Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Lublin: Termomodernizacja budynków naukowo-dydaktycznych KUL przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie,z podziałem na trzy części:
1. Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynków
2. Roboty sanitarne-modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji grawitacyjnej, oraz wykonanie wymiennikowni
3.Roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych
Numer ogłoszenia: 193476 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia prywatna na prawach uczelni publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków naukowo-dydaktycznych KUL przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie,z podziałem na trzy części: 1. Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynków 2. Roboty sanitarne-modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji grawitacyjnej, oraz wykonanie wymiennikowni 3.Roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację dwóch budynków dydaktycznych, budynek nr 2 i budynek nr 3, oraz wykonanie wymiennikowni w budynku nr 3. Ze względów logistycznych oraz ze względu na specyfikę rozliczania tej inwestycji zamówienie zostało podzielone na trzy części. W części pierwszej nazwanej Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynków należy wykonać następujące roboty: Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO w budynkach nr 2 i 3. Ocieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej w budynkach nr 2 i 3. Wymiana drzwi istniejących na aluminiowe powlekane w budynku nr 2. W części drugiej nazwanej Roboty sanitarne-modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji grawitacyjnej, oraz wykonanie wymiennikowni należy wykonać następujące roboty: Modernizacja instalacji c.w.u. w budynkach nr 2 i 3. Modernizacja wentylacji grawitacyjnej w budynkach nr 2 i 3. Wymiana instalacji c.o. w budynkach nr 2 i 3. Wykonanie wymiennikowni c.o. w budynku nr 3 W części trzeciej nazwanej Roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych należy wykonać następujące roboty: Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach 2 i 3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedstawienie wykazu robót budowlanych wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest wykonanie: W części 1 co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości co najmniej 300 000,00 złotych netto każda. W części 2 co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu lub remoncie instalacji sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych, obejmujących wykonanie instalacji c.o., lub c.w.u., lub wentylacji, i o wartości co najmniej 100 000 złotych netto każda. W części 3 co najmniej dwóch robót polegających na remoncie lub wykonaniu instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości co najmniej 50 000 złotych netto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części 1 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W części 2 dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych W części 3 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego przez wykonawcę, oraz: w przypadku ubiegania się o zamówienie w części 1, pisemne zobowiązanie wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
Budynek Collegium Jana Pawła II - II piętro
Dział Inwestycji - pokój C-222, wejście od ul. Łopacińskiego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin Budynek Collegium Jana Pawła II - II piętro Dział Inwestycji - pokój C-222, wejście od ul. Łopacińskiego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie pn. Termomodernizacja kompleksu budynków naukowo-dydaktycznych KUL przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie, dofinansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji, część I, Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO w budynkach nr 2 i 3. Ocieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej w budynkach nr 2 i 3. Wymiana drzwi istniejących na aluminiowe powlekane w budynku nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty sanitarne-modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji grawitacyjnej, oraz wykonanie wymiennikowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja instalacji c.w.u. w budynkach nr 2 i 3. Modernizacja wentylacji grawitacyjnej w budynkach nr 2 i 3. Wymiana instalacji c.o. w budynkach nr 2 i 3. Wykonanie wymiennikowni c.o. w budynku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach 2 i 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu"
- Dostawa cięgnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Ochrona mienia w obiektach przy ul. Długiej 6, 8 w Lublinie wraz z zabezpieczeniem mienia
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Usługa - opracow. ekspertyzy stanu techn. budynku w m. Gniewczyna Łańcucka wraz z oceną oraz określ. zakresu i kosztu niezbędnych robót budow., umożliwiających wykorzystanie go jako budynku garażowego
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- "Remont i modernizacja budynków użyteczności publicznych"
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.