Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Olkusz: Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy Olkusz będących własnością Gminy
Numer ogłoszenia: 193812 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy Olkusz będących własnością Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy Olkusz będących własnością Gminy. Przedmiotem zamówienia jest: A. Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olkusz . Konserwacją objętych ma być 835 szt. punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi. Szczegółowe określenie ilości lamp wraz z ustalonym przez Zamawiającego podatkiem VAT określono w załączniku nr 2 do oferty. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi: - wymiana źródeł światła wraz z materiałem, - wymiana uszkodzonych elementów oświetleniowych (wkładka topikowa lampy, dławik, układ zapłonowy, oprawka źródła światła, zaciski w oprawie) wraz z materiałem, - oględziny linii oświetleniowych, - konserwacja i regulacja sterowników astronomicznych, - przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, - kontrola stanu oświetlenia w nocy, - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bieżąca informacja o stanie urządzeń oświetleniowych, - usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym - jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego - demontaż uszkodzonych słupów ,opraw, zabezpieczenie kabli, - lokalizacja uszkodzonych odcinków linii kablowych. B. W zakres wykonywanych robót nietypowych wchodzących w skład zamówienia zlecanych na podstawie protokołu typowania robót i kosztorysu wykonawczego wchodzi: a. Wymiana sterowników astronomicznych CPA 4.0 szt. 3 b. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x35 szt. 5 wraz z robotami ziemnymi c. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych kpl 4 d. Wymiana słupów parkowych stalowych kpl 2 e. Wymiana przewodów w słupach kpl 10 f. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku kpl 5 g. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl 5 h. Wymiana bezpieczników słupowych izolowanych IZK szt. 20 i. Układanie kabli oświetleniowych YAKY 4x35 m 300 j. Wymiana styczników w obwodach oświetleniowych szt. 5 l . Montaż szaf oświetleniowych kpl 2 Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną swoją grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia jej niesprawności. Wykonawca udzieli min. 2-letniej gwarancji na wykonywany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, zarówno dotyczy robót podstawowych jak i nietypowych. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 01.08.2009r.) do 31.07.2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia: - wykonawca musi posiadać uregulowany sposób gospodarowania wytworzonymi odpadami niebezpiecznymi b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga: - zapewnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej - zapewnienia osoby posiadającej świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru do prac przy urządzeniach elektroenergetycznych - wykonania co najmniej jednej usługi w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o podobnym charakterze (w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego) oraz referencji czyli dokumentów potwierdzających należyte wykonanie z odniesieniem do umownych terminów realizacji oraz określeniem wartości zrealizowanych zamówień nie mniejszych niż 100.000,00 zł brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej - kierownika robót proponowanego do realizacji zadania; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług wraz z referencjami; informacje o kwalifikacjach technicznych personelu; kserokopię złożonej informacji, o sposobie gospodarowania wytworzonymi odpadami niebezpiecznymi lub decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.60
- 2 - Cena oferty dla robót nietypowych - 0.40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 307 lub pobrać ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 103 w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku."
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marcina Biema w Olkuszu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu na 2025r
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.