwisowe dla Systemu; sygn. RZP/131/DRSB/2007
Numer ogłoszenia: 189875 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, fax 022 6270378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie Systemu Informatycznego - Zarządzanie Personelem (SI-ZP) w Banku Gospodarstwa Krajowego oraz usługi serwisowe dla Systemu; sygn. RZP/131/DRSB/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA STANOWI zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie organizacją Zamawiającego (bankiem państwowym) w części dotyczącej zarządzania personelem, w dalszej części dokumentacji zwanego Systemem Informatycznym Zarządzanie Personelem (SI-ZP) lub Aplikacją, a także świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 2. TERMIN REALIZACJI zamówienia: 1) odbiór końcowy wdrożonej Aplikacji - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, 2) serwis gwarancyjny - 12 miesięcy od daty odbioru końcowego, 3) serwis pogwarancyjny - 24 miesiące od zakończenia okresu gwarancyjnego. 3. WDRAŻANA APLIKACJA POWINNA posiadać strukturę modułową, uwzględniającą docelowo wszystkie niżej wskazane moduły: 1) Administracja kadrowa, 2) Systemy wynagradzania, 3) Administracja płacami, 4) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 5) Zarządzanie przez Cele, 6) Dobór personelu, 7) Oceny okresowe i ścieżki rozwoju pracowników, 8) Kształcenie personelu, powinna zawierać narzędzia samoobsługi menedżerskiej i samoobsługi pracowniczej oraz umożliwiać raportowanie ze wszystkich modułów w określonych formatach. 4. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA FUNKCJONALNE dotyczące poszczególnych modułów zostaną załączone do siwz, w drugim etapie postępowania. 5. WIELKOŚĆ: Aplikacja będzie obsługiwała co najmniej 1300 osób, zatrudnionych w centrali oraz nie mniej niż w 20 oddziałach terenowych, położonych w odrębnych geograficznie lokalizacjach. 6. SZACUNKOWA LICZBA UŻYTKOWNIKÓW Aplikacji wynosi: 1) 30 osób Użytkowników aktywnych (administratorów merytorycznych), 2) Inni użytkownicy (funkcje samoobsługi, podgląd,) - wszyscy pracownicy Zamawiającego. 7. W RAMACH REALIZACJI zamówienia Wykonawca wykona: Etap I: 1) Opracowanie, we współpracy z Zamawiającym, modeli podstawowych procesów biznesowych najczęściej implementowanych we wdrażanej Aplikacji. 2) Specyfikację funkcjonalną wdrażanej Aplikacji. 3) Specyfikację infrastruktury sprzętowej, zapewniającej prawidłowe działanie Aplikacji i spełniającej jej wymagania wydajnościowe - dla środowiska produkcyjnego i testowo-rozwojowego. 4) Projekt techniczny wdrażanej Aplikacji. Etap II: 5) Wdrożenie kolejnych modułów aplikacji oraz integrację całego systemu SI-ZP, w tym migrację danych z pracujących dotychczas u Zamawiającego systemów informatycznych do zarządzania personelem. 6) Przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów Aplikacji. 7) Opracuje i dostarczy Zamawiającemu Dokumentację Aplikacji (dokumentację techniczno-użytkową, administratora aplikacji oraz administratora bezpieczeństwa). Etap III: 8) Zapewni serwis gwarancyjny przez 12 miesięcy od daty odbioru końcowego systemu) i pogwarancyjny (przez 24 miesiące od zakończenia okresu gwarancyjnego. 8. INFRASTRUKTURĘ SPRZĘTOWĄ dla środowiska produkcyjnego i testowo-rozwojowego, z uwzględnieniem parametrów wskazanych przez Wykonawcę, zapewnia Zamawiający.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości 25.000 zł oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. SYTUACJA PODMIOTOWA Wykonawców: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone w pkt 2 i 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły Spełnia - Nie spełnia. Z treści załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 2. ZDOLNOŚĆ EKONOMICZNA I FINANSOWA: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) w/w warunek mogą spełniać łącznie, przy czym jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składać będzie trzech lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to (przy zachowaniu łącznej minimalnej sumy ubezpieczenia 1 000 000 PLN) dwóch z tych Wykonawców musi być ubezpieczonych łącznie na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 700.000 PLN. 3. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE I POTENCJAŁ KADROWY: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego (1) zamówienia o wartości co najmniej 700.000 PLN brutto, którego przedmiotem było dostarczenie i uruchomienie: a) systemu informatycznego lub podsystemu (tj. systemu będącego elementem wdrożenia większego projektu informatycznego) wspomagającego zarządzanie personelem, obsługującego organizację o rozproszonej, wielooddziałowej strukturze (centrala i nie mniej niż 20 jednostek lokalnych położonych w odrębnych geograficznie lokalizacjach); b) System / podsystem, o którym mowa w lit. a), stanowił zintegrowany system zarządzania personelem w zakresie obsługi co najmniej 500 osób, w tym w naliczaniu wynagrodzenia dla co najmniej 500 osób; c) Wymagane zamówienie dotyczyło wdrożenia systemu, obejmującego co najmniej 5 z niżej wymienionych modułów, w tym obowiązkowo moduły e., f., g.: a. Do administracji kadrowej b. Do obsługi systemu wynagradzania c. Do administrowania płacami d. Do obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych e. Do Zarządzania przez Cele (ZPC) f. Do doboru personelu g. Do ocen okresowych (w tym samooceny pracowników) i prowadzenia Ścieżek Rozwoju Pracowników h. Do obsługi kształcenia personelu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunki, o których mowa powyżej, musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem