Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Orchówek: Przedmiot zamówienie realizowany jest w ramach projektu pn.:
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK
składającego się z 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 192375 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa Jezioro Białe - Glinki zs. w Orchówku , ul. Nadbużańska 81, 22-200 Orchówek, woj. lubelskie, tel. 082 5721341, faks 082 5724080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spłka prawa wodnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienie realizowany jest w ramach projektu pn.: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK składającego się z 5 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienie składa się z 5 zadań. ZADANIE NR 1 Rozbudowa i modernizacja stacji wodociągowej w Okunince I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid. 1466, 301/15, 280/1, 281/1, 441/2, 1461/2, 301/18, 301/14, 286, 441/1, 438,1623, 439/1, 302/11; II. Stan istniejący: Istniejąca jednostopniowa stacja wodociągową bez uzdatniania wody zasilana jest obecnie z czterech studni głębinowych. Wykonany jest odwiert studni nr 1. III. Elementy do wykonania: - modernizację części technologicznej stacji wodociągowej;- wykonanie kompletnego szachtu studziennego studni Nr I, wraz z rurociągiem tłocznym oraz modernizacja szachtów studni Nr II , III , IV, V; -wykonanie robót budowlanych zbiorników wyrównawczych 2 x V= 150 m3; -wykonanie komory połączeniowej pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi;- wykonanie termomodernizacji budynku stacji wodociągowej; - wykonanie dróg wewnętrznych i ogrodzenia studni Nr I oraz dróg i placów wewnętrznych na terenie stacji wodociągowej i studni Nr II, III, IV, V;-roboty elektryczne; ZADANIE NR 2: Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz przepompowni ścieków PI próżniowo-tłocznej dla msc. Okuninka-Orchówek - ETAP I; I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid.: 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, w msc. Orchówek działka nr ewid. 541; II. Stan istniejący. W msc. Okuninka funkcjonuje sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-podciśnieniowym. Ścieki sanitarne są odprowadzane do istniejącej pompowni próżniowo-tłocznej PI zlokalizowanej w msc. Okuninka, a z niej ścieki są przetłaczane układem dwóch równoległych rurociągów tłocznych do systemu kanalizacyjnego w msc. Orchówek. Z istniejącej pompowni ścieków PII ścieki są przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa, a następnie do oczyszczalni ścieków. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek ( J.Glinki ). Zakres robót obejmuje: a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki ) o łącznej długości L= 2542,5 m, a w szczególności :Dla średnicy DN 225 112,0 m; Dla średnicy DN 160 2430,5 m 8 sztuk komór zaworowych b) wykonanie przejścia nad rzeką Tarasienka , c) wykonanie modernizacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej (montaż armatury sieciowej); -Modernizacja przepompowni ścieków próżniowo-tłocznej PI dla msc. Okuninka. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie modernizacji części technologicznej- rozbudowa stacji pomp , b) modernizacja budynku technicznego z dyspozytornią -roboty budowlane , c) remont budynku przepompowni PI - roboty budowlane , d) rozbudowa stacji pomp część technologiczna, e) przebudowa i modernizacja dróg i placów wewnętrznych na terenie pompowni PI. ZADANIE NR 3 Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków Pz5 i PII oraz utwardzenie dróg wewn. przepompowni Pz2, Pz3, Pz4 w msc. Okuninka-Orchówek I. Lokalizacja: gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , msc. Okuninka, działki nr ewid. 348, 340/29, 340/31, 340/42, 340/38, 1614, 349/7, 343/24, 345/4, 345/15, 344/5, 344/21, 343/2, 345/7, 343/23, 343/32, 344/30, 344/29, 347/2, 346, 448, 343/7, 267/5, 267/5, 264/7, 1420, 263/6, 1419/7, 274/48, 261/2, 261/4, 261/3, 262/9, 264/7, 265/8, 265/13, 1418/1, 1418/3, 1418/4, 260, 274/4, 263/6, 263/5, 267/5,258/11, 259, 258/15, 258/16, 258/9, 258/14, 445, 274/81, 332/29, 333/4, 333/17, 335, 338, 332/29, 332/38, 332/18, 333/20, 103/1, 309/38, w msc. Orchówek działka nr ewid. 545/79, 537, 545/2, 590, 540, 545/7, 593, 534, 538, 539, 536/1, 545/4 i 545/8, 562/5, 545/4, 590 II. Stan istniejący: Na terenie msc. Okuninka /zespół rekreacyjno - letniskowy nad j. Białym/ oraz w msc. Orchówek /zespół rekreacyjno - letniskowy nad j. Glinki/ funkcjonują sieci wodno-kanalizacyjne w stanie technicznym dobrym. Woda dostarczana jest z istniejącej stacji wodociągowej położonej w msc. Okuninka. Ścieki sanitarne są odbierane systemem grawitacyjno-podciśnieniowym i przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa a następnie do oczyszczalni ścieków MPGK Sp. z o.o. Włodawa. