Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Puławy: Ochrona obiektów i mienia Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. znajdujących się przy ul. Piaskowej 7 - Hala Targowa, nieruchomość przy ulicy Dęblińskiej 2 - Biurowiec oraz nieruchomością przy ul. Lubelskiej 59 - teren po byłym Tartaku
Numer ogłoszenia: 192120 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 886 30 63, faks 81 886 81 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z.o.o. Spółka Gminy Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. znajdujących się przy ul. Piaskowej 7 - Hala Targowa, nieruchomość przy ulicy Dęblińskiej 2 - Biurowiec oraz nieruchomością przy ul. Lubelskiej 59 - teren po byłym Tartaku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. znajdujących się przy ul. Piaskowej 7 - Hala Targowa, nieruchomość przy ulicy Dęblińskiej 2 - Biurowiec oraz nieruchomością przy ul. Lubelskiej 59 - teren po byłym Tartaku. 1. Ochraniany obiekt i czas pracy: 1.1 Hala Targowa przy ulicy Piaskowej 7 wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. rampami, parkingiem i zadaszonymi miejscami parkingowymi, o łącznej powierzchni 5771m2. Obiekt Hali zamykany, teren parkingu nie ogrodzony. Czas ochrony: od poniedziałku do piątku w godzinach od 18°° do 6°°, w soboty od godz. 15°°, do godz. 6°° w poniedziałek, a w niedziele i dni ustawowo wolne od handlu całodobowo. 1.2 Nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 - zabudowa : budynek biurowy czteropiętrowy, dwa budynki magazynowe. Ochraniany teren o łącznej powierzchni 4237m2. Teren ogrodzony, zamykany. Czas ochrony: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15°° do 7°° i od godz. 15°° w piątek do godz. 7°° w poniedziałek, w pozostałe dni ustawowo wolne od pracy całodobowo. 1.3 Nieruchomość przy ul. Lubelskiej 59, w skład której wchodzi 13 budynków, wiat i innych budowli na terenie o pow. 5,1799ha. Budynki wynajmowane, teren ogrodzony, zamykany. Czas ochrony: całodobowo. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich obiektów: 2.1 Stałe dozorowanie Obiektu i mienia w wyżej wyznaczonych godzinach. 2.2 Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektu osób niepowołanych. 2.3 Ustalanie uprawnień do przebywania na terenie Obiektu. 2.4 Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie. 2.5 Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i bram po opuszczeniu Obiektu przez Najemców i pracowników Zamawiającego. 2.6 Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia. 2.7 Nadzorowanie zagadnień dotyczących fotografowania lub filmowania chronionego terenu. 2.8 Przechowywanie zdeponowanych kluczy. 2.9 Zabezpieczenie przyległego do Obiektu terenu z tytułu wydarzeń okazjonalnych. 2.10 Patrolowanie Obiektu i przyległego terenu nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane w książce służby. 2.11 Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektów. 2.12. Udostępnienie wejścia do Obiektów Najemcom i ich pracownikom całodobowo lub zgodnie z obowiązującym regulaminem Obiektu. 2.13 W razie zagrożenia powiadamianie patrolu interwencyjnego lub innych służb porządkowych. 2.14 Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej. 2.15 Zgłaszanie do Zleceniodawcy ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., i innych powstałych na terenie dozorowanego Obiektu. 2.16 Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez administrację Zleceniodawcy - zadania te powinny być odnotowane w książce służby. 2.17 Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia technicznego i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno-prawnej. 2.18 Podejmowania wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochranianych Obiektów. 2.19 Monitorowanie z posterunku w Hali Targowej terenu Targowiska Miejskiego przy ul. Składowej 6b za pośrednictwem przekazywanego obrazu z systemu kamer i czujników i reagowanie w przypadku wystąpienia zagrożenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) - koncesja MSW i A,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej trzech usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest udokumentowanie przez wykonawcę posiadania certyfikatu jakości w zakresie prowadzonej działalności oraz udokumentowanie dysponowaniem grupą interwencyjna na terenie Puław.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
koncesja, zezwolenie, licencja, koncesja MSWiA
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podppisany Formularz ofertowy, podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w art. 22 ust. 1 pzp, zaparafowany wzór umowy, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.np.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. w Puławach
ul. Dęblińska 2 pok. 214 II pietro
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o. w Puławach ul. Dęblińska 2 pok. 115 I piętro 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 18 części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.