eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegTermomodernizacja budynku Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu, ul. Mossora 1 - I etap - remont dachu - II postępowanie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Brzeg: Termomodernizacja budynku Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu, ul. Mossora 1 - I etap - remont dachu - II postępowanie.
Numer ogłoszenia: 192347 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223086 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu, ul. Mossora 1 - I etap - remont dachu - II postępowanie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Zakładu Opieki Leczniczej przy ul. Mossora w Brzegu ok. 791 m2 oraz przekazanie dokumentacji odbiorowej polegający na : - przygotowanie podłoża poprzez usunięcie wszystkich nierówności, ścięcie pęcherzy na połaci dachu, zabezpieczenie wszystkich nieszczelności, oraz wyrobienie spadków - zamontowanie po obwodzie dachu krawędziaka niwelującego poziom dachu, o wym. 10x16cm - ułożenie warstwy ze styropapy ( płyty styropianowe EPS 100 grubości 16cm, laminowaną dwustronnie papą podkładową na welonie szklanym P/64/1200 ) z poziomowaniem, klejeniem i przytwierdzeniem do podłoża za pomocą kołków plastikowych rozprężnych oraz bezrozpuszczalnikowego lepiku. - wykonanie warstwy nawierzchniowej z papy wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej min gr.4,5 mm ( pokrycie dachowe termozgrzewalne musi przewidywać zabezpieczenie wszystkich elementów wystających ponad płaszczyznę dachu poprzez tzw. wywinięcia na wysokości do 15 cm ponad dach ) - wymiana obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych na ocynkowane gr. 5,5 mm - podwyższenie kominów o 20 cm wraz z wykonaniem nowych czapek kominowych - uzupełnienie i pomalowanie tynków na kominach, - wymiana kominków wentylacyjnych fi 110 - demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej wraz z wykonaniem dokumentacji pomiarowej - wykonanie dokumentacji odbiorowej oraz wizja w terenie ( oświadczenie ) Powyższy zakres robót wykonawca wykona z własnych materiałów, wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i ulokowanie. Warunkiem rozpoczęcia budowy jest zatwierdzenie przez zamawiającego materiałów występujących w realizacji robót objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w przedmiarze robót (zał. nr 3a do siwz) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3b do siwz) Każdy z wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3.2. Wymagania stawiane wykonawcy: 3.2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami a wszystkie wyroby (materiały, urządzenia itp.) użyte przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinny spełniać następujące warunki: posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, atesty, aprobaty techniczne. 3.2.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.2.3. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia wypłacone będzie Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT 3.2.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.2.5. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.2.6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Opieki Leczniczej ul. Mossora 1 49-300 Brzeg 3.2.7. Jeżeli w niniejszej SIWZ, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty (równoważne), a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy do Wykonawcy. 3.2.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 6 lat od dnia odbioru końcowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Ogólne P.P.H.U. DAJAN, ul. Piastowska 3/5, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93499,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134876,52

  • Oferta z najniższą ceną: 106875,77 / Oferta z najwyższą ceną: 135515,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.