eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoDostawa implantów neurochirurgicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Puszczykowo: Dostawa implantów neurochirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 192445 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów neurochirurgicznych Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) użyczenie instrumentarium, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do siwz; 2) szkolenie 3 pracowników zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy; 3) utworzenie podmagazynu implantów na bloku operacyjnym, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 (Zestawienie parametrów wymaganych) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki dostawy: 1. Część 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10 - utworzenie podmagazynu implantów na bloku operacyjnym, tj.: przy pierwszej dostawie implantów należy uwzględnić dostawę całej linii implantów wg rozmiarów określonych w Załączniku nr 1, która podlega zwrotowi po wykorzystaniu limitów określonych w Załączniku nr 1. Linia ta będzie sukcesywnie uzupełniana po każdym zabiegu o wykorzystany zestaw implantów. Uzupełnienie linii implantów będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego dokonane za pomocą faksu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. 2. Część 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15 - dostawa nastąpi po zgłoszeniu przez zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. 3. Pozostałe warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w §2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 oraz 4a do siwz. Warunki użyczenia instrumentarium: 1. W części 4, 6, 7 - wykonawca udostępnia instrumentarium na czas trwania umowy, od pierwszej dostawy implantów w danej części. 2. W części 5, 8, 9, 12, 14, 15 - wykonawca udostępnia instrumentarium na czas trwania zabiegu, tj.: po zgłoszeniu przez zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia, wraz z dostawą implantów. 3. W części 1, 2, 3, 10, 11, 13 - instrumentarium nie jest wymagane Oferowany asortyment powinien spełniać wymogi określone przez: Ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn.zm.). Wymagania organizacyjne stawiane Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia publicznego: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; - Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; - Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu ustala się wadium w wysokości: Część I: 463,00 zł Część II: 527,00 zł Część III: 177,00 zł Część IV: 566,00 zł Część V: 330,00 zł Część VI: 2.363,00 zł Część VII : 348,00 zł Część VIII: 280,00 zł Część IX: 529,00 zł Część X: 280,00 zł Część XI: 132,00 zł Część XII : 369,00 zł Część XIII: 93,00 zł Część XIV: 500,00 zł Część XV: 280,00 zł Pozostałe informacje odnosnie wadium zawarto w punkcie XVI SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie: A. każdą dostawę implantów neurochirurgicznych o wartości umowy według poniższych indywidualnych ustaleń dla każdej z części tj. nie mniejszej niż: a) dla części 1, 2 oraz 14: 20.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 3: 9.000,00 zł każda z tych dostaw; c) dla części 4, 8 oraz 9: 28.000,00 zł każda z tych dostaw; d) dla części 5, 7 oraz 12: 15.000,00 zł każda z tych dostaw; e) dla części 6: 120.000,00 zł każda z tych dostaw; f) dla części 10 oraz 15: 13.000,00 zł każda z tych dostaw; g) dla części 11: 5.000,00 zł każda z tych dostaw; B. każdą dostawę substytutu kości o wartości umowy dla części 13 nie mniejszej niż: 5000,00 zł każda z tych dostaw. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie: A. każdą dostawę implantów neurochirurgicznych o wartości umowy według poniższych indywidualnych ustaleń dla każdej z części tj. nie mniejszej niż: a) dla części 1, 2 oraz 14: 20.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 3: 9.000,00 zł każda z tych dostaw; c) dla części 4, 8 oraz 9: 28.000,00 zł każda z tych dostaw; d) dla części 5, 7 oraz 12:15.000,00 zł każda z tych dostaw; e) dla części 6: 120.000,00 zł każda z tych dostaw; f) dla części 10 oraz 15: 13.000,00 zł każda z tych dostaw; g) dla części 11: 5.000,00 zł każda z tych dostaw; B. każdą dostawę substytutu kości o wartości umowy dla części 13 nie mniejszej niż: 5000,00 zł każda z tych dostaw; oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt.1.1), 1.2), 1.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie, 2) w pkt.1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1) lit. a i c oraz w pkt.3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Wykonawca składa uzupełniony załącznik nr 1 (kolumna 3 i 4) potwierdzający zgodność wymagań Zamawiającego z oferowanymi parametrami; do załącznika należy dołączyć informacje na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ; oraz na podstawie przepisów odrębnych dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia publicznego do obrotu i stosowania: 2) zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. Dokumenty, o których mowa w punkcie od 1. do 4. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o jakim mowa w punkcie 1.5 siwz składa się w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Dom Pracowniczy pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty międzytrzonowe szyjne (koszyczkowe) bez wypełnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty międzytrzonowe szyjne (koszyczkowe) z wypełnieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Protezy trzonów kręgów szyjnych i lędźwiowych (koszyczkowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płytki szyjne z systemami mocującymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Systemy do stabilizacji przez nasadowej do odcinka szyjnego kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System do stabilizacji przez nasadowej do odcinka piersiowo-lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Implanty międzytrzonowe do stabilizacji w odcinku lędźwiowym (klatki międzytrzonowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stabilizacja międzywyrostkowa (system ISS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stabilizacja międzywyrostkowa przezskórna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do wertebroplastyki przezskórnej, z podawaniem ręcznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do wertebroplastyki przez skórnej, z podawaniem automatycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dynamiczne dyski szyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Substytut kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Półsztywny stabilizator międzykolczysty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do dynamicznego zespolenia jednego poziomu kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.