To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do
drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola (numer sprawy: 23/ZP/12).
Numer ogłoszenia: 191782 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149244 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola (numer sprawy: 23/ZP/12)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Wola Al. Solidarności 90 w Warszawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nierefabrykowane, gdzie: a) za oryginalne zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta drukarek/urządzeń oraz dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta; b) za fabrycznie nowe zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nie napełniane powtórnie na aktualnej gwarancji producenta; c) za nierefabrykowane zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nienapełniane powtórnie w oryginalnych opakowaniach fabrycznych zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt, termin jego ważności, posiadające znak firmowy producenta; d) każdy toner musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, (obowiązek posiadania indywidualnego numeru seryjnego nie dotyczy tonerów OKI 430D, OKI B431d) oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert o asortymencie równoważnym, z uwzględnieniem niżej wymienionych wymagań: a) pojemność, czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż produktów oryginalnych, wydajność tonerów winna być potwierdzona dołączonymi do oferty raportami z testów wykonanych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 (dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych), lub normami równoważnymi; b) produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych, tj. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku itp., w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzeń wskazanych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; c) w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych wymaga się spełnienia norm ISO 9001:2000 lub norm równoważnych; 4) Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Gwarancja Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne powinien wynosić 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76671,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79900,80
Oferta z najniższą ceną: 79900,80 / Oferta z najwyższą ceną: 94463,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.