eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NR 17/PN/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NR 17/PN/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy, do kontaktów: Badura Mariola, ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2718641, fax 032 2718641, e-mail: zniziolek@srzabrze.med.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NR 17/PN/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - Apteka Szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy: Nici chirurgicznych i materiałów opatrunkowych- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie Wykonawcy o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ nici chirurgiczne i materiały opatrunkowe dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r (DZ. U. Nr 93, poz. 896) o wyrobach medycznych. stanowiące załącznik nr 3 SIWZ, podpisane przez osobę y uprawnioną e, UWAGA!!! Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt jest dopuszczony do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy przed zawarciem umowy dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na cały asortyment. Dostarczone dokumenty muszą być dodatkowo opisane przez Wykonawcę, jakiego produktu dotyczą z wyszczególnieniem pakietu i pozycji w tym pakiecie. 2.Katalog z numerami kodów do oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 1-6. podpisany (każda strona ) przez osobę y uprawnioną e, Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę y uprawnioną e w imieniu Wykonawcy - własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność z oryginałem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.). 5)Dostarczą ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w rozdziale VII i VIII SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6)Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą niżej wymienione dokumenty: a)Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę /y/ uprawnioną /e/, b)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ uprawnioną/e/ w imieniu Wykonawcy - własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność z oryginałem\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy lub za zaliczeniem pocztowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego- Budynek Dyrekcji, I -wsze piętro, pok. nr 2.01.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1. 1) Krótki opis: Nić syntetyczna poliamidowa monofilament, niewchłanialna dla wysokospecjalistycznych procedur medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 10. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE - sterylna wchłanialna gąbka żelatynowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2. 1) Krótki opis: Nić syntetyczna monofilament wchłanialna w okresie 180-210 dni, czas podtrzymywania do 5 tygodni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3. 1) Krótki opis: Plecionka poliestrowa niewchłanialna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4. 1) Krótki opis: Plecionka z kwasu poliglikolowego, syntetyczna, wchłanialna w okresie 56-90 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5. 1) Krótki opis: Nić syntetyczna plecionka o okresie podtrzymywania tkankowego 7 dni z kwasu poliglikolowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Njak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6. 1) Krótki opis: nici różne i wosk kostny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: PAKIET NR 7. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE- opaski, wata, lignina, kompresy gazowe, pieluchy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00, 21.22.21.21. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: PAKIET NR 8. 1) Krótki opis: MATERIAłY OPATRUNKOWE - Plastry i przylepce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: PAKIET NR 9. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE - serwety operacyjne z gazy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: PAKIET NR 11. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE - siatki do podtrzymywania opatrunków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: PAKIET NR 12. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE - opatrunki do nakłuć obwodowych, do cewników epiduralnych, do zabezpieczeń wkłuć centralnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: PAKIET NR 13. 1) Krótki opis: MATERIAŁY OPATRUNKOWE - folia chirurgiczna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: pakiet nr 14. 1) Krótki opis: Proteza powięzi mięśni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak ws iwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.