Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Tczew: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI
Numer ogłoszenia: 19371 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 28a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 5314626, fax 0-58 5314626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tcsit.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE W 2008 ROKU PRAC PIELĘGNACYJNYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W TCZEWIE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11, UST 8 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WYMAGANE JEST WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 2.000 ZŁ (SŁOWNIE: DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH) NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 45, UST. 6 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY KTÓRZY: 7.1A. SĄ UPRAWNIENI DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI TOŻSAMEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONY, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.1B. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONANIA OKREŚLONYCH PRAC LUB CZYNNOŚCI STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT NINIEJSZEJ PROCEDURY. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ. 7.1C. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, b. WYKAZ WYKONANYCH, W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED WSZCZĘCIEM POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ c. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ, KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. 7.1D. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ, 7.1E. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24, UST 1 I 2 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ, 7.1F. NIE POSIADAJĄ ZALEGŁOŚCI Z TYTUŁU WYMAGANYCH PODATKÓW I UBEZPIECZEŃ. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO URZĘDU SKARBOWEGO O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. b. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH O NIE ZALEGANIU ZE SKŁADKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA Z PŁATNOŚCI). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.2. DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOPUSZCZENI BĘDĄ WYŁĄCZNIE WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTA SPEŁNIA WYMAGANIA OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 7.3. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZASTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEJ OFERTY WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. NIE SPEŁNIENIE CHOCIAŻBY JEDNEGO WARUNKU SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY KTÓRZY: 7.1A. SĄ UPRAWNIENI DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI TOŻSAMEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONY, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.1B. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONANIA OKREŚLONYCH PRAC LUB CZYNNOŚCI STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT NINIEJSZEJ PROCEDURY. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ. 7.1C. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, b. WYKAZ WYKONANYCH, W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED WSZCZĘCIEM POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ c. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ, KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA. WYKAZ SPORZĄDZIĆ NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. 7.1D. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE O STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ, 7.1E. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24, UST 1 I 2 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: OŚWIADCZENIE STOSOWNEJ TREŚCI - NA DRUKU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ, 7.1F. NIE POSIADAJĄ ZALEGŁOŚCI Z TYTUŁU WYMAGANYCH PODATKÓW I UBEZPIECZEŃ. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: a. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO URZĘDU SKARBOWEGO O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. b. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO TERENOWO ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH O NIE ZALEGANIU ZE SKŁADKAMI (LUB O UZYSKANIU ZWOLNIENIA Z PŁATNOŚCI). W/W ZAŚWIADCZENIE DATOWANE MUSI BYĆ, PRZEZ INSTYTUCJE JE WYSTAWIAJĄCE, NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE LICZĄC WSTECZ OD DATY TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7.2. DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOPUSZCZENI BĘDĄ WYŁĄCZNIE WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTA SPEŁNIA WYMAGANIA OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 7.3. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZASTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEJ OFERTY WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. NIE SPEŁNIENIE CHOCIAŻBY JEDNEGO WARUNKU SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tcsit.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI 83-110 TCZEW ul. WOJSKA POLSKIEGO 28A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO - TCZEWSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI, 83-110 TCZEW, UL. WOJSKA POLSKIEGO 28A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób, nieruchomości, obiektów, mienia, terenów oraz urządzeń Fabryki Sztuk
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
- "Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych".
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Wykopanie, przesadzenie, nasadzenie krzewów, bylin, roślin i drzew oraz całosezonowa pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2025
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.