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej wraz ze studniami wodomierzowymi dla msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki) L = 5020,0m dla obszarów: A) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / PZMot / w msc. Okuninka o długości L= 1.143,0 m, b) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / k/ kościoła / w msc. Okuninka o długości L = 218,5 m,c) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / Olszynka /w msc. Okuninka o długości L= 1974,0 m, d) modernizacja sieci wodociągowej dla obszaru / EDA - PZMot / w msc. Okuninka o długości L = 585,0 m, e) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru na J. Glinki w msc. Orchówek o długości L= 1270 m; - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki ) , L = 4739 m, dla obszarów: a) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru /PZMot / o długości L= 1.096,0m, b) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru / k / kościoła/ o długości L = 317,5 m, c) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru /Olszynka / o długości L = 1.855,0 m d) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej dla obszaru na J. Glinki w msc. Orchówek o długości L= 1.205,0 m; -Wykonanie przepompowni ścieków Pz5 w msc. Okuninka dla obszaru / PZMot / a) montaż prefabrykowanej kompletnej przepompowni ścieków , b) wykonanie ogrodzenia , drogi dojazdowej z placem utwardzonym, c) wykonanie zasilania energetycznego pompowni ścieków, d) wykonanie rurociągu tłocznego do istniejącej kanalizacji podciśnieniowej. - Modernizacja głównej tłocznej przepompowni ścieków PII w msc. Orchówek (J.Glinki ):a) rozbudowa istniejącego układu pompowego , b) rozbudowa części elektrycznej , sterowania i automatyki wraz z przyłączem kablowym do zasilania pompy,c) modernizacja istniejącego budynku pompowni ( wykonanie termomodernizacji, remontu dachu , elewacji), d) wykonanie robót drogowych wraz z ogrodzeniem; - Wykonanie utwardzenia dróg wewnętrznych przepompowni ścieków Pz3 , Pz4 w msc. Okuninka i Pz2 w msc. Orchówek - Tarasiuki ZADANIE NR 4 Roboty elektroenergetyczne, sterowanie, AKPiA, rozbudowa systemu monitoringu kanalizacji i wodociągów oraz zarządzania przedsiębiorstwem w msc. Okuninka-Orchówek - ETAP I; I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , dzałki nr ewid. 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, w msc. Orchówek działka nr ewid. 541, 542, 544, 546, 545/36, 545/61, 545/63, 543/7, 1338, 545/4 II. Stan istniejący. Na terenie przepompowni PI w Okunince w budynku energetycznym zlokalizowana jest centralna dyspozytornia monitoringu wyposażona w szafę wizualizacji i komputer sterujący. Do centralnej dyspozytorni podłączone są : -23 funkcjonujące skrzynki sygnalizacyjno - monitorujące zlokalizowane przy istniejących komorach zaworowych sieci kanalizacji podciśnieniowej, - przepompownie ścieków zlokalizowane wokół j. Białego Pz1, Pz2, Pz3, Pz4 i PII w Orchówku, - stacje ujęcia wody - studnie głębinowe nr 2 i nr 3. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla stacji wodociągowej oraz studni Nr I,II,III,IV i V; -wykonanie robót elektrycznych - zasilania studni Nr I; - Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla kanalizacji podciśnieniowej : a) rozbudowa dla nowej sieci kanalizacji podciśnieniowej wraz z komorami zaworowymi KZ w msc. Okuninka - Orchówek ( J.Glinki ) , L= 2542,5 m, b) modernizacja istniejących szafek przekaźnikowych przy istniejących studniach zaworowych KZ w Okunince szt. 23; -Przebudowa rozdzielni i wizualizacji w dyspozytorni przepompowni ścieków PI w Okunince, - Przebudowa odcinka kabla sterowniczego pomiędzy pompowniami ścieków PI (Okuninka-J. Białe ) i PII ( Orchówek - J.Glinki ), - wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz układów sterowania i AKPiA przepompowni PI w Okunince. ZADANIE NR 5 Modernizacja (renowacja bezwykopowa) kolektora Dn 0,6-0,8 m w Orchówku (j.Glinki) L=226 m - Etap I; I. Lokalizacja: msc. Orchówek, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid. 