Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Warszawa: Postępowanie o zamówienie publiczne na usługę transportu autokarowego i zakwaterowania oraz wyżywienia grupy uczestników podróży kombatanckiej do Francji, Belgii, Holandii i Niemiec ŚLADAMI GĄSIENIC 1 DYWIZJI PANCERNEJ w dniach 17-27 sierpnia 2011 roku
Numer ogłoszenia: 194036 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619019, faks 022 6619073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udskior.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na usługę transportu autokarowego i zakwaterowania oraz wyżywienia grupy uczestników podróży kombatanckiej do Francji, Belgii, Holandii i Niemiec ŚLADAMI GĄSIENIC 1 DYWIZJI PANCERNEJ w dniach 17-27 sierpnia 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS RZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu autokarowego i zakwaterowania oraz wyżywienia grupy uczestników podróży kombatanckiej do Francji, Belgii, Holandii i Niemiec Śladami GĄSIENIC 1 DYWIZJI PANCERNEJ w dniach 17-27 sierpnia 2011 roku w tym: WYMAGANIA: 1. Transport grupy winien się odbyć autokarem o następujących cechach i wyposażeniu: a) przebieg autokaru nie większy niż 600.000 km b) rok produkcji pomiędzy 1999 a 2011 r. c) minimalna ilość miejsc dla uczestników: 40 miejsc nie uwzględniając kierowców d) aktualne badania techniczne i wszystkie inne dokumenty wymagane prawem np. ważne ubezpieczenie NW na terenie Europy, niezbędne do wykonania zamówienia. e) minimalne wyposażenie autokarów: - klimatyzacja; - WC dostępne dla uczestników; - rozkładane fotele; - indywidualne oświetlenie i nawiewy dla każdego pasażera; - pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca; - systemy ABS, ASR, ESP lub równoważne. - barek ,możliwość zrobienia kawy, herbaty; - TV i mikrofon POZOSTAŁE INFORMACJE I WYMAGANIA: 22 uczestników podróży - 9 kombatantów, 11 innych, 1 lekarz i 1 pracownik Urzędu-opiekun grupy. Z powyższej liczby, 3 uczestników skorzysta w ramach niniejszego przetargu jedynie z transportu podczas całej podróży, pozostałe koszty wyjazdu, np zakwaterowanie, wyżywienie oraz inne, zostaną uregulowane przez te osoby prywatnie. W programie nie zostali uwzględnieni kierowcy autokaru. Należy ich doliczyć do łącznych kosztów zorganizowania podróży - posiłki i zakwaterowanie jak u pozostałych uczestników. Dla kierowców zawsze jeden pokój dwuosobowy. Pracownik Urzędu-opiekun grupy- zawsze jeden pokój jednoosobowy. Lekarz zawsze jeden pokój dwuosobowy. Dodatkowo zawsze jeden pokój jednoosobowy obok pokoju lekarza na wypadek choroby któregoś z uczestników podróży. Wszystkie pokoje dla uczestników z łazienkami. Wszystkie pokoje dwuosobowe z dwoma pojedynczymi łóżkami. Śniadania zawsze wliczone w cenę zakwaterowania - preferowane w formie szwedzkiego bufetu. Obiady zawsze w cenie do 25 euro za os. - preferowane w formie szwedzkiego bufetu. Kolacje zawsze w cenie do 20 euro za os. - preferowane w formie szwedzkiego bufetu. Lunch pakiet zawsze w cenie do 8 euro za os. jeśli w programie nie zaznaczono inaczej. Przykładowy lunch pakiet: dwie kanapki, jabłko, ? l woda mineralna niegazowana. Pełna dyspozycyjność autokaru, z zaznaczeniem nie przekroczenia 21h na 24h Zatrudnienie lekarza zapewnia Urząd. Ubezpieczenie uczestników podróży - 19 osób w tym lekarza i pracownika Urzędu - zapewnia Urząd. Ubezpieczenie kierowców zapewnia Wykonawca. Koszty zakwaterowania i wyżywienia w Myszęcinie zapewnia 19 uczestnikom podróży Zamawiający wytłuszczonym drukiem w stosownych miejscach programu. Możliwość zmiany ustalonej w umowie trasy podróży w granicach max. 10% liczby kilometrów. PROGRAM PODRÓŻY Liczba uczestników podróży - 22 (bez kierowców autokaru). 