eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinwykonanie inwentaryzacji budynków - III części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Lublin: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części
Numer ogłoszenia: 85300 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19100 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Powierzchnia całkowita budynku 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7; Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2; Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2a celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 72/2 (obręb 43 arkusz 5) o pow. 3775 m2. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2.490 m2. Ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Lublin - 10 oraz lokali stanowiące własność osób fizycznych - 14. 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części I i II Wykonawca powinien: 1) dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji), 2) ustalić, aby suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik, zamykała się do jedności, 3) zebrać we własnym zakresie dokumentację potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zadbać, aby dokumentacja sporządzona dla nieruchomości opisanych w części I i II zawierała: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali do wyodrębnienia oraz pomieszczeń przynależnych do lokali, b) wykaz powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku. 5) Sporządzić w/w dokumentację w dwu jednobrzmiących egzemplarzach. 2. W ramach realizacji przedmiotu umowy w części III Wykonawca powinien: 1) dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji lub właściciela lokalu). 2) Przy pomiarze lokali stanowiących własność osób innych niż Gmina (lokali wyodrębnionych) należy w ostatecznym rozliczeniu nieruchomości przyjąć powierzchnię z pomiaru, jeżeli różni się ona o +/- 0,5 m2 od powierzchni wynikającej z aktu własności (wpisu w księdze wieczystej prowadzonej dla danego lokalu mieszkalnego). W innym przypadku należy do rozliczenia nieruchomości przyjąć powierzchnię dotychczasową. 3) Ustalona powierzchnia użytkowa nieruchomości winna być sumą powierzchni użytkowych poszczególnych lokali mieszkalnych. 4) Suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik winna zamykać się do jedności. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie dokumentacji potrzebnej do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę dla nieruchomości opisanej w części III zamówienia powinna zawierać między innymi: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali wyodrębnionych i do wyodrębnienia, b) wykaz powierzchni lokali i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku. 7) Winna być sporządzona w dwu jednobrzmiących egzemplarzach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6870.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Powierzchnia całkowita budynku 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Saran, Biuro Wycen Nieruchomości, ul. Karmelicka 3/5, 20-081 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2250.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2250.00 oferta z najwyższą ceną: 21000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie inwentaryzacji budynków - III części: Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Saran, Biuro Wycen Nieruchomości, ul. Karmelicka 3/5, 20-081 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1200.00 oferta z najwyższą ceną: 14000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wwykonanie inwentaryzacji budynków - III części: Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2a celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 72/2 (obręb 43 arkusz 5) o pow. 3775 m2. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2.490 m2. Ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Lublin - 10 oraz lokali stanowiące własność osób fizycznych - 14

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: 1. Paweł Cwołek, Digital-Projekt, Pracownia Inżynierska, 2. Rafał Kiszka, Pro-Invent, ul. Konopnickiej 4/4, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3420.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3420.00 oferta z najwyższą ceną: 21000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.