eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Dąbrowa Górnicza: Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza
Numer ogłoszenia: 191271 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą. 1. Przedmiotem zamówienia są bieżące działania polegające na utrzymaniu w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych i kładki nadziemnej na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. 2. Wykaz przejść podziemnych oraz kładki nadziemnej do przedmiotu zamówienia: 2.1.Przejście Reden w ciągu ul. Królowej Jadwigi 2.2.Przejście Damel w ciągu ul. Piłsudskiego 2.3.Przejście Morcinek w ciągu ul. Piłsudskiego 2.4.Przejście Os. Staszic w DK-94 2.5.Przejście Merkury skrzyżowanie ulic: Królowej Jadwigi, Al. Róż 2.6.Przejście Centrum skrzyżowanie ulic: Sobieskiego, Królowej Jadwigi, T. Kościuszki 2.7.Kładka nadziemna w ciągu ul. Sobieskiego 2.8.Przejście pod Aleją Róż. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania prace związane z: a) naprawą lub wymianą elementów konstrukcyjnych wchodzących w skład przejść podziemnych i nadziemnych, tj.: - wykładzin ceramicznych, posadzek, ścian, schodów, - blach stropowych, - poręczy, balustrad zewnętrznych (tak aby zawsze były dobrze zamocowane i bezpieczne dla pieszych korzystających z przejścia), - kratek osłonowych odwodnień, rynien, rur spustowych, - zadaszeń i wszelkich innych elementów konstrukcyjnych przejść, b) uzupełnianiem na bieżąco skradzionych rynien i rur spustowych PCV, zadaszeń, krat na odwodnieniach, c) robotami antykorozyjnymi poręczy i balustrad, konstrukcji wg występujących potrzeb, d) konserwacją oświetlenia, wymianą zniszczonych kloszy, opraw, żarówek, świetlówek - w przypadku dewastacji oświetlenia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. 4. Prace techniczno-eksploatacyjne prowadzone winny być przez brygadę techniczno-eksploatacyjną składającą się z osób wymienionych w pkt. 8.1.4. SIWZ . 5. Wykonawca poda telefony kontaktowe do 2 osób najpóźniej w dniu podpisania umowy, pod którymi Zamawiający może zgłaszać awarie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta. 6. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktu z Zamawiającym w zakresie spraw organizacyjno -technicznych wraz z podaniem jej numeru telefonu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. 8. Zamawiający każdorazowo będzie zlecać Wykonawcy wykonanie określonych usług/robót poprzez wystawienie zlecenia i przekazanie go w formie pisemnej, telefonicznej lub faksem. 9. W celu zapewnienia prawidłowej sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść Wykonawca musi w razie awarii podjąć prace w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od zgłoszenia telefonicznego/faksowego Zamawiającego. 10. Gwarancja Na wykonane roboty budowlano - instalacyjne oraz zabudowane materiały Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty zatwierdzenia przez Strony protokołu odbioru końcowego każdego zrealizowanego zlecenia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki nieodpłatnie w terminie do trzech dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł przez cały okres trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub jest w trakcie wykonywania usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto, mające w swoim zakresie łącznie czynności polegające na wykonaniu prac konserwacyjnych, naprawczych, remontowych w obiektach i/lub na terenach użyteczności publicznej. Uwaga: 1. Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, wykonania/wykonywania usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość usług odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zostało wszczęte postępowanie. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów wg formuły:spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia), tj.: brygadą techniczno-eksploatacyjną składającą się z min. 7 osób, w tym: - 5 osób odpowiedzialnych za stan techniczno-eksploatacyjny przejść, - kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych posiadającego uprawnienia w branży elektrycznej: min uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci typu E do 1KV (bądź uprawnienia wyższe, o ile jest to niezbędne do wykonywania zawodu) , - kierownika budowy w zakresie robót ogólnobudowlanych posiadającego uprawnienia w branży ogólnobudowlanej do kierowania robotami ogólnobudowlanymi. Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Równowartość w złotych polisy opłaconej w walucie obcej zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zostało wszczęte niniejsze postępowanie. Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. Wskazane jest, aby zobowiązanie zawierało minimum: 3.1. dane pozwalające na identyfikacje stron 3.2. zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 3.3. cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia), 4. oświadczenia, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Koszty pośrednie liczone od robocizny i sprzętu (Kp od R + S) - 10
  • 3 - Zysk liczony od robocizny, sprzętu i kosztów pośrednich (Zysk od R + S + Kp) - 10
  • 4 - Koszty zakupu liczone od wartości materiałów (Kz od M) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; 2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 3. zmian podatku VAT: 3.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wartość netto wykonanych prac będzie każdorazowo mnożona przez współczynnik wynikający ze zmiany podatku VAT, tj. 1,23/nowa obowiązująca stawka podatku VAT, 3.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wartość netto wykonanych prac będzie każdorazowo mnożona przez obowiązującą stawkę podatku VAT, 4. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 5. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. II. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 25.4. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. III. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. IV. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. V. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy. VI. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia: - dokumentów określających sposób i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, - w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Ustawy) - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, a w przypadku wspólników prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - umowę spółki, - kserokopii wymaganych uprawnień zgodnie z zapisami pkt. 8.1.4. SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro pok. nr 316, Wydział Komunikacji i Drogownictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro pok. nr 316, Wydział Komunikacji i Drogownictwa albo parter stanowisko 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2., 9.1.3. i 9.1.4. oraz 9.3. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców lub wspólnie na jednym druku. W przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.4. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2:Termin zakończenia realizacji zamówienia - 3 lata od daty zawarcia umowy lub do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel. 5. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1: Kryteriami oceny ofert są: Cena za 1 roboczogodzinę (Rb) waga 70 % Koszty pośrednie liczone od robocizny i sprzętu (Kp od R + S) waga 10 % Zysk liczony od robocizny, sprzętu i kosztów pośrednich (Zysk od R + S + Kp) waga 10 % Koszty zakupu liczone od wartości materiałów (Kz od M) waga 10 %.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.