Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Garwolin: Dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 191069 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ w Garwolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 - Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego (nić dwuskładnikowa). Zadanie nr 2 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy. Zadanie nr 3 - Szew syntetyczny, szybkowchlanialny, pleciony, powlekany. Zadanie nr 4 - Szew syntetyczny wielowłóknowy, niewchłanialny, poliestrowy. Zadanie nr 5 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny. Zadanie nr 6 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylenowy . Zadanie nr 7 - Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, wykonany z kwasu poliglikolowego, powlekany..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Deklaracja zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas; Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikat CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; wpis/ zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami dotychczas obowiązującej ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach medycznych) lub zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (nie dotyczy wyrobu medycznego w przypadku, gdy pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska państwie członkowskim, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Arkusz oceny technicznej i użytkowej - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 7.W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna i użytkowa - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się jedynie zmiany cen w następujących przypadkach: obniżenia cen; zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w przypadku niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w § 1 i 3 niniejszej umowy. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok.136..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego (nić dwuskładnikowa).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego (nić dwuskładnikowa). Czas podtrzymywania tkankowego max 28 - 35 dni. Czas całkowitej absorbcji max 50 - 70 dni. 1 4 - 0 75 16, 1/2 koła okrągła (kłująca) 84 2 4 - 0 75 20, 1/2 koła okrągła (kłująca) 36 3 3 - 0 75 22, 1/2 koła okragła 300 4 3 - 0 75 37 -40,1/2 koła okrągła 720 5 3 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 36 6 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 960 7 0 75 30, 1/2 koła okrągła 480 8 1 75 30, 1/2 koła okrągła 480 9 1 90 40, 1/2 koła okrągła mocna 780 10 1 75 30 - 32, okragła kształt litery J 180 11 1 90 45,1/2 koła okrągła 240 12 2 90 45, 1/2 koła okrągła 1680 13 2 90 48, 1/2 koła okrągła 600 14 0 min. 130 podwiązka 480 15 2 - 0 min. 130 podwiązka 480 16 3 - 0 min. 130 podwiązka 420.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, poliamidowy, kolorowy. 1 6 - 0 75 11 - 12, 3/8 koła odwrotnie tnąca 12 2 5 - 0 75 15 - 16, 3/8 koła odwrotnie tnąca 12 3 4 - 0 45 19, 3/8 koła odwrotnie tnaca 300 4 4 - 0 75 19, 3/8 koła odwrotnie tnaca 180 5 3 - 0 45 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1320 6 3 - 0 75 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1620 7 2 - 0 45 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 420 8 2 - 0 75 24, 3/8 koła odwrotnie tnąca 120 9 2 - 0 75 30, 3/8 koła odwrotnie tnąca 1320 10 1 - 0 75 30, 1/2 koła okragła 60 11 1 - 0 75 40, 1/2 koła okrągła 144 12 1 75 / 90 37, 1/2 koła okrągła 180 13 1 75 / 90 40, 1/2 koła okrągła 108 14 1 90 / 100 48, 1/2 koła okragła 48 15 1 90 48, 1/2 koła odwrotnie tnąca 36 16 2 90 40, 1/2 koła odwrotnie tnąca 24 17 2 90 / 100 48, 1/2 koła okragła 24 18 2 100 90, 1/2 koła tnąca 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, szybkowchlanialny, pleciony, powlekany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, szybkowchlanialny, pleciony, powlekany Czas podtrzymywania tkankowego 8 - 20 dni Czas całkowitej absorbcji 40 - 50 dni 1 4 - 0 75 19, 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna 24 2 3 - 0 75 16 - 19, 3/8 koła odwrotnie tnąca 60 3 3 - 0 75 35, 3/8 koła odwrotnie tnąca 480 4 3 - 0 75 22 3/8 koła odwrotnie tnąca 24 5 1 90 40, 1/2 koła przyostrzona okragła 600 6 1 90 45, 1/2 koła przyostrzona okrągła 720 7 0 90 48 1/2 koła przyostrzona okrągła 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny wielowłóknowy, niewchłanialny, poliestrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny wielowłóknowy, niewchłanialny, poliestrowy 1 1 - 0 min 100 podwiązka 180 2 2 - 0 min 75 podwiązka 24 3 5 min 100 podwiązka 36 4 2 - 0 75 22, 1/2 koła okrągła 24 5 1 75 37, 1/2 koła okrągła 24 6 2 75 40 1/2 koła okrągła 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny Czas podtrzymywania tkankowego 42 - 98 dni Czas całkowitej absorbcji 180 - 210 dni 1 3 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 36 2 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 144 3 1 75 40, 1/2 koła okrągła 36 4 2 90 48, 1/2 koła okragła 48 5 0 150 40 1/2 koła okrągła, pętla 24 6 1 150 40 1/2 koła okrągła, pętla 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylenowy 1 6 - 0 75 11 - 13, dwie igły, 1/2 koła okrągła 12 2 5 - 0 75 13, 3/8 koła okragła 12 3 5 - 0 75 11 - 16 dwie igły, 1/2 koła okragła 12 4 4 - 0 75 15, 1/2 koła okrągła 36 5 3 - 0 75 15, 1/2 koła okrągła 12 6 2 - 0 75 26, 1/2 koła okrągła 600 7 3 - 0 45 26, 1/2 koła, odwrotnie tnaca 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, wykonany z kwasu poliglikolowego, powlekany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, wykonany z kwasu poliglikolowego, powlekany Czas całkowitej absorbcji 60 - 90 dni 1 2 - 0 90 50, 1/2 koła okrągła 36 2 1 150 40, 1/2 koła okrągła, pętla 48 3 1 75 27, 5/8 koła okrągła 48 4 1 75 35, okragła, haczyk 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- DOSTAWA W RAMACH DEPOZYTU STENTÓW I BALONÓW DO PRACOWNI HEMODYNAMIKI SP ZOZ W GARWOLINIE
- Dostawa paliw płynnych
- Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów Krajowego Ośrodka Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich w Garwolinie
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy drobnego sprzętu j.u. do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.