Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Strawczyn: Usługi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku w ramach projektu pn. Oblęgorska Akademia Talentów
Numer ogłoszenia: 190963 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych w Oblęgorku , ul. Gimnazjalna 15, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 30 30 429, faks 41 30 30 429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku w ramach projektu pn. Oblęgorska Akademia Talentów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku w ramach projektu pn. Oblęgorska Akademia Talentów w tym: 1 - Uwierz w siebie - zajęcia z psychologiem, łącznie 108 godzin lekcyjnych ( 3godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 2 - Szach - mat - koło szachowe dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 3 - Matematyka dla każdego - koło matematyczne dla uczniów kl. IV-VI, mających trudności w nauce matematyki, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 4 - Matematyka dla każdego - koło matematyczne dla uczniów kl. I-III gimnazjum, mających trudności w nauce matematyki, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 5 - Małe laboratorium - koło przyrodniczo-geograficzne dla uczniów kl. IV-VI, mających trudności w naukach przyrodniczych, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 6 - Małe laboratorium - koło przyrodniczo-geograficzne dla uczniów kl. I-III gimnazjum, mających trudności w naukach przyrodniczych, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 7 - Pięknie czytam i piszę - zajęcia dla uczniów dyslektycznych i dysgraficznych z kl. IV-VI, łącznie 36 godzin lekcyjnych ( 1 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 8 - Pięknie czytam i piszę - zajęcia dla uczniów dyslektycznych i dysgraficznych z kl. I-III gimnazjum, łącznie 36 godzin lekcyjnych ( 1 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 9 - Moja sylwetka- moje zdrowie - zajęcia korygujące wady postawy dla uczniów kl. IV-VI, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 10 - Moja sylwetka- moje zdrowie - zajęcia korygujące wady postawy dla uczniów kl. I-III gimnazjum, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 11 - Ja też tak potrafię - zajęcia dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z klas III gimnazjum, łącznie 144 godziny lekcyjne ( 4 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 12 - Ja też tak potrafię - zajęcia dla uczniów z autyzmem, łącznie 216 godzin lekcyjnych ( 6 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 13 - Sztuka widza i dłoni - zajęcia wokalno-instrumentalne dla uczniów klas I-III gimnazjum, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 14 - Sztuka widza i dłoni - zajęcia teatralno-taneczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 15 -Sztuka widza i dłoni - warsztaty plastyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej , łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 16 - Świat nauki - zajęcia dla uczniów klas I-III gimnazjum uzdolnionych z zakresu nauk biologiczno-geograficznych, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 17 -Młodzi serwerzy - zajęcia informatyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, łącznie 36 godzin lekcyjnych ( 1 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 18 - Młodzi serwerzy - zajęcia informatyczne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej, łącznie 36 godzin lekcyjnych ( 1 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 19 - Młodzi serwerzy - zajęcia informatyczne dla uczniów klas I-III gimnazjum, łącznie 36 godzin lekcyjnych ( 1 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 20 - English- szansą dla każdego - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 21 - English- szansą dla każdego - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas IV -VI szkoły podstawowej, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 22 - English- szansą dla każdego - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas I-III gimnazjum, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 23 - Deutsch- szansą dla każdego - zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas IV -VI szkoły podstawowej, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 24 - Deutsch- szansą dla każdego - zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas I-III gimnazjum, łącznie 72 godziny lekcyjne ( 2 godz. tygodniowo w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013) 25 - Odkryj swoją przyszłość - warsztaty z doradztwa zawodowego dla uczniów klas I-III gimnazjum, łącznie 324 godziny lekcyjne ( 6 godz. tygodniowo warsztatów i 3 godziny tygodniowo konsultacji indywidualnych w okresie wrzesień 2012- czerwiec 2013)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wskazanego w rozdz. VII pkt 2a niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: - wykaz wykonanych usług edukacyjnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, terminów realizacji, nazwy zamawiającego, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał: - co najmniej jedną usługę o charakterze edukacyjnym, w ramach której zrealizowano zajęcia pozalekcyjne dla dzieci lub młodzieży szkolnej o wartości minimum 50 tys. zł. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wskazanego w rozdz. VII pkt 2a niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - zawierający niej mniej niż 16 osób, o następujących kwalifikacjach: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym (wszystkie osoby) - staż pracy pedagogicznej min. 3 lata (co najmniej 6 osób) - stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany (minimum 6 osób) oraz oświadczenie w zakresie posiadanych kwalifikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia opiewającą co najmniej na wartość składanej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez notariusza 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Wymagana forma dokumentu - oryginał 4.Zgodnie z art. 26 ust. 2 b pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi do realizacji zamówienia zasobami, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w n/w przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego - Wystąpienia okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie zawartej umowy b) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, c) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, - zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie Wykonawcy lub zmiany osób po stronie Zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy, - wystąpienia zmian, których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansującej realizację umowy. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych w Oblęgorku
ul. Gimnazjalna 15, Oblęgorek
26-067 Strawczyn (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych w Oblęgorku ul. Gimnazjalna 15, Oblęgorek 26-067 Strawczyn (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX, Działanie 9.1.,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.