545/61, 540, 545/28 II. Stan istniejący: Istniejąca sieć grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przebiegająca w msc. Orchówek na terenie zespołu rekreacyjnego nad j. Glinki wykonana jest z przewodów żelbetowych Dn 0,6-0,8 m. Na niektórych odcinkach występują drobne uszkodzenia np. w postaci nieszczelnych przeciekających złączy lub włoskowatych rys na ściankach rur. Występują też nieszczelności w żelbetowych studzienkach kanalizacyjnych. Przed wykonaniem opracowania projektowego w kwietniu 2009 r. zostały wykonane prace przygotowawcze polegające na oczyszczeniu całości sieci oraz wykonaniu inspekcji CCTV. III. Elementy do wykonania: uszczelnienie istniejącego żelbetowego kolektora kanalizacji sanitarnej o średnicach Dn 0,6 - 0,8 m na czterech odcinkach o łącznej długości L= 226 m; Dn 0,8 - odcinek S2-S3 L=59 m; Dn 0,6 - odcinek S4-S5, S8-S9-S9` L=167 m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 42.96.10.00-0, 45.21.00.00-2, 45.45.31.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : Zadanie nr I - 20.000,00 zł; Zadanie nr II - 25.000,00 zł; Zadanie nr III - 40.000,00 zł; Zadanie nr IV - 10.000,00 zł; Zadanie nr V - 5.000,00 zł; Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku PEKAO S.A. I O/Włodawa nr konta 59124022491111001022318348 z dopiskiem na blankiecie przelewu: /wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK Zadanie nr - Nazwa zadania - Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: . nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, . zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 16. W treści gwarancji i poręczeń muszą być w szczególności zawarte następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) oznaczenie numeru postępowania; 3) określenie przedmiotu zamówienia; 4) nazwę i adres Wykonawcy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 11.08.2010 r. do godz. 12.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w ust. 1 pkt 2), jeśli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (tj. od dnia 11 sierpnia 2005 r. do dnia 11 sierpnia 2010 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości: dla zadania nr I o wartości min. 350 000 zł netto każda - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków lub Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej; - dla zadania nr II o wartości min. 700 000 zł netto każda - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków lub Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej; -dla zadania nr III o wartości min. 800 000 zł netto każda - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków oraz Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej; -dla zadania nr IV jedna robota o wartości min. 200 000 zł netto - Budowa lub modernizacja sieci energetycznych; jedna robota o wartości min. 100 000 zł netto - Budowa lub modernizacja systemów sterowania i kontroli w zakresie sieci wodociągów i kanalizacji; -dla zadania nr V o wartości min. 100 000 zł netto każda; Roboty w zakresie uszczelnienia sieci kanalizacji sanitarnej w technologii objętej niniejszym zamówieniem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału technicznego, jeśli są mu dostępne narzędzia i urządzenia w celu realizacji niniejszego zamówienia w szczególności: a) dla zadania nr I 1. Koparko - ładowarka 1 szt.; 2. Koparka jednonaczyniowa kołowa 0,6 m3 1 szt.; 3. Spycharka o mocy 55 kW 1 szt.; 4. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t 1 szt.; 5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t 1 szt.; 6. Zagęszczarki mechaniczne 1 szt.; 7. Samochód dostawczy 0,9 t 1 szt.; 8. Urządzenia do wykonania betonu oraz przewozu betonu na teren budowy 1 szt.; b) zadania nr II i zadanie III: 1. Koparko - ładowarka 2 szt.; 2. Koparka jednonaczyniowa kołowa 0,25 - 0,6 m3 2 szt.; 3. Spycharka o mocy 55 kW 2 szt.; 4. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t 1 szt.; 5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t 1 szt.; 6. Maszyna do wierceń poziomych 1 szt.; 7. Zagęszczarki mechaniczne 2 szt.; 8. Samochód dostawczy 0,9 t 1 szt.; 9. Typowe szczelne szalunki skrzynkowe 3 szt.; 10. Zestaw igłofiltrowy do odwodnienia wykopów 2 szt.; 11. Zestaw pompowy do pompownia wody z wykopu 2 szt.; 12. Betoniarki o pojemności 100 - 200 l 2szt.; 13. Maszyna do przecinania elementów betonowych 1 szt.; c) dla zadania nr IV 1. Koparko - ładowarka 2 szt.; 2. Koparka łańcuchowa kołowa 1 szt.; 3. Spycharka o mocy 55 kW 1 szt.; 4. