eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiRealizacja usług demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Ostrowiec Świętokrzyski: Realizacja usług demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych
Numer ogłoszenia: 192782 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, faks (041) 2672110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na demontażu, załadunku, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych wskazanych przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski - w maksymalnej ilości 5500 metrów kw. bieżącego pokrycia z azbestem. Usługa będzie realizowana tylko na tych obiektach budowlanych, które zostaną wskazane przez Gminę w odrębnym zleceniu. Środki przeznaczone na realizację zamówienia: 76.000,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - posiadają aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jakie będą wytwarzane na terenie Gminy Ostrowiec Św.:, 17 06 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest (klasyfikacja odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów. - Dz.U. Nr 112, poz. 1206), - posiadają aktualną decyzję zezwalającą na transport odpadów zawierających azbest, - posiadają aktualną umowę/promesę ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, zlokalizowanym zgodnie z wymogami określonymi w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. oraz z wymogami określonymi w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2007 - 2011. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy. 3. kserokopię aktualnej decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, dla odpadów wytwarzanych na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, 4. kserokopię aktualnego zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest, jakie zostaną wytworzone w trakcie usługi, 5. kserokopię aktualnej umowy promesy jaką zawarł wykonawca ze składowiskiem odpadów zawierających azbest, zlokalizowanym zgodnie z wymogami określonymi w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz z wymogami określonymi w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2007 - 2011, 6. wzór umowy, jaka zostanie zawarta przez wykonawcę z właścicielem nieruchomości, na której będą usuwane wyroby z azbestem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w lub ewentualnie w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta sla A, stanowisko Nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta sala A, stanowisko Nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.