Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Bielsko-Biała: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 2, 3/4, 5 i 6.
Numer ogłoszenia: 190662 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, fax 033 8145931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm,.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 2, 3/4, 5 i 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych: Zadanie nr 1 rejon ADM nr 2 - 369,40m2. Zadanie nr 2 rejon ADM-3 / 4 -181,79m2. Zadanie nr 3 rejon ADM - 5 - 397,60m2. Zadanie nr 4 rejon ADM-6 - 190,90m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie) zrealizowali z należytą starannością, minimum 2 zadania o zakresie i wartości zbliżonej do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, b)Wykonawca musi dysponować osobami mającymi kwalifikacje dla wykonania zamówienia, c)w przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia opisanego w części I podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza powierzyć. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy muszą znajdować się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia im nieprzerwaną realizację zamówienia. 4.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.Z 2007r. Nr 223, poz.1655) 6.Udzielą minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. UWAGA W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a)przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . Ocena spełnienia ww. warunków nastąpina zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do siwz). 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.Z 2007r. Nr 223, poz. 1655) - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do siwz. - kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwych izb zawodowych. 5.Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zał. nr 2 do siwz.). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 6.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych (zał. nr 2 do siwz.). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 7.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat prac o wartości i zakresie zbliżonym do wartości i zakresu niniejszego zamówienia - (min. 2 zadania) wraz z potwierdzeniem należytego wykonanie robót, zgodnie z punktem IV. 2a siwz - zał. nr 5 do siwz. 8.Referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie z należytą starannością robót z wykazu. 9.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - załącznik nr 2 do siwz. 11.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w części XI pkt. 7 niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 12.Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 2 do siwz (projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz). 13.Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia lub niepowierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 2 do siwz. 14.Oświadczenie Wykonawcy, że będzie związany ofertą do czasu wyłonienia Wykonawcy - max 30 dni. 15.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na roboty - min. 60 miesięcy (załącznik nr 2 do siwz). 16.Wykonane na podstawie przedmiaru robót kosztorysy ofertowe zawierające ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze (na każde zamówienie osobno). Wykonawca powinien sporządzić kosztorysy ofertowe po dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz w oparciu o przedmiary robót z podaniem . 17.Kosztorys ofertowy musi zawierać : stawkę robocizny bezpośredniej,koszty pośrednie , zysk. 18.Zestawienie kosztorysów na poszczególne rodzaje robót. 19.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (formularz oferty) oraz załącznik nr 2 do siwz. 20.Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wytwarzanej stolarki okiennej do obrotu wyrobów budowlanych zgodnie z Ustawą z dnia 16.04.204r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 z 2004r., poz. 881). Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców zamieszkałych poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymaganych w punktach 3,5, 6 Części V Wykonawcy dostarczają dokumenty równoważne , odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Mieszkalnych nr 3 / 4 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Mieszkalnych nr 3 / 4, ul. Krasińskiego nr 5 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do zapłaty części wynagrodzenia za wymianę stolarki zobowiązani sa najemcy lokali mieszkalnych. Wykonawca pobierał będzie od najemców część wynagrodzenia zgodnie z ustaleniami zamawiającego na podstawie wykazu będącego załącznikiem nr 1 do umowy ( załącznik nr 6 - 9 do siwz). W lokalach , w których najemcy zobowiązani są do dopłat montaż stolarki okiennej może nastąpić dopiero po uiszczeniu opłaty przez najemcę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 2 - 369,40 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 3 / 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 3 / 4 - 181,79 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 5 - 397,60 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych w rejonie ADM nr 6 - 190,90 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.