eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWykonanie iluminacji mostów - wykonanie oświetlenia iluminacyjnego mostu Zygmunta Starego w Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Piła: Wykonanie iluminacji mostów - wykonanie oświetlenia iluminacyjnego mostu Zygmunta Starego w Pile
Numer ogłoszenia: 190791 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172355 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie iluminacji mostów - wykonanie oświetlenia iluminacyjnego mostu Zygmunta Starego w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych, 2) robót wykończeniowych, 3) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizację, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych, 4) dokumentacji powykonawczej (2 komplety ze spisem treści), 5) uruchomienie oświetlenia iluminacyjnego wraz z przeszkoleniem obsługi, 6) zapewnienie serwisu konserwacyjno - eksploatacyjnego w okresie gwarancji polegającego na nieodpłatnym cyklicznym (co 6 miesięcy) przeglądzie technicznym instalacji, nieodpłatnej wymianie źródeł światła - jeśli taka wymiana będzie wynikać z normalnej eksploatacji, z wyłączeniem sytuacji gdy doszło do zniszczeń wynikających z aktów wandalizmu. Wykonawca jest zobowiązany wykonać całość robót zgodnie z dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 8 do nr 18, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Wykonawca winien dołączyć do kosztorysu ofertowego szczegółowe dane techniczne oraz producenta proponowanych opraw oświetleniowych oraz sterowników z zastrzeżeniem, że winny być to materiały równoważne jak opisane w projekcie. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca wykonał, dostarczył i ustawił na każdym terenie placu budowy tablicę informacyjną o wymiarach 2 m x 1 m (wzór poglądowy - załącznik nr 19 do SIWZ), zawierającą: - tytuł zadania: Wykonanie iluminacji mostów - wykonanie oświetlenia iluminacyjnego mostu Zygmunta Starego w Pile, - wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych, - logotyp Miasta Piły. Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robot. Gwarancja Wymagany okres gwarancji: nie mniej niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Warunki płatności Płatność nastąpi w terminie 25 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eneos Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96662,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116972,95

  • Oferta z najniższą ceną: 116972,95 / Oferta z najwyższą ceną: 174250,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.