eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceUsługa ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Zespołu Szkół w Prusicach w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011- II przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Prusice: Usługa ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Zespołu Szkół w Prusicach w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011- II przetarg
Numer ogłoszenia: 238681 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 193941 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax 071 3126229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Zespołu Szkół w Prusicach w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011- II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Opis części przedmiotu zamówienia: Część 1- ochrona fizyczna: 1.1.1przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach, położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384; 1.1.2Wykonawca zapewni: a)stałą całodobową ochronę w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy, wakacje, ferie oraz inne dni wolne od pracy szkoły; b)dwunastogodzinną ochronę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 6.00; 1.1.3Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności (np. telefony komórkowe) oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy; c)przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy; d)zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym obowiązującym na terenie obiektów, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; e)zapoznanie pracowników ochrony z topografią obiektów, w tym rozkładem pomieszczeń, przebiegiem dróg ewakuacyjnych itp.; f)zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych; g)składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu godziny od zdarzenia; h)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony; i)przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 1.1.4Do obowiązków pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę w szczególności należy: a)zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów; b)bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; d)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; e)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie; f)niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku; g)gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń w czasie godzin pracy 1.1.5Szacowana ilość godzin w okresie od 01.10.2008 r do 31.08.2011 r. wynosi 17 800. 1.1.6W budynku Zespołu Szkół znajduje się przeszklony posterunek przeznaczony dla pracownika ochrony. 1.1.7Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane z imiennymi identyfikatorami, 1.1.8Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy ustawy -Kodeks Pracy. Część 2- Monitoring 1.1.9Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania obiektów i mienia Zespołu Szkół w Prusicach położonego w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43, na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 225, dla której Sąd Rejonowy w Trzebnicy prowadzi Księgę Wieczystą nr 23384. 1.1.10Usługa monitorowania obejmuje: a)stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; b)zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwania; c)konserwację i naprawy elektronicznych i mechanicznych urządzeń i systemów alarmowych istniejących w obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ochrona fizyczna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elitarne Biuro Ochrony Biznesu GROM, ul. Kilińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9,00
  • Oferta z najniższą ceną: 9,00 oferta z najwyższą ceną: 13,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: monitoring

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elitarne Biuro Ochrony Biznesu GROM, ul. Kilińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 100,00
  • Oferta z najniższą ceną: 100,00 oferta z najwyższą ceną: 200,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.