Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Warszawa: roboty budowlane związane z wymianą wentylatorów wyciągowych W 61 w strefie B, W 121 i W 122 w strefie E, W 155 w strefie K oraz W 215 i W 216 w strefie A w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy pl. Defilad 1
Numer ogłoszenia: 19169 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury i Nauki Warszawa, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6566359, fax 6566337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego zarządzająca nieruchomością miejską.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane związane z wymianą wentylatorów wyciągowych W 61 w strefie B, W 121 i W 122 w strefie E, W 155 w strefie K oraz W 215 i W 216 w strefie A w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy pl. Defilad 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: - demontaż wentylatorów i koniecznych fragmentów instalacji - montaż wentylatorów i podłączenie z kanałami wentylacyjnymi - instalacje elektryczne - badania i regulację działania poszczególnych wentylatorów i fragmentów nowej instalacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2 700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą ofertę spełniająca wymogi SIWZ - zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 2 700 zł - wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 roboty o podobnym charakterze (wentylacja, klimatyzacja) i przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - dysponują kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, potwierdzoną stosownym dokumentem. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 5 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 2 700 zł 2. wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 3. parafowany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ 4. kosztorys ofertowy 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ 6. formularz - wykaz robót, w którym Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 3 roboty o podobnym charakterze (wentylacja, klimatyzacja) - zał. nr 4 do SIWZ 7. dokumenty potwierdzające, że roboty wykonane w zał. nr 4 do SIWZ - wykaz robót, zostały wykonane należycie 8. oświadczenie Wykonawcy dot. kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych potwierdzone stosownym dokumentem 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1 Dział Zamówień Publicznych, pok. 1619 i 1620, piętro XVI.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1 Dział Zamówień Publicznych, pok. 1619 i 1620, piętro XVI.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.