eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczki › Przetarg nieograniczony na wykonanie drogi dojazdowej do Publicznego Gimnazjum w Wieliczkach z kostki brukowej polbruk



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Wieliczki: Przetarg nieograniczony na wykonanie drogi dojazdowej do Publicznego Gimnazjum w Wieliczkach z kostki brukowej polbruk
Numer ogłoszenia: 192573 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół, ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 521 42 36, fax 0-87 521 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bazagmin.pl/wieliczki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie drogi dojazdowej do Publicznego Gimnazjum w Wieliczkach z kostki brukowej polbruk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych. 2. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. 3. Ułożenie drogi z kostki brukowej polbruk oraz krawężników. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera przedmiar robót - załącznik nr 4. Wskazana wizja lokalna w terenie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 9 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia jednak w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kryteria oceny spełniania warunków: Warunek a) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Warunek b) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 2) referencje ze zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, stwierdzające że jako główni wykonawcy zrealizowali zamówienia z należytą starannością Warunek c) uważa się za spełniony , gdy wykonawca dostarczy: 1) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek d) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1) oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 9). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. 2) Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest Spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: - Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. - Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji. - Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. - Załączyć Kosztorys ofertowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wystawiającego dokument; 4) Kosztorys ofertowy, wg. przedmiaru robót, załączony przez zamawiającego do niniejszej S.I.W.Z. - załącznik nr 4; 5) Referencje ze zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, stwierdzające że jako główni wykonawcy zrealizowali zamówienia z należytą starannością. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne jego oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. 2. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1) umowę spółki jako uzupełnienie dokumentów potwierdzających prawo występowania w obrocie prawnym, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także zaciągania w jej imieniu zobowiązań, 2) dokumenty wymienione w ppkt. 1. 2), dotyczące każdego ze wspólników. 3. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt 9.1.2) i 3) które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium R. P. 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty , o których mowa powyżej są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach, ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach, ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.