eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewZorganizowanie szkoleń zawodowych i zajęć ze specjalistami dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - nowa jakość życia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Sochaczew: Zorganizowanie szkoleń zawodowych i zajęć ze specjalistami dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - nowa jakość życia
Numer ogłoszenia: 191653 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318914 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie, Aleja 600-Lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8631481, faks 0-46 8631484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie szkoleń zawodowych i zajęć ze specjalistami dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - nowa jakość życia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zajęcia ze specjalistami GRUPOWE PORADNICTWO PRAWNE - 8 godzin Minimalny zakres programowy poradnictwa udzielanie grupowych konsultacji w szczególności z zakresu: - prawa pracy, - ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób INDYWIDUALNE PORADNICTWO PEDAGOGICZNE - 14 godzin Poradnictwo w zakresie rozwiązywania problemów wychowawczych zgłaszanych przez uczestników i wypracowaniu nowych sposobów radzenia sobie z nimi. WARSZTAT Z WIZAŻYSTĄ - 16 godzin Poprawa w zakresie autoprezentacji uczestników warsztatów a/ Nabycie umiejętności kreowania wizerunku, stylu ubierania się, kolorystyki ubrań, fryzury, makijażu, budowania pozytywnego wizerunku; b/ Nabycie praktycznych umiejętności wykonywania makijażu, elementów charakteryzacji oraz makijażu na różne okazje; c/ Zdobycie wiedzy z zakresu teorii barw, dobierania kolorów do typu urody, korekcji defektów i technik makijażu. c/ aktualne trendy w modzie współczesnej, style ubioru, kolorystyka ubioru, dobór ubioru do rodzaju sylwetki, itp. Zadanie nr 2 - Szkolenia zawodowe KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH/ EGZAMIN UDT - 4 osoby KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI I EGZAMINEM UDT - 7 osób KUCHARZ - 3 osoby FRYZJER - 2 osoby DEKORATOR Z MODUŁEM FOTOGRAFOWANIA - 1 osoby OBSŁUGA FINANSOWO -KADROWA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM - 2 osoby PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 1 osoba EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ GAZOWYCH GRUPA III - 1 osoba SPAWACZ (spawanie spoinami pachwinowymi ze stali niestopowych) - 1 osoba PRAWO JAZDY KAT.B Z EGZAMINEM PAŃSTWOWYM - 9 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Nowe umiejętności-Nowa jakość życia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-EUROPA Consulting Dominik Karmazyn, ul. Armii Krajowej 59/17, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.