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t 1 szt.; 5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t 1 szt.; 6. Maszyna do wierceń poziomych 1 szt.; 7. Zagęszczarki mechaniczne 1 szt.; 8. Samochód dostawczy 0,9 t 1 szt.; d) dla zadania nr V 1. Urządzenia specjalistyczne do montażu i utwardzania rękawa Dn 0,6-0,8 m. o długości nie mniej niż 100 m. 1 szt.; 2 Wóz ciśnieniowy dwufunkcyjny 1 szt.; 3. Kamera TV kolor z głowicą obrotową do inspekcji CCTV 1 szt.; 4. Samochód skrzyniowy 5 - 7 t 1 szt.; 5. Samochód dostawczy 0,9 t 1 szt.;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału osobowego, jeśli dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - dla zadania nr I - instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń; konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; drogowej bez ograniczeń; elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń; - dla zadania nr II - instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń; konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; drogowej bez ograniczeń; - dla zadania nr III - instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń; konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń; drogowej bez ograniczeń; - dla zadania nr IV - elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń; telekomunikacyjnej bez ograniczeń; - dla zadania nr V - instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł, b) posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: - zadania nr I - min. 300 000 zł, - zadania nr II - min. 400 000 zł, - zadania nr III - min. 500 000 zł, - zadania nr IV - min. 200 000 zł, - zadania nr V - min. 100 000 zł, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zadania : a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w § 67 ust. 5, c) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia, d) na skutek wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, e) na skutek jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania dokumentów budowy, do których Zamawiający był zobowiązany, 2) zmiany terminu dokonania prób końcowych, W celu dokonania przewidzianych w umowie zmian należy podać : sposób ich inicjowania, sposób wprowadzania i możliwe skutki. Inicjowanie może nastąpić przez Zamawiającego albo Wykonawcę poprzez złożenie wniosku pisemnego. Wniosek taki powinien zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik Budowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie ceny: a) jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, 3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Umowa zostanie zawarta na warunkach i według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, 6. W umowie Wykonawca zobowiąże się do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 8. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. O terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem. Umowę zawiera wybrany Wykonawca lub osoba posiadająca jego pełnomocnictwo do wszelkich czynności związanych z zawieraniem umowy. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia nastąpi po jego wykonaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spolkawodna.wlodawa.pl zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno - Ściekowa Jezioro Białe- Glinki z/s w Orchówku , Orchówek ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodno - Ściekowa Jezioro Białe- Glinki z/s w Orchówku , Orchówek ul. Nadbużańska 81 pok.6 , 22-200 Włodawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.09.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT DOFINANSOWANY Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007 - 2013, OŚ PRIORYTETOWA VI ŚRODOWISKO I CZYSTA ENERGIA DZIAŁANIE 6.1 OCHRONA I KSZTAŁTOWANIE ŚRODOWISKA KATEGORIA I : GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja stacji wodociągowej w Okunince.