Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Prusice: Usługa ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Zespołu Szkół w Prusicach w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011
II przetarg
Numer ogłoszenia: 193941 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax 071 3126229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.iap.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Zespołu Szkół w Prusicach w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Opis części przedmiotu zamówienia: Część 1- ochrona fizyczna: 1.1.1przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach, położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384; 1.1.2Wykonawca zapewni: a)stałą całodobową ochronę w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy, wakacje, ferie oraz inne dni wolne od pracy szkoły; b)dwunastogodzinną ochronę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 6.00; 1.1.3Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności (np. telefony komórkowe) oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy; c)przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy; d)zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym obowiązującym na terenie obiektów, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; e)zapoznanie pracowników ochrony z topografią obiektów, w tym rozkładem pomieszczeń, przebiegiem dróg ewakuacyjnych itp.; f)zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych; g)składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu godziny od zdarzenia; h)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony; i)przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 1.1.4Do obowiązków pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę w szczególności należy: a)zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów; b)bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; d)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; e)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie; f)niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku; g)gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń w czasie godzin pracy 1.1.5Szacowana ilość godzin w okresie od 01.10.2008 r do 31.08.2011 r. wynosi 17 800. 1.1.6W budynku Zespołu Szkół znajduje się przeszklony posterunek przeznaczony dla pracownika ochrony. 1.1.7Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane z imiennymi identyfikatorami, 1.1.8Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy ustawy -Kodeks Pracy. Część 2- Monitoring 1.1.9Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384. 1.1.10Usługa monitorowania obejmuje: a)stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; b)zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwania; c)konserwację i naprawy elektronicznych i mechanicznych urządzeń i systemów alarmowych istniejących w obiekcie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w sposób ciągły; 1.2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1, 7.3 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę: 1.1.1oświadczenia mówiącego o tym, że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku muszą złożyć wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną); 1.1.2wykazu zamówień z ostatnich trzech lat (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z referencjami do 5 zamówień, jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5. a)jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w ciągu trzech ostatnich lat, opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację; przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory wraz z referencjami do 5 zamówień jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5; w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak.. b)jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą lub w innej formie organizacyjno - prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą, wraz z referencjami do 5 zamówień, jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5. 1.1.3kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną sumę w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych (załącznik nr 4 do oferty); 1.2.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1.2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 5 do oferty), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W/W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 1.2.2aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na świadczenie usług ochrony osób i mienia. w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym (załącznik nr 6 do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl zakladka Urząd/zamówienia publiczne/rok 2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Prusicach ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice oraz w Urzędzie Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, pokój nr 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1, 55-110 Prusice, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- ochrona fizyczna:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.1przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach, położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384; 1.1.2Wykonawca zapewni: a)stałą całodobową ochronę w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy, wakacje, ferie oraz inne dni wolne od pracy szkoły; b)dwunastogodzinną ochronę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 6.00; 1.1.3Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności (np. telefony komórkowe) oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy; c)przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy; d)zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym obowiązującym na terenie obiektów, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; e)zapoznanie pracowników ochrony z topografią obiektów, w tym rozkładem pomieszczeń, przebiegiem dróg ewakuacyjnych itp.; f)zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych; g)składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu godziny od zdarzenia; h)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony; i)przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 1.1.4Do obowiązków pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę w szczególności należy: a)zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów; b)bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; d)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; e)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie; f)niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku; g)gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń w czasie godzin pracy 1.1.5Szacowana ilość godzin w okresie od 01.10.2008 r do 31.08.2011 r. wynosi 17 800. 1.1.6W budynku Zespołu Szkół znajduje się przeszklony posterunek przeznaczony dla pracownika ochrony. 1.1.7Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane z imiennymi identyfikatorami, 1.1.8Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy ustawy -Kodeks Pracy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2- Monitoring.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384. 1.1.2Usługa monitorowania obejmuje: a)stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; b)zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwania; c)konserwację i naprawy elektronicznych i mechanicznych urządzeń i systemów alarmowych istniejących w obiekcie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Stała, bezpośrednia ochrona osób i mienia Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.