eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolesprzęt kardiologiczny małoinwazyjny (stymulatory).



Ogłoszenie z dnia 2006-01-12

POZYCJA 1930

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Opole: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, do kontaktów: Alicja Samek, Al. W. Witosa, 45-418 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4520114, fax 077 4520123, e-mail: zamowienia@wcm.opole.pl, www.wcm.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt kardiologiczny małoinwazyjny (stymulatory). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.22.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2080000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny dla potrzeb hemodynamiki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8540000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.01.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny kardiochirurgiczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.23.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1200000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zastawki neurochirirgiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 295000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt do embolizacji tetniaków. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 44838. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: implanty kręgosłupowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 910000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały ortopedyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 80400. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: endoprotezy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1280000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny angiograficzny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 100000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.11.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku urologiczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.16.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 134308. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zestawy do nietrzymania moczu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.16.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 45207. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: protezy naczyniowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.42.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 327000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.11.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stentgrafty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.42.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 299000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały dla chirurgii szczękowo-twarzowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 173000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 20.01.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny dla stacji dializ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 570387. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.11.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nici chirurgiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1880000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opatrunki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.18. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 775000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: płyny do dializ dootrzewnowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1500000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koncentraty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 500242. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały stomatologiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 186000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: osprzęt do diatermii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały sterylizacyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 183000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10300000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.02.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: środki do dezynfekcji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 800000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: płyny infuzyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.25.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 560000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontrasty. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.62.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 750000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Erytropoetyna. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.42.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 791000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki laboratoryjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 500000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki do gazometrii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 234700. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki serologiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 95000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki mikrobiologiczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.40.00 - Czynniki diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 600000. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.01.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: butelki do posiewu krwii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 59400. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZP/2-23/232/12/06.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 05.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.