Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774447900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-260c4911-6ecb-44ee-bc54-107b6eefda51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) - szczegółowe informacje zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) - szczegółowe informacje zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy boiska wielofunkcyjnego ze sztucznej nawierzchni do gry w piłkę nożną mini, ręczną, siatkową, koszykówkę, tenis ziemny wraz z wyposażeniem (bramki oraz słupki do gry w piłkę siatkową, koszykówkę i tenis). Ponadto zakres obejmuje odwodnienie, oświetlenie boiska, ogrodzenie podstawowe i piłkochwyty.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wskazuje podstawowy zakres przedmiotu zamówienia (gwarantowany zakres), którego realizacja jest pewna oraz opcję, czyli zakres zamówienia, którego realizacja uzależniona będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.
W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Zamówienie podstawowe (gwarantowany zakres robót budowlanych), w tym:
1) Prace ziemne:
• wymiana gruntu do głębokości 1,22 m;
• niwelacja terenu;
• wykonanie odwodnienia liniowego i drenażu;
• wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki ok. 600m2, w tym 88 m2 kostki kamiennej o boku grubości 6 cm oraz 470 m2 kostki kamiennej o boku grubości 8 cm
• wycinka drzew i wywiezienie dłużyc we wskazane przez Zamawiającego miejsce;
2) Prace budowlane:
• wykonanie boiska wielofunkcyjnego ze sztucznej nawierzchni z naniesieniem linii wyznaczających pola do gry w piłkę ręczną, tenisa, siatkówkę, koszykówkę;
• wyposażenie boiska:
-do gry w piłkę ręczną bramki z siatkami,
-do gry w piłkę nożną bramki z siatkami,
-do gry w tenisa siatka turniejowa z antenami oraz słupki aluminiowe z możliwością demontowania, z mechanizmem do naciągania i zaczepiania siatki, z regulacją wysokości zawieszania siatki,
-do gry w siatkówkę siatka turniejowa z antenami oraz słupki aluminiowe
z możliwością demontowania, z mechanizmem do naciągania i zaczepiania siatki, z regulacją wysokości zawieszania siatki,
-do gry w koszykówkę tablice, kosze z obręczami i siatkami;
• wykonanie oświetlania 6 szt.;
• wykonanie ogrodzenia boiska piłkochwytami wys. 6 m na słupach wys. 6,95 m;
• wykonanie ogrodzenia terenu wys. 2 m, na słupach wys.2,95 m wraz z furtkami
i bramami ogrodzeniowymi;
• wykonanie ściany oporowej;
3) Mała architektura:
• ławki 10 szt.
• kosze na odpady 4 szt.
2.2. Zamówienie realizowane na podstawie prawa opcji (dodatkowy zakres robót budowlanych) w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, w tym: wykonanie robót budowlanych polegających na rozebraniu i wywiezieniu istniejącej nawierzchni oraz wykonaniu podbudowy z utwardzeniem terenu kostką kamienną o boku grubości 8 cm wraz z obrzeżemi (ok. 320 m) w miejscu drogi dojazdowej do budowanego boiska wielofunkcyjnego przy ZSB w Brzegu począwszy od końca budynku C wzdłuż budynków szkoły do wjazdu od strony ulicy Kamiennej – kostka kamienna ok 1200 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
44141000-0 - Rurki kablowe
44141100-1 - Kanały elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji zostały szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ);
3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje dotyczące wadium zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo opisany w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-07
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego (...) - urządzenia i licencje klienckie systemu zarządzania przepływem towaru oraz składowaniem w magazynie"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Dostawa pieczywa, tłuszczy i nabiału do Zakładu Karnego w Brzegu
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie" - drugie postępowanie
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.