Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Lublin: wykonanie inwentaryzacji budynków - III części
Numer ogłoszenia: 19100 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji budynków - III części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Powierzchnia całkowita budynku 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7; Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2; Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2a celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 72/2 (obręb 43 arkusz 5) o pow. 3775 m2. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2.490 m2. Ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Lublin - 10 oraz lokali stanowiące własność osób fizycznych - 14. 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części I i II Wykonawca powinien: 1) dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji), 2) ustalić, aby suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik, zamykała się do jedności, 3) zebrać we własnym zakresie dokumentację potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zadbać, aby dokumentacja sporządzona dla nieruchomości opisanych w części I i II zawierała: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali do wyodrębnienia oraz pomieszczeń przynależnych do lokali, b) wykaz powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku. 5) Sporządzić w/w dokumentację w dwu jednobrzmiących egzemplarzach. 2. W ramach realizacji przedmiotu umowy w części III Wykonawca powinien: 1) dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji lub właściciela lokalu). 2) Przy pomiarze lokali stanowiących własność osób innych niż Gmina (lokali wyodrębnionych) należy w ostatecznym rozliczeniu nieruchomości przyjąć powierzchnię z pomiaru, jeżeli różni się ona o +/- 0,5 m2 od powierzchni wynikającej z aktu własności (wpisu w księdze wieczystej prowadzonej dla danego lokalu mieszkalnego). W innym przypadku należy do rozliczenia nieruchomości przyjąć powierzchnię dotychczasową. 3) Ustalona powierzchnia użytkowa nieruchomości winna być sumą powierzchni użytkowych poszczególnych lokali mieszkalnych. 4) Suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik winna zamykać się do jedności. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie dokumentacji potrzebnej do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę dla nieruchomości opisanej w części III zamówienia powinna zawierać między innymi: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali wyodrębnionych i do wyodrębnienia, b) wykaz powierzchni lokali i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku. 7) Winna być sporządzona w dwu jednobrzmiących egzemplarzach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawcówIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.dysponowanie osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa) rzeczoznawcy majątkowego, w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie art. 191, 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej oraz wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców zgodnie z art. 193 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, d)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub e)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy o doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Uprawnienia zawodowe (świadectwa), w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: - w sprawach merytorycznych: - p. Jerzy Kotarski - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pok. 719, tel. (081) 466 -2740. - p. Grzegorz Zieliński - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pok. 718, tel. (081) 466 -2742. 2.W zakresie procedury: p. Agnieszka Radaj - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon (081) 466-3022.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części - I część.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Powierzchnia całkowita budynku 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie inwentaryzacji budynków - III części - II część.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części III część.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2a celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 72/2 (obręb 43 arkusz 5) o pow. 3775 m2. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2.490 m2. Ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Lublin - 10 oraz lokali stanowiące własność osób fizycznych - 14..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.