eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynTermomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Olsztyn: Termomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 193708 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140860 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, ul. Mariańska 3A, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 527 44 62, faks 89 527 44 62 wew. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych; w ramach termomodernizacji budynku zostaną wykonane n/w prace: - izolacja termiczna ścian zewnętrznych i dachów, - przemurowanie kominów i wymiana wywietrzników, - zewnętrzna izolacja przeciwwilgociowa ścian podziemia, - usuniecie zbędnych otworów w ścianach zewnętrznych podziemia (pozostałych po zlikwidowanej w przeszłości kuchni i kotłowni), - wymiana/uzupełnienie zadaszeń wejść do budynków, - zmiana wejścia w łączniku i wiatrołap, - wymiana 2 okien w elewacji frontowej, 3 okien w wymiennikowni, - wymiana 5 okien klatek schodowych, - remont krat okiennych, montaż rolet okiennych. 2. Termomodernizacja nie obejmuje wnętrz oraz nie zmienia formy, funkcji i konstrukcji budynków. Zagospodarowanie działki nie ulega zmianie. 3. Dane ogólne budynku Szkoły: - powierzchnia zabudowy 1690m2 - Kubatura budynku 14 218m3 - Liczba kondygnacji 3 - budynek główny, 1 - budynek administracyjny, łącznik, sala gimnastyczna 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U.2010.243.1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.92.881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 1, 1a oraz załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zakres rzeczowy zadania i składanej oferty obejmuje również załatwienie wszystkich formalności wymaganych przepisami prawa od Wykonawcy związanych z rozpoczęciem budowy i zgłoszeniem zakończenia budowy. Urządzenie terenu budowy i wszystkie koszty związane z prowadzeniem prac budowlanych znajdują się po stronie Wykonawcy robót. 7. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 8. Zgodnie z art.30 ust.4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 10. Materiały użyte do Wykonania zadania muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami. Dokumenty (atesty itd.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 12. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązany jest do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót i/lub zmniejszenia ich uciążliwości, w sposób umożliwiający Użytkownikowi prowadzenie statutowej działalności.. 14. Wszelkie przerwy Wykonawcy w prowadzeniu robót budowlanych wynikające z prowadzenia przez placówkę oświatową działalności statutowej, nie stanowią podstawy do zmiany (wydłużenia) terminu realizacji umowy. 15. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, jeżeli bez tych opinii nie jest możliwe przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji, właściwe postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U.2012.391 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Termomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inwestycyjnych INWEST - SERWIS Wojciech Grochowski, ul. Polna 19, 10-086 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1218928,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1266120,32

  • Oferta z najniższą ceną: 1266120,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1566394,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.