eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOchrona mienia wraz z monitoringiem w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Opole: Ochrona mienia wraz z monitoringiem w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ
Numer ogłoszenia: 191930 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165698 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020103, 077 4020128, faks 077 4020101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia wraz z monitoringiem w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia wraz z monitoringiem w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu w terminie 01.07.2010r. - 03.01.2011r. wg schematu: Ochrona fizyczna - Dni robocze: 1600 - 800, soboty, niedziele, pozostałe dni wolne od pracy: całodobowo, wielkość obsady: 1 osoba Monitoring zdalny - całodobowo 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: - zapewnienia, w miarę możliwości, stałej obsady pracowniczej oddelegowanej do wykonania usługi (każda zmiana obsady kadrowej wymaga uzgodnienia w formie pisemnej), - umundurowania oraz wyposażenia swoich pracowników w niezbędny sprzęt ochrony osobistej, - zobowiązania swoich pracowników do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, kodów dostępu, faktów, z którymi zapoznali się w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, - niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek budynku bądź jego wyposażenia, zauważonych podczas pełnienia służby, a także ich zabezpieczenia, ponadto zgłaszanie wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo budynku, - prowadzenia szczegółowej ewidencji wejść i wyjść osób zatrudnionych i niezatrudnionych, na teren obiektu poza godzinami pracy Zamawiającego - zapewnienia ochrony w czasie uzgodnionym w umowie, poprzez opracowanie z wyprzedzeniem odpowiednich harmonogramów czasu pracy pracowników, - w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku, lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowania działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu do 15 minut (o ile nie wystąpią przeszkody wydłużające, np. blokada drogi w związku z wypadkiem, pożarem, wybuchem, itp.) lub za pomocą wezwanych służb porządkowych, - wyposażenie w książkę raportów ochranianego obiektu, - zapoznania pracowników ochrony z treścią szczegółowego zakresu obowiązków, w tym zobowiązania ich do zachowania tajemnicy zawodowej, - zapewnienie telefonu służbowego dla pracownika ochrony. - zapewnienia zdalnego monitoringu oparciu o istniejące urządzenia systemu sygnalizacji włamania obiektu oraz podejmowanie działań własnymi grupami interwencyjnymi - udziału w realizacji zadań związanych z podwyższeniem gotowości obronnej państwa wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz. U. z dnia 8 października 2004r.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Upos System Sp. z o.o., ul. Sienkiewicz 13, 44-190 Knurów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20472,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20472,24

  • Oferta z najniższą ceną: 20472,24 / Oferta z najwyższą ceną: 34723,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.