Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Złotów: Dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
Numer ogłoszenia: 192135 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Złotów , Al. J.P.Lenne 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633471, faks 0-67 2632557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminów i miejsca dostawy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 niezależne od siebie części: Część 1 - dostawa kukurydzy paszowej w ilości 14 ton Część 2 - dostawa kasztanów paszowych w ilości 8 ton Część 3 - dostawa buraków cukrowych w ilości 160 ton Część 4 - dostawa ziemniaków paszowych w ilości 64 tony Część 5 - dostawa marchwi jadalnej w ilości 0,5 tony Część 6 - dostawa mieszanki zbożowej w ilości 1,2 tony Część 7 - dostawa siana łąkowego w ilości 4 tony Część 8 - dostawa soli z mikroelementami w ilości 0,6 tony 3. Wykonawca dostarczy wskazany asortyment zgodnie z określonym harmonogramem dostaw, do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z ich rozładunkiem. Miejsca dostaw : a) magazyn leśnictwa Leśnik, Czajcze Leśnik, 77-430 Krajenka b) magazyn Ośrodka Edukacji Przyrodniczo Leśnej i Ekologicznej, ul. Partyzantów 11, 77-400 Złotów 4. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca sporządza protokół zdawczo - odbiorczy, który po potwierdzeniu przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość dostarczanego towaru, data miejsce przekazania, potwierdzenie pisemne obu stron. 1 egzemplarz podpisanego przez obie strony protokołu zdawczoodbiorczego wykonawca każdorazowo dołącza do faktury VAT. 5. Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych dostaw maksymalnie o 30 procent ich ilości w każdej z części. 6. Wykonawca każdorazowo przez dokonaniem dostawy powiadomi Zamawiającego o tym fakcie na 2 dni robocze przed terminem dostawy, przesyłając informację drogą pisemna lub faksem na nr: +48 67 263 25 57 . 7. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmującą rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. Zamawiający przewiduje płatności częściowe, dokonywane po każdorazowej dostawie poszczególnych partii towaru, zgodnie z zasadami określonymi w dziale III pkt. 4 SIWZ. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi każdorazowo w ciągu 14 dni po złożeniu faktury. Warunkiem zapłaty jest załączenie do faktury protokołu zdawczo-odbiorczego (częściowego lub ostatecznego) bez uwag. Wykonawca nie może dzielić podanej części na mniejsze. Oferta winna obejmować pełny zakres części wg. SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7, 03.11.40.00-3, 03.21.10.00-3, 03.21.12.00-5, 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9, 03.22.11.12-4, 15.87.24.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo jeśli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana terminów realizacji dostaw w ramach przedmiotu umowy Termin wykonania dostawy w ramach przedmiotu umowy mogą ulec odpowiedniej zmianie, w szczególności w związku z: - przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w przewidywanym terminie. - zaistniałymi niekorzystnymi warunkami pogodowymi - wynikające z przyczyn przyrodniczych, 2.Pozostałe zmiany a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy maksymalnie o 30 % ilości zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone . 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1). Sposób inicjowania zmian a) Zamawiający : wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b) Wykonawca: wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.) 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, 5 . Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Złotów
Al. J. P . Lenne 1
77-400 Złotów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadlesnictwo Złotów Al. J. P . Lenne 1 77-400 Złotów Sekretariat pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie finansowane ze środków własnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa kukurydzy paszowej w ilości 14 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: do 18.11.13r. MIEJSCE DOSTAWY: 10 ton -dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka 4 tony - dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: 10 ton - luzem 4 tony - w workach po 50 kg (magazyn Ośrodka Edukacji) ziarno suche - o wilgotności do 15%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kasztanów paszowych w ilości 8 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: do 28.10.13r. MIEJSCE DOSTAWY; dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka OPAKOWANIE: luzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa buraków cukrowych w ilości 160 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: 1. transza - 60 ton do 28.10.13r. 2. transza - 100 ton do 30.11.13r. MIEJSCE DOSTAWY: dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka OPAKOWANIE: luzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ziemniaków paszowych w ilości 64 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: 1. transza - 40 ton do 21.10.13r. 2. transza - 24 ton do 30.11.13r. MIEJSCE DOSTAWY:60 ton -dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka 4 tony - dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: luzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa marchwi jadalnej w ilości 0,5 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: do 25.10.13r. MIEJSCE DOSTAWY: dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: luzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa mieszanki zbożowej w ilości 1,2 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: do 25.10.13r. MIEJSCE DOSTAWY: dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: w workach po 50 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa siana łąkowego w ilości 4 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY; do 25.10.13r. MIEJSCE DOSTAWY: 3 tony -dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka 1 tona - dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: prasowane- w kostkach o wadze do 30 kg, jakość bardzo dobra ( kolor zielony, suche, bez chwastów, plesni itp.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa soli z mikroelementami w ilości 0,6 tony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMIN DOSTAWY: do 21.10.13r. MIEJSCE DOSTAWY: 0,5 tony -dowóz - magazyn Leśnictwa Leśnik, Czajcze, gm. Krajenka 0,1 tony - dowóz - magazyn Ośrodka Edukacji, ul. Partyzantów 11, Złotów OPAKOWANIE: lizawka solna w kostkach 10 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.24.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Złotowskiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ZŁOTEJ W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTÓW - ETAP I - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO"
- Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Złotów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- "WYMIANA POKRYCIA DACHU DOMU POLSKIEGO W ZŁOTOWIE"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w II kwartale 2025 r. - 3 części
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców (sprawa nr 3/ZP/WTiZ/25)
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na II kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "kalina" w Suwałkach
więcej: Buraki cukrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.