Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Słupsk: Wymiana nawierzchni ciągu pieszojezdnego z trylinki na polbruk oraz wymiana nawierzchni chodnika wraz ze schodami.
Numer ogłoszenia: 192916 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Leśna Oaza", ul. Leśna 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8427209, 8429870, fax 059 8400585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnaoaza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni ciągu pieszojezdnego z trylinki na polbruk oraz wymiana nawierzchni chodnika wraz ze schodami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni utwardzonych istniejących na terenie DPS ul. Leśna 8 w Słupsku. Wymiana zniszczonej nawierzchni z trylinki zastępując go nawierzchnią z kostki Polbruk koloru szarego. Ciągi pieszych oddzielić kostką w kolorze czerwonym Konstrukcja nawierzchni - kostka betonowa polbruk gr. 8 cm w kolorze szarym - podsypka cementowo-piaskowa w stosunku 1:4 gr 3 cm - chudy beton gr. 20cm - podsypka z pospólki gr. 10 cm Wykonanie zniszczonej nawierzchni chodnika zastępując go nawierzchnią z kostki polbrukowej oraz wykonanie schodów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36 ust.3 ustawy nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż : 1) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną dot. budowy lub modernizacji kompleksów rekreacyjno-sportowych o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą , która: a) posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej, b) jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane powyżej muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw (firm) proponowanych Podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych dot. budowy lub modernizacji kompleksów rekreacyjno-sportowych 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6) dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby wyszczególnione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa powyżej Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesnaoaza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS Leśna Oaza, 76-200 Słupsk, ul. Leśna 8 ZIM Sp. z o.o., 76-200 Słupsk, ul. Lutosławskiego 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: ZIM Sp. z o.o., 76-200 Słupsk, ul. Lutosławskiego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.2.2025 przeprowadzenie szkoleń w formie zdalnej dla szkolnych doradców zawodowych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Budowa żłobka gminnego w m. Głobino na dz. nr 139, gm. Redzikowo
- "Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 13/TP/2025
- Usługi kominiarskich w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku- III postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
- "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 300 m - Kontynuacja rozpoczętej przebudowy w ramach Edycji 6 oraz Edycji 8"
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- Przebudowa ul. Powstańców Śląskich w Skrzyszowie
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.