Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Sosnowiec: ODBIÓR, TRANSPORT I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK OSÓB ZMARŁYCH W SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU, CELEM ICH WYDANIA OSOBOM UPRAWNIONYM DO POCHOWANIA, PRZEPROWADZENIE NA WNIOSEK SZPITALA BADAŃ POŚMIERTNYCH ORAZ BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 193265 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219, 2635719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK OSÓB ZMARŁYCH W SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU, CELEM ICH WYDANIA OSOBOM UPRAWNIONYM DO POCHOWANIA, PRZEPROWADZENIE NA WNIOSEK SZPITALA BADAŃ POŚMIERTNYCH ORAZ BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, usług w zakresie: 1. odbioru, transportu, przechowywania zwłok, 2. przygotowania zwłok do wydania oraz ich wydania podmiotom uprawnionym do pochowania, 3. udostępnienie pomieszczenia do przeprowadzenia sekcji zwłok, udostępnienie urządzeń i pomocy fachowej do przeprowadzenia sekcji oraz przeprowadzenie sekcji i wykonanie w koniecznym zakresie badań histopatologicznych, zwłok osób zmarłych w Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, z uwzględnieniem postanowień rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 roku w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. Nr 153, poz. 1783, ze zm.). 1. Usługa odbioru zwłok realizowana będzie z jednostek i komórek organizacyjnych Zamawiającego mieszczących się w obiektach: 1. przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu, 2. przy ul. Zegadłowicza 3 w Sosnowcu, 3. przy ul. 3 Maja 33 w Sosnowcu. Odbiór, transport, przechowywanie zwłok 1. Do wykonania usługi transportu zostaną użyte pojazdy samochodowe spełniające wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. Nr 249, poz. 1866). 2. Usługi polegające na przechowywaniu zwłok ludzkich w przystosowanych do tego pomieszczeniach, przygotowania zwłok do wydania oraz ich wydania podmiotom uprawnionym do pochowania, mieszczą się w grupowaniu PKWiU 93.03.12-00.00 Usługi związane z przygotowaniem zwłok do pochówku lub kremacji. 3. Zwłoki odbierane będą przez osoby zaopatrzone w środki ochrony indywidualnej przewidziane przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i zaopatrzone w identyfikatory, zawierające następujące dane: - stanowisko, - nazwę firmy, - imię i nazwisko. 4. Wykonawca zapewni pokrowce na zwłoki oraz wózek do transportu zwłok. 5. Wydanie zwłok odbywa się na podstawie wypełnionej Karty skierowania zwłok do prosektorium/chłodni - załącznik nr 1 do umowy 6. Odebrane zwłoki zostaną niezwłocznie dostarczone do prosektorium/chłodni. 7. Wykonawca zapewnia możliwość odbioru zwłok osobom uprawnionym do pochowania zwłok w terminie w od poniedziałku do soboty z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w tym od poniedziałku do piątku przez okres co najmniej 5 godzin każdego dnia. 8. Terminy i warunki wykonania usługi określone są w umowie. Przeprowadzenie sekcji 1. Przeprowadzenie sekcji odbywa się w pomieszczeniach spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. Nr 17, poz. 123). 2. Przeprowadzenie sekcji odbywać się będzie na podstawie zlecenia wystawionego w formie Karty skierowania do sekcji zwłok i obiegu dokumentacji - załącznik nr 2 do umowy . 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędną dokumentację medyczną, którą Wykonawca odbierze z sekretariatu Zamawiającego po powiadomieniu go faksem o konieczności przeprowadzenia badania pośmiertnego. 4. Badanie sekcyjne zostanie przeprowadzone przez osoby posiadające właściwe kwalifikacje i przy pomocy stosownych urządzeń - zgodnie z obowiązującymi przepisami szczególnymi. 5. Po przeprowadzeniu sekcji zwłok dokumentacja medyczna wraz z Kartą skierowania do sekcji zwłok i obiegu dokumentacji zostanie zwrócona przez Wykonawcę do sekretariatu Zamawiającego. 6. Czynności, o których mowa w pkt 3 - 5 zostaną udokumentowane w postaci odpowiednich zapisów w Karcie skierowania do sekcji zwłok i obiegu dokumentacji. 9. Terminy i warunki wykonania usługi określone są w umowie. Skierowanie do badań histopatologicznych 1. Przeprowadzenie badań histopatologicznych odbywać się będzie w pomieszczeniach spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. Nr 17, poz. 123), przez osoby posiadające właściwe kwalifikacje i przy pomocy stosownych urządzeń - zgodnie z obowiązującymi przepisami szczególnymi. 2. Przeprowadzenie badań histopatologicznych, w żądanym zakresie, odbywać się będzie na podstawie przesłanego Wykonawcy faksem zlecenia wystawionego w formie Skierowania do badań histopatologicznych. - załącznik nr 3 do umowy 3. Wyniki badań histopatologicznych zostaną dostarczone przez Wykonawcę do sekretariatu Zamawiającego. 4. Czynności, o których mowa w pkt 2 i 3 zostaną udokumentowane w postaci odpowiednich zapisów w dokumencie Skierowania do badań histopatologicznych. 5. Terminy i warunki wykonania usługi określone są w umowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. Spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp : a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 1.3. Dysponujący środkami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.4 Którzy posiadają pojazdy do prawidłowej realizacji usługi. 1.5. Którzy posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia. 1.6. Którzy dysponują odpowiednimi pomieszczeniami, które spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne i są wyposażenie w odpowiedni sprzęt. 1.7. Którzy dysponują pomieszczeniami, z których osoby uprawnione będą mogły odebrać zwłoki, i pomieszczenia te zlokalizowane są w odległości nie większej niż 25 km od Szpitala. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualna umowa na utylizację odpadów medycznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych: w pkt 1.1, 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( według załącznika nr 4 SIWZ ) , tj: a) Wykonawca musi dysponować do przewozu zwłok transportem drogowym, to jest pojazdami samochodowymi zarejestrowanymi jako karawany. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił wykaz tych pojazdów wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych. b) Wykonawca przedstawi opis pomieszczenia i jego wyposażenia na przechowanie zwłok ludzkich - należy podać liczbę miejsc do przechowywania zwłok ludzkich. Zamawiający wymaga posiadania minimum 10 miejsc. c) Wykonawca poda lokalizację pomieszczeń na przechowanie zwłok ludzkich. Zamawiający wymaga aby pomieszczenia, z których osoby uprawnione będą mogły odebrać zwłoki, zlokalizowane były w odległości nie większej niż 25 km od Szpitala. d) Wykonawca przedstawi tytuł prawny do posiadanych pomieszczeń. 2.2. przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.1 Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.3. przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (według załącznika nr 5 do SIWZ) 2.4. przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.3 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: 3.1 przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej nie mniejszej, niż 100 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres, Zamawiający wymaga by była ona ważna przynajmniej na dzień składania ofert. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 6. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec
adres e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec Sekretariat (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Całodobowa ochrona osób i mienia."
- Kompleksowe ubezpieczenie MZBM - TBS Sp. z o.o.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup usług zdrowotnych - profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.