Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Kraków: Wykonanie, dostawa i montaż mebli
Numer ogłoszenia: 191564 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 683 15 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli stanowiących wyposażenie 72 pokoi według projektu oraz dostawę 144 krzeseł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5)zaakceptują projekt umowy; 6)dołączą wszystkie dokumenty wymienione w części IV SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych dokumentów w następujący sposób: a) warunek spełniony = kontynuacja oceny ofert, b) warunek nie spełniony = wykluczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 na załączniku nr 1; b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 na załączniku nr 1A; c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit a, c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5.Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO 31-571 Kraków al. Jana Pawła II 78 pok. 510.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 510.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DZ.271.14.2025 - Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń pod nowy aparat tomografu w budynku M4, parter
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- wynajem autokarów dla przewozu uczestników wycieczek pracowniczych i emeryckich organizowanych przez Dział Socjalno-Bytowy AGH w 2025 roku - DE-dzp.272-051/25
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa istniejącego Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Żychlinie w celu:Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym w Żychlinie ul. 1-go Maja 36
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.