składającym się przynajmniej z 6 osób o następujących kwalifikacjach: a) ekspert merytoryczny w zakresie zarządzania projektem - 3 osoby z minimum 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu projektami dotyczącymi wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania (tj. system klasy ERP posiadający budowę modułową), obejmujących systemy zarządzania personelem, przeszkolonymi w zakresie kierowania projektami; b) ekspert merytoryczny w zakresie zarządzania kadrami: 2 osoby z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania modułu zarządzania kadrami dla systemu zarządzania personelem, który Wykonawca zamierza zaoferować w niniejszym przetargu i z odbytym szkoleniem autoryzowanym przez producenta tego systemu. c) ekspert merytoryczny w zakresie zarządzania płacami: 2 osoby z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania modułu zarządzania płacami dla systemu zarządzania personelem, który Wykonawca zamierza zaoferować w niniejszym przetargu i z odbytym szkoleniem autoryzowanym przez producenta tego systemu. Zamawiający dopuszcza, aby osoby wykazane w formularzu - Potencjał kadrowy posiadały jednocześnie więcej niż jedną z wyżej wskazanych kwalifikacji (np. jednocześnie kwalifikacje określone w lit. a) i b) powyżej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunki, o których mowa powyżej, Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. ZASADY OGRANICZENIA LICZBY WYKONAWCÓW, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie nie większa niż 5, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zastosuje dodatkowe zasady kwalifikacji wykonawców: Wykonawcy, który przedstawi zrealizowane zamówienia w liczbie ponad wymagane minimum, zostanie przyznany dodatkowy punkt (1) za każdy zrealizowany projekt o wartości minimum 500.000 PLN, spełniający kryteria określone w punkcie Doświadczenie - oznaczone lit. a), b) i c) z tym, że kryterium określone w lit. a) dla zamówień ponad wymagane minimum ustala się na poziomie nie mniej niż 10 jednostek lokalnych położonych w odrębnych geograficznie lokalizacjach. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów liczonych wg ww. określonych zasad kwalifikacji. W sytuacji gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą pozycję w kwalifikacji, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców, którzy zostali zakwalifikowani na pozycjach od pierwszej do tej pozycji (włącznie) w ramach której nastąpiło przekroczenie liczby Wykonawców ponad 5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego) poniższych dokumentów i oświadczeń oraz dokumentów i oświadczeń określonych w punktach 2. i 3. a) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniosku składanego przez konsorcjum muszą zostać dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 a i b oraz w pkt 2 i 3, z zastrzeżeniem, iż co najmniej dokumenty wymienione w pkt 1 b składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Wniosek konsorcjum musi być podpisany i oznaczony w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. 2. W CELU POTWIERDZENIA, że Wykonawca znajduje się W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. 3. W CELU POTWIERDZENIA, że Wykonawca posiada odpowiednie DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE oraz POTENCJAŁ KADROWY do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do wniosku: a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (opisanego w sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunków opisanych w punkcie - Doświadczenie zawodowe oraz daty wykonania i odbiorcy, zgodnie ze wzorem Nr 3 - formularz Doświadczenie zawodowe, który jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Wykonawca powinien załączyć do wykazu dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymaganego w punkcie III.2) 3. zamówienia oraz zamówień, które będą oceniane w przypadku zastosowania dodatkowych zasad kwalifikacji Wykonawców, opisanych w pkt III.2) 4. b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym (opisanymi w sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunków opisanych w punkcie - Potencjał kadrowy), zgodnie ze wzorem Nr 4 - formularz Potencjał kadrowy, który jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki techniczne - spełnienie wymagań funkcjonalnych (Szczegółowe wymagania są do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego) - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Centrala Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, sekretariat Dep. Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych (DEST), pok. 119..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego (www.bgk.com.pl): - OPIS przedmiotu zamówienia; - OPIS warunków udziału w postępowaniu oraz informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełninania warunków udziału w postepowaniu; - WZORY: Nr 1 - wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; Nr 2 - wzór oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; Nr 3 - wzór formularza Doświadczenie zawodowe; Nr 4 - wzór formularza Potencjał kadrowy; - SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA funkcjonalne podlegające ocenie (TABELA PUNKTACJI) w ramach kryterium oceny ofert: Warunki techniczne - spełnienie wymagań funkcjonalnych
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Zakup i wdrożenie narzędzi do zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury IT - serwer logów, tworzenie i zarządzanie kopiami zapasowymi danych
więcej: Komputerowy system sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.