Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Warszawa: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 190634 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości. Przedmiot zamówienia jest podzielony na cześć części : A - Cześć I zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla I części jest : wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), zwanej dalej : Prawem budowlanym. 2. zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie : a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r. B - II część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla II części zamówienia jest : wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b) sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów i zastosowanych przekrojów, c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, z usunięciem zanieczyszczeń przywracających pełną drożność przewodów, d) wykonanie pomiarów przepływu strumienia powietrza z pełną analizą wpływu na pozostały układ systemu wentylacyjnego, e) sprawdzenie zabezpieczeń wylotów kominowych ponad dachem, f) wykonanie szkiców przewodów kominowych, g) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, h) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r. b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r. C - III część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla III części zamówienia jest : wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania ww. obiektów w zakresie : a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowania protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektów. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b) kontrolę pozostałych obiektów, tj. przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie należy przeprowadzić do 15 października 2013 r. D - IV część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla IV części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje :a) sprawdzenie w zakresie stanu technicznego obiektu budowlanego, b) sprawdzenie w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c) sprawdzenie w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d) sprawdzenie w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,f) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego. 3. przewidywany termin kontroli - do 30 września 2013 r. E - V część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla V części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży elektrycznej obiektów przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, b) sprawdzenie dokręcenia zacisków łączeniowych przewodów osprzętu elektrycznego rozdzielczego, c) sprawdzenie równomierności obciążeń linii zasilających, d) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, e) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych. 3. przewidywany termin kontroli - do 31 lipca 2013 r. F - VI część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla VI części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny efektywności energetycznej urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust. pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są obiekty przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie. 2. zakres kontroli obejmuje ocenę efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, ich wielkości w stosunku do wymagań użytkowych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW oraz opracowanie protokołu z dokonanej oceny technicznej. 3. wykaz urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, objętych kontrolą zawiera tabela w Rozdziale III ust. 2, pkt G, ppkt 3 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, zrealizował : a) dla części I zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, b) dla części II zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, c) dla części III zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, d) dla części IV zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, e) dla części V zamówienia - co najmniej jedną okresową, pięcioletnią usługę kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego, f dla części VI zamówienia - co najmniej jedną usługę trwającą przynajmniej przez okres 24 miesięcy i polegającą na konserwacji instalacji i urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW. Do wykazu (dla każdej z części ) należy dołączyć oryginał lub kopię dowodów, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzających to, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są : a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a). Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa w ppkt a), może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.1., zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1.1.1. Usługa główna (dla każdej z 6 części) , o której mowa w pkt 1.1. - to usługa o zakresie przedmiotowym i czasowym nie mniejszym niż zakres usługi wymienionej w Rozdziale V ust. 2 pkt 2.2.1. Żądany wykaz głównych usług (dla każdej z 6 części) musi zawierać co najmniej jedną główną usługę, o której mowa wyżej. Dokument, o którym mowa wyżej (wykaz głównych usług) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - odpowiednio Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ww. innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż wskazany nowy podmiot - spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy, inny podmiot.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą (dla każdej z sześciu części odrębnie) oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, zawierającego co najmniej informacje : 1.2.1. - dla I części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. a) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.2. - dla II części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2. lit. b), tj. posiadania dyplomu mistrza kominiarskiego, wydanego przez Izbę rzemieślniczą, np. poprzez podanie numeru dyplomu mistrza kominiarskiego.d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np.zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.3. - dla III części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba),b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. c) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.4. - dla IV części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. d) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio- np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.5. - dla V części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby lat doświadczenia w eksploatacji instalacji elektroenergetycznych, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. e), tj. posiadania przez co najmniej jedną z tych osób świadectwa kwalifikacji w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, a przez drugą z tych osób posiadania świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.6. - dla VI części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby lat doświadczenia w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2.,lit. f), tj. posiadania przez co najmniej jedną z tych osób świadectwa kwalifikacji w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, a przez drugą z tych osób posiadania świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - (odpowiednio do ww. pkt 1.1 i 1.2 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu (dokumentów) lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje bezpośrednio osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie musi składać zobowiązania, o którym mowa wyżej. Wystarczy jeśli w wykazie tych osób wskaże, że dysponuje nimi bezpośrednio w formie np. umowy o pracę lub umowy cywilno - prawnej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę ww. osób w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazane przez Wykonawcę nowe, inne osoby wykażą spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne osoby.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć : kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych albo dyplomu mistrza komoniarskiego (odpowiednio dla danej części) oraz aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie; 00-950 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11; 00-950 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), zwanej dalej : Prawem budowlanym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie : a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 2. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie okresowej,półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 Prawa budowlanego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje :a) sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b) sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów i zastosowanych przekrojów,c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, z usunięciem zanieczyszczeń przywracających pełną drożność przewodów, d) wykonanie pomiarów przepływu strumienia powietrza z pełną analizą wpływu na pozostały układ systemu wentylacyjnego,e) sprawdzenie zabezpieczeń wylotów kominowych ponad dachem, f) wykonanie szkiców przewodów kominowych,g) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, h) opracowanie protokołu zdokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 2. Przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania ww. obiektów w zakresie : a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowania protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektów. 2. Przewidywane terminy kontroli : a) kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b) kontrolę pozostałych obiektów, tj. przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie należy przeprowadzić do 15 października 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie stanu technicznego obiektu budowlanego, b) sprawdzenie w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c) sprawdzenie w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d) sprawdzenie w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, f) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego. 3) przewidywany termin kontroli - do 30 września 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży elektrycznej obiektów przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, b) sprawdzenie dokręcenia zacisków łączeniowych przewodów osprzętu elektrycznego rozdzielczego, c) sprawdzenie równomierności obciążeń linii zasilających, d) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, e) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych. 2. Przewidywany termin kontroli - do 31 lipca 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny efektywności energetycznej urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust. pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są obiekty przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje ocenę efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, ich wielkości w stosunku do wymagań użytkowych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW oraz opracowanie protokołu z dokonanej oceny technicznej. Wykaz urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, objętych kontrolą zawiera tabela w Rozdziale III ust. 2 pkt G ppkt 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE: Mycie posadzek w garażach podziemnych w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w budynkach przy ulicy Kochanowskiego 29 i 37 w Warszawie
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Roboty konserwatorskie na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej"
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.