Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Gdańsk: NA WYKONANIE PRAC BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. DŁUGI TARG 39/40 W ZAKRESIE: WYMIANY PARKIETU, UŁOŻENIA SIECI TELETECHNICZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI BUDOWLANYMI.
Numer ogłoszenia: 190604 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA WYKONANIE PRAC BUDOWLANYCH W BUDYNKU PRZY UL. DŁUGI TARG 39/40 W ZAKRESIE: WYMIANY PARKIETU, UŁOŻENIA SIECI TELETECHNICZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI BUDOWLANYMI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Projekt sieci teleinformatycznej w budynku przy ul. Długi Targ 39-40 - załącznik nr 1 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania sieci teleinformatycznej w budynku - załącznik nr 3 do SIWZ, - Książka przedmiarów - sieć teleinformatyczna - załącznik nr 4 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót budowlanych - pokrywanie podłóg, układanie parkietów na podłogach- załącznik nr 5 do SIWZ, - Przedmiar - roboty remontowe - wymiana parkietu w budynku użytkowym - załącznik nr 6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu gruzu i innych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł, w tym: - na zadanie 1 - 5 000,00 zł - na zadanie 2 - 2 000,00 zł, Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.09.2008 r. o godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 03.10.2008 r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji i 3-letniej rękojmi, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: minimum 1 robotę polegającą na remoncie budynków lub lokali popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 2. Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: Na zadanie I: - 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa, Na zadanie II: - 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektami budowlanymi w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną - przynależącej do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne (grupa 1) dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.), Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - Złożyć kosztorysy ofertowe (uproszczone) wg przedmiarów robót Zamawiającego na wybrane zadanie, - Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 74, pok. nr 5, w godz. 8.00 - 12.00, cena brutto 12,20 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Partyzantow 74, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.10.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 04.09.2008 r. godzina 10:15 Miejsce: w siedzibie Zamawiającego ul. Partyzantów 74, 80 - 254 Gdańsk w pokoju nr 204 - świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Artur Gaicki, tel. 058/ 524-10-63, nz@gznk.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana parkietu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót budowlanych - pokrywanie podłóg, układanie parkietów na podłogach- załącznik nr 5 do SIWZ, Przedmiar - roboty remontowe - wymiana parkietu w budynku użytkowym - załącznik nr 6 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.13-9, 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ułożenie sieci teletechnicznej wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt sieci teleinformatycznej w budynku przy ul. Długi Targ 39-40 - załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania sieci teleinformatycznej w budynku - załącznik nr 3 do SIWZ, Książka przedmiarów - sieć teleinformatyczna - załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.70.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.