eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakosławicePrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego mikrobusu 9-cio miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Pakosławice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Pakosławice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego mikrobusu 9-cio miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Pakosławice.
Numer ogłoszenia: 191586 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pakosławice, Pakosławice 1, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4357614, fax 077 4357614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego mikrobusu 9-cio miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Pakosławice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego mikrobusu 9-cio miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Pakosławice. 1. Oferowany przez dostawców samochód nie może mieć gorszych parametrów (albo równoważne) i wyposażenia aniżeli wskazane poniżej: 1.1 samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2008, 1.2 kolor - granatowy, 1.3 izolacja dźwiękowo - termiczna, 1.4 homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe, 1.5 homologacja całopojazdowa - mikrobus - osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, 1.6 przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, 1.7 ilość miejsc: 9 (8+1) 1.8 rozstaw osi min. 3000 mm, 1.9 silnik wysokoprężny, turbodoładowany o mocy min. 100 KM, 1.10 pojemność silnika - do 2000 cm3, 1.11 niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, 1.12 napęd na koła przednie, 1.13 układ hamulcowy z ABS, 1.14 hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, 1.15 układy: EDS, ASR, MSR, ESP, 1.16 skrzynia biegów 5-biegowa mechaniczna, 1.17 dźwignia zmiany biegów w formie (joysticka), 1.18 regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, 1.19 wspomaganie układu kierowniczego, 1.20 poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, 1.21 wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 1.22 wszystkie zagłówki z regulacją wysokości, 1.23 obrotomierz elektroniczny, 1.24 immobiliser fabryczny, 1.25 autoalarm z niezależnym zasilaniem i centralny zamek z pilotem, 1.26 blokada skrzyni biegów, 1.27 zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, 1.28 drzwi tylne dwuskrzydłowe lub klapa, 1.29 ogrzewanie tylnej szyby, 1.30 lusterka zewnętrzne sterowane, 1.31 klimatyzacja, 1.32 wentylacja kabiny z recyrkulacją i filtrem przeciwpyłowym, 1.33 drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział, 1.34 wyłożenie dachu i ścian bocznych tapicerką twardą, 1.35 nadwozie przeszklone (przeszklenie boczne i tylne), szyby termoizolacyjne, 1.36 szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń, 1.37 przesuwne prawe drzwi boczne, 1.38 stopień wejściowy boczny oświetlony, 1.39 oświetlenie w podsufitce, 1.40 gniazdo 12V w kabinie, 1.41 podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, 1.42 fotel kierowcy z regulacją, 1.43 sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, 1.44 składany i wyjmowany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, 1.45 składany i wyjmowany trzeci rząd siedzeń 3 miejscowy z możliwością mocowania wózka inwalidzkiego, 1.46 reflektory przednie halogenowe + regulacja zasięgu, 1.47 trzecie światło stop i światło przeciwmgielne z tyłu, 1.48 przygotowanie do montażu radia - antena, 2 głośniki w drzwiach kabiny kierowcy 1.49 gaśnica, trójkąt, apteczka, fartuchy przeciw błotne przednie i tylne, 1.50 koło zapasowe pełnowymiarowe ze stalowymi obręczami wraz z koszem (do zamocowania) + zestaw naprawczy (podnośnik samochodowy, klucz do kół) oraz komplet opon zimowych z felgami, 1.51 2 głośniki, radio CD/MP3 2. Wymagania w związku z przystosowaniem do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim: 2.1 szybko demontowane fotele w przestrzeni pasażerskiej, 2.2 schowek - miejsce (pojemnik na pasy), 2.3 wykładzina antypoślizgowa, łatwo zmywalna, 2.4 szyny wzdłuż mocujące jeden wózek inwalidzki w podłodze pojazdu, 2.5 komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, 2.6 pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, 2.7 najazdy teleskopowe, aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu, 2.8 oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych, 3. Wymagania odnośnie gwarancji: 3.1 serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj 3.2 gwarancja na podzespoły mechaniczne i elektroniczne, bez ograniczeń przebiegu - min. 24 miesiące, 3.3 gwarancja na lakier min. 3 lata 3.4 gwarancja na perforację blach - min. 12 lat

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 zobowiązują się zrealizować zamówienie w okresie do dnia 07.10.2008 r.; 1.6 udzielą na wykonane dostawy gwarancji zgodnej z warunkami podanymi w specyfikacji 1.7 zaakceptują termin płatności 7 dni. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI pkt. 1 niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagania wynikające z dokumentów i oświadczeń, które każdy z wykonawców powinien złożyć
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 1; 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (składane na podstawie art. 44) - Załącznik nr 2; 1.3 parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 3; 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków związanych z działalnością Oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Oświadczenie , że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, Dopuszcza się złożenie kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność przez osobę podpisującą ofertę. 2. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pakosławice 48-314 Pakosławice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pakosławice 48-314 Pakosławice pokój nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.