eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach2009÷2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Kędzierzyn-Koźle: Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach: 2009÷2012.
Numer ogłoszenia: 193440 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach: 2009÷2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac przy drzewach i krzewach na terenie miasta Kędzierzyn - Koźle rosnących w pasach drogowych dróg gminnych, których zarządcą jest Gmina Kędzierzyn-Koźle. Na przedmiot zamówienia składa się: - usuwanie drzew i krzewów, - wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów, - usuwanie karpin, - sadzenie drzew i krzewów, - wykonywanie innych czynności koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadanie pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206)., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: 1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 05.06.2006r. do 05.06.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze: usuwanie drzew i krzewów obumarłych lub zagrażających bezpieczeństwu, usuwanie wiatrołomów, zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów, usuwanie karpin, sadzenie drzew i krzewów, wykonywanych w pasach drogowych dróg publicznych na wartość łączną, co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2.Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: - rębarko-rozdrabniarka do gałęzi o średnicy do 7,5 cm - 1,0 szt. - samochód skrzyniowy do 3,5 tony - 2,0 szt. - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny do 12 m - 1,0 szt. - piła łańcuchowa motorowa 3,1 kW - 4,0 szt. - nożyce spalinowe do cięcia żywoplotu - 4,0 szt. - kosiarka spalinowa 3,25 KM - 2,0 szt. - frez do pniaków 11 KM - 1,0 szt. - samochód osobowy o napędzie na dwie osie o poj. silnika min. 4000cm3 - 1,0 szt. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 700 000,00 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ. 2.Posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości, co najmniej 100 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymaga się, aby jeden z Wykonawców dysponował na koncie bankowym kwotą nie mniejszą niż 50% kwoty wymaganej określonej w warunkach SIWZ. Warunkiem koniecznym jest, aby suma kwot z Wykonawcą posiadającego 50 % kwoty wymaganej z pozostałymi wykonawcami wynosiła minimum 100 % kwoty wymaganej określonej w warunkach SIWZ. Warunki oferty i udzielenia zamówienia., 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30.05.2012r. 2.Udzielenie na wykonanie r usługi minimum 36 miesięcy gwarancji (czas trwania umowy 1 m-ce; po zakończeniu umowy). 3.Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 4.Zagwarantowanie przystąpienia do prac awaryjnych najpóźniej w ciągu 1 godziny ( czas ich trwania nie może przekroczyć 2 godzin) od ich powstania. Czas przystąpienia do wykonywania pozostałych prac planowych objętych niniejszym zamówieniem nie może być dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego lub spisania protokołu typowania robót. 5.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 6.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej., Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal., Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03., Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206) powinien być wydany przez właściwego Starostę, i musi być ważny przez cały okres realizacji zamówienia., Oświadczenie Wykonawcy., Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2)., Wykaz zadań wykonanych okresie od 05.06.2006r. do 05.06.2009r., Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 05.06.2006.r do 05.06.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania., Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń., Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (sporządzony wg wzoru druk nr 8), jakimi dysponuje Wykonawca, z podziałem na sprzęt własny oraz sprzęt, którym na podstawie innych tytułów prawnych wykonawca dysponuje lub będzie mógł dysponować (należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń) w okresie realizacji zamówienia. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 700 000,00 zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 700 000,00 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia., Formularz oferty., Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy., Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie., Informacja banku Wykonawcy o posiadanych przez Wykonawcę na koncie środkach finansowych lub potwierdzająca możliwość zaciągnięcia kredytu w wymaganej wysokości., Informacja banku o posiadanych przez Wykonawcę na koncie wymaganych środkach finansowych na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł (zapis w informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać lub potwierdzać wymaganą kwotę posiadanych środków) lub potwierdzać możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 10
  • 2 - Cena C2 - 5
  • 3 - Cena C3 - 55
  • 4 - Cena C4 - 15
  • 5 - Cena C5 - 5
  • 6 - Cena C6 - 5
  • 7 - Cena C7 - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. W.Planetorza 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. W.Planetorza 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.