To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Kielce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Odbudowa zniszczonej przez powódź przepompowni wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w m. Rybitwy, gm. Połaniec
Numer ogłoszenia: 191797 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169093 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Odbudowa zniszczonej przez powódź przepompowni wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w m. Rybitwy, gm. Połaniec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Odbudowa zniszczonej przez powódź przepompowni wraz ze zbiornikiem wyrównawczym w msc. Rybitwy, gm. Połaniec., wykonywanej zgodnie z opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL, ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt odbudowy zbiornika wyrównawczego, placu manewrowego i kanału odpływowego zawierający: opis techniczny wraz z częścią rysunkową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - Projekt odbudowy wlotu do pompowni zawierający: opis techniczny wraz z częścią rysunkowa, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, - Projekt odbudowy pompowni - część elektryczna zawierający projekt zasilania elektroenergetycznego przepompowni, projekt instalacji i urządzeń elektrycznych przepompowni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Wykonawca musi zapewnić nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno - budowlanymi (w zakresie melioracji wodnych) i elektrycznymi. Celem inwestycji jest zabezpieczenie przeciwpowodziowe terenów zabudowanych oraz użytków rolnych z części obszaru miejscowości Rybitwy, Ruszcza i Łubnice poprzez wykonanie odbudowy zniszczonej w trakcie powodzi w maju 2010r. przepompowni. Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jej realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski:- przebudowa żelbetowej konstrukcji wlotu, - wykonanie nowej stalowej ścianki szczelnej lewego skrzydła wlotu, - wykonanie żelbetowych oczepów skrzydeł wlotów, - montaż przejść dławikowych przez ściany, montaże konstrukcji włazów, - wykonanie bloku oporowego pod rurociągi tłoczne,- montaż rurociągów i armatury,- zasypanie budowli do poziomu terenu i odbudowa nasypu ochronnego,- sprawdzenie i montaż pomp w istniejących szybach rurowych,- odbudowa zbiornika wyrównawczego przepompowni - zagospodarowanie placu manewrowego i terenu wokół przepompowni,- odbudowa kanału odpływowego,- odbudowa instalacji elektrycznej. W zakres robót wchodzi również wykonanie podłączeń oraz dokonanie rozruchu urządzeń energetycznych. Z dokumentacją techniczną w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym. b) Udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy. c) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane. d) Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego. e) Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót. f) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą robót projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. g) Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora. h) Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót. i) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień, jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu, wraz ze wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru. j) Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycja. k) Nadzorowanie budowy a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości materiałów do stosowania przy wykonywaniu ścianki szczelnej stalowej (kontrola w trakcie wykonywania przegrody, a także po wykonaniu przegrody, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót), w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (inspektor nadzoru pełniący funkcje koordynatora zespołu nadzoru - obecność codzienna; pozostały inspektor - w częstotliwości zależnej od rodzaju wykonywanych robót); Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy. Poszczególni inspektorzy nadzoru mają prawo dokonywać zapisu w dzienniku budowy wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru. l) Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy. Każdorazowe sprawdzanie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń - sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, m) Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. n) Wyrywkowa kontrola stopnia zagęszczenia gruntu., o) Wykonywanie kontrolnych pomiarów geodezyjnych. p) Udział w przeglądach gwarancyjnych. q) Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów. r) Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania. s) Współdziałanie z Wykonawcą robót i zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63850,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71340,00
Oferta z najniższą ceną: 71340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71340,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska" - powt.
- Dostawa materiałów dla uczestników warsztatów realizowanych w ramach projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych ADP.2301.40.2024
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Wymiana kabin natryskowych i brodzików
- Dostawa mebli do siedzenia dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin"
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.