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid. 1466, 301/15, 280/1, 281/1, 441/2, 1461/2, 301/18, 301/14, 286, 441/1, 438,1623, 439/1, 302/11; II. Stan istniejący: Istniejąca jednostopniowa stacja wodociągową bez uzdatniania wody zasilana jest obecnie z czterech studni głębinowych. Wykonany jest odwiert studni nr 1. III. Elementy do wykonania: - modernizację części technologicznej stacji wodociągowej;- wykonanie kompletnego szachtu studziennego studni Nr I, wraz z rurociągiem tłocznym oraz modernizacja szachtów studni Nr II , III , IV, V; -wykonanie robót budowlanych zbiorników wyrównawczych 2 x V= 150 m3; -wykonanie komory połączeniowej pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi;- wykonanie termomodernizacji budynku stacji wodociągowej; - wykonanie dróg wewnętrznych i ogrodzenia studni Nr I oraz dróg i placów wewnętrznych na terenie stacji wodociągowej i studni Nr II, III, IV, V;-roboty elektryczne;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz przepompowni ścieków PI próżniowo-tłocznej dla msc. Okuninka-Orchówek - ETAP I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid.: 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, w msc. Orchówek działka nr ewid. 541; II. Stan istniejący. W msc. Okuninka funkcjonuje sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-podciśnieniowym. Ścieki sanitarne są odprowadzane do istniejącej pompowni próżniowo-tłocznej PI zlokalizowanej w msc. Okuninka, a z niej ścieki są przetłaczane układem dwóch równoległych rurociągów tłocznych do systemu kanalizacyjnego w msc. Orchówek. Z istniejącej pompowni ścieków PII ścieki są przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa, a następnie do oczyszczalni ścieków. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek ( J.Glinki ). Zakres robót obejmuje: a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki ) o łącznej długości L= 2542,5 m, a w szczególności :Dla średnicy DN 225 112,0 m; Dla średnicy DN 160 2430,5 m 8 sztuk komór zaworowych b) wykonanie przejścia nad rzeką Tarasienka , c) wykonanie modernizacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej (montaż armatury sieciowej); -Modernizacja przepompowni ścieków próżniowo-tłocznej PI dla msc. Okuninka. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie modernizacji części technologicznej- rozbudowa stacji pomp , b) modernizacja budynku technicznego z dyspozytornią -roboty budowlane , c) remont budynku przepompowni PI - roboty budowlane , d) rozbudowa stacji pomp część technologiczna, e) przebudowa i modernizacja dróg i placów wewnętrznych na terenie pompowni PI..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków Pz5 i PII oraz utwardzenie dróg wewn. przepompowni Pz2, Pz3, Pz4 w msc. Okuninka-Orchówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Lokalizacja: gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , msc. Okuninka, działki nr ewid. 348, 340/29, 340/31, 340/42, 340/38, 1614, 349/7, 343/24, 345/4, 345/15, 344/5, 344/21, 343/2, 345/7, 343/23, 343/32, 344/30, 344/29, 347/2, 346, 448, 343/7, 267/5, 267/5, 264/7, 1420, 263/6, 1419/7, 274/48, 261/2, 261/4, 261/3, 262/9, 264/7, 265/8, 265/13, 1418/1, 1418/3, 1418/4, 260, 274/4, 263/6, 263/5, 267/5,258/11, 259, 258/15, 258/16, 258/9, 258/14, 445, 274/81, 332/29, 333/4, 333/17, 335, 338, 332/29, 332/38, 332/18, 333/20, 103/1, 309/38, w msc. Orchówek działka nr ewid. 545/79, 537, 545/2, 590, 540, 545/7, 593, 534, 538, 539, 536/1, 545/4 i 545/8, 562/5, 545/4, 590 II. Stan istniejący: Na terenie msc. Okuninka /zespół rekreacyjno - letniskowy nad j. Białym/ oraz w msc. Orchówek /zespół rekreacyjno - letniskowy nad j. Glinki/ funkcjonują sieci wodno-kanalizacyjne w stanie technicznym dobrym. Woda dostarczana jest z istniejącej stacji wodociągowej położonej w msc. Okuninka. Ścieki sanitarne są odbierane systemem grawitacyjno-podciśnieniowym i przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa a następnie do oczyszczalni ścieków MPGK Sp. z o.o. Włodawa. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej wraz ze studniami wodomierzowymi dla msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki) L = 5020,0m dla obszarów: A) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / PZMot / w msc. Okuninka o długości L= 1.143,0 m, b) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / k/ kościoła / w msc. Okuninka o długości L = 218,5 m,c) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru / Olszynka /w msc. Okuninka o długości L= 1974,0 m, d) modernizacja sieci wodociągowej dla obszaru / EDA - PZMot / w msc. Okuninka o długości L = 585,0 m, e) wykonanie sieci wodociągowej dla obszaru na J. Glinki w msc. Orchówek o długości L= 1270 m; - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Okuninka i Orchówek ( J. Glinki ) , L = 4739 m, dla obszarów: a) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru /PZMot / o długości L= 1.096,0m, b) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru / k / kościoła/ o długości L = 317,5 m, c) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w msc. Okuninka dla obszaru /Olszynka / o długości L = 1.855,0 m d) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej dla obszaru na J. Glinki w msc. Orchówek o długości L= 1.205,0 m; -Wykonanie przepompowni ścieków Pz5 w msc. Okuninka dla obszaru / PZMot / a) montaż prefabrykowanej kompletnej przepompowni ścieków , b) wykonanie ogrodzenia , drogi dojazdowej z placem utwardzonym, c) wykonanie zasilania energetycznego pompowni ścieków, d) wykonanie rurociągu tłocznego do istniejącej kanalizacji podciśnieniowej. - Modernizacja głównej tłocznej przepompowni ścieków PII w msc. Orchówek (J.Glinki ):a) rozbudowa istniejącego układu pompowego , b) rozbudowa części elektrycznej , sterowania i automatyki wraz z przyłączem kablowym do zasilania pompy,c) modernizacja istniejącego budynku pompowni ( wykonanie termomodernizacji, remontu dachu , elewacji), d) wykonanie robót drogowych wraz z ogrodzeniem; - Wykonanie utwardzenia dróg wewnętrznych przepompowni ścieków Pz3 , Pz4 w msc. Okuninka i Pz2 w msc. Orchówek - Tarasiuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty elektroenergetyczne, sterowanie, AKPiA, rozbudowa systemu monitoringu kanalizacji i wodociągów oraz zarządzania przedsiębiorstwem w msc. Okuninka-Orchówek - ETAP I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , dzałki nr ewid. 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, w msc. Orchówek działka nr ewid. 541, 542, 544, 546, 545/36, 545/61, 545/63, 543/7, 1338, 545/4 II. Stan istniejący. Na terenie przepompowni PI w Okunince w budynku energetycznym zlokalizowana jest centralna dyspozytornia monitoringu wyposażona w szafę wizualizacji i komputer sterujący. Do centralnej dyspozytorni podłączone są : -23 funkcjonujące skrzynki sygnalizacyjno - monitorujące zlokalizowane przy istniejących komorach zaworowych sieci kanalizacji podciśnieniowej, - przepompownie ścieków zlokalizowane wokół j. Białego Pz1, Pz2, Pz3, Pz4 i PII w Orchówku, - stacje ujęcia wody - studnie głębinowe nr 2 i nr 3. III. Elementy do wykonania: - Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla stacji wodociągowej oraz studni Nr I,II,III,IV i V; -wykonanie robót elektrycznych - zasilania studni Nr I; - Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla kanalizacji podciśnieniowej : a) rozbudowa dla nowej sieci kanalizacji podciśnieniowej wraz z komorami zaworowymi KZ w msc. Okuninka - Orchówek ( J.Glinki ) , L= 2542,5 m, b) modernizacja istniejących szafek przekaźnikowych przy istniejących studniach zaworowych KZ w Okunince szt. 23; -Przebudowa rozdzielni i wizualizacji w dyspozytorni przepompowni ścieków PI w Okunince, - Przebudowa odcinka kabla sterowniczego pomiędzy pompowniami ścieków PI (Okuninka-J. Białe ) i PII ( Orchówek - J.Glinki ), - wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz układów sterowania i AKPiA przepompowni PI w Okunince..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 42.96.10.00-0, 45.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja (renowacja bezwykopowa) kolektora Dn 0,6-0,8 m w Orchówku (j.Glinki) L=226 m - Etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Lokalizacja: msc. Orchówek, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , działki nr ewid. 545/61, 540, 545/28 II. Stan istniejący: Istniejąca sieć grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przebiegająca w msc. Orchówek na terenie zespołu rekreacyjnego nad j. Glinki wykonana jest z przewodów żelbetowych Dn 0,6-0,8 m. Na niektórych odcinkach występują drobne uszkodzenia np. w postaci nieszczelnych przeciekających złączy lub włoskowatych rys na ściankach rur. Występują też nieszczelności w żelbetowych studzienkach kanalizacyjnych. Przed wykonaniem opracowania projektowego w kwietniu 2009 r. zostały wykonane prace przygotowawcze polegające na oczyszczeniu całości sieci oraz wykonaniu inspekcji CCTV. III. Elementy do wykonania: uszczelnienie istniejącego żelbetowego kolektora kanalizacji sanitarnej o średnicach Dn 0,6 - 0,8 m na czterech odcinkach o łącznej długości L= 226 m; Dn 0,8 - odcinek S2-S3 L=59 m; Dn 0,6 - odcinek S4-S5, S8-S9-S9` L=167 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-0, 45.23.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.