Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Kętrzyn: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych, drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka oraz konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 19211 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych, drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka oraz konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych, drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka oraz konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: Zestaw nr 1 - mięso wieprzowe i wołowe w ilości 13200 kg. Zestaw nr 2 - przetwory mięsne w ilości 11500 kg. Zestaw nr 3 - drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka w ilości 15800 kg. Zestaw nr 4 - konserwy mięsne i pasztety w puszkach w ilości 7800 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.40.00 - Podroby 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.13.16.00 - Produkty wołowe i cielęce 15.13.12.10 - Szynka wędzona 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane 15.13.13.10 - Pasztety 15.11.21.20 - Indyki 15.11.21.30 - Kurczęta 15.13.13.00 - Konserwy wątrobiane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości: Zestaw nr 1 - mięso wieprzowe i wołowe - 2900,00 (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100); Zestaw nr 2 - przetwory mięsne - 2600,00 (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100); Zestaw nr 3 - drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka - 2900,00 (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100); Zestaw nr 4 - konserwy mięsne i pasztety w puszkach - bez wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 5 SIWZ. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 5 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 W-MOSG lub przesłać na adres: Warmińsko - Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowo Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1. Oświadczenia wykonawcy lub zaświadczenia wystawionego na wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli środków spożywczych lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzające, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego przedmiotu zamówienia został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkcyjnych i wprowadzających żywność do obrotu - zgodnie z art. 5 Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych). 2. Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanego przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez jeden z ww. podmiotów oraz stosowne zaświadczenia wystawione przez jeden z ww. podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowany przedmiot zamówienia. 3. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i/lub stosowania systemu HACCP, przedstawi on jedynie stosowane zaświadczenia wystawione dla producentów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 1 - mięso wieprzowe i wołowe w ilości 13200 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.13.16.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetwory mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 2 - przetwory mięsne w ilości 11500 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.12.10-0, 15.13.12.00-7, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 3 - drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka w ilości 15800 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwy mięsne i pasztety w puszkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 4 - konserwy mięsne i pasztety w puszkach w ilości 7800 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.13.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.