16 na 17 VIII Zakwaterowanie dla 2 osób, na jedną dobę, w hotelu min. 2-gwiazdkowym w Warszawie. 2 pokoje jednoosobowe. ok. 19.00 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 2 osób. 17 na 18 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 2 osób. Wykwaterowanie z hotelu w Warszawie. ok. 10.00 - wyjazd z Warszawy (z Placu Inwalidów; wcześniej - ok. 9.00 trzeba tam zawieźć osoby, które nocowały w hotelu) do Poznania kilku uczestników (na Placu Inwalidów dołączają kolejni uczestnicy). ok. 16.00 - przyjazd do Poznania. W Poznaniu (miejsce przystanku do ustalenia) następuje zabranie kolejnych uczestników podróży - kilkanaście osób. Po skompletowaniu grupy uczestników podróży (od tej pory 19 osób, w tym lekarz i pracownik Urzędu, bez kierowców) następuje przejazd do Myszęcina (66-225; ok. 10 km na północny-wschód od Świebodzina, na trasie Poznań-Świebodzin). ok. 18.30 - przyjazd do Myszęcina. Zakwaterowanie dla 19 osób, na jedną dobę, w hotelu SEN w Myszęcinie - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający ok. 19.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający 18 na 19 VIII ok. 6.30 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający Wykwaterowanie z hotelu w Myszęcinie. Lunch pakiet dla 19 osób - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający ok. 7.30 - wyjazd z Myszęcina do Bredy w Holandii (ok. 50 km na północny-zachód od Eindhoven). Trasa przejazdu: Myszęcin - Świecko - Berlin (Niemcy) - Magdeburg - Braunschweig - Hannover - Osnabruck - Hengelo (Holandia) - Arnhem - Hertogenbosch - Breda (Holandia). ok. 19.00 - przyjazd do Bredy. Zakwaterowanie dla 19 osób, na jedną dobę, w hotelu min. 2-gwiazdkowym w Bredzie. 9 pokoi dwuosobowych + 3 pokoje jednoosobowe. ok. 20.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 19 na 20 VIII ok. 6.30 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. Wykwaterowanie z hotelu w Bredzie. Lunch pakiet dla 19 osób. ok. 7.30 - wyjazd z Bredy do Falaise we Francji (14700; ok. 30 km na południe od Caen). Trasa przejazdu: Breda - Antwerpia (Belgia) - Gandawa - Kortrijk - Lille (Francja) - Arras - Abbeville (80100; ok. 30 km na północny-zachód od Amiens) - Rouen - Caen - Falaise. ok. 21.00 - przyjazd do Falaise. Zakwaterowanie dla 19 osób, na trzy doby, w hotelu min. 2-gwiazdkowym w Falaise (Francja), max. 1,5 km od trasy Caen-Alencon. 9 pokoi dwuosobowych + 3 pokoje jednoosobowe. ok. 22.00 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 20 na 21 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 9.30 - przejazd do: Caen, na Brytyjski Cmentarz Wojenny w Bayeux (14400; ok. 30 km na północny-zachód od Caen), Plaże Aromanches (pas przybrzeżny - ok. 10 km na północ od Bayeux). Możliwość przedłużenia trasy przejazdu o max. 50 km. ok. 14.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 14.30 - obiad w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 16.00 - przejazd do: cmentarz w Potigny (14420; ok. 10 km na północ od Falaise), cmentarz w Grainville-Langannerie (14190; ok. 15 km na północ od Falaise). Możliwość przedłużenia trasy przejazdu o max. 50 km. ok. 18.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 18.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 21 na 22 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 9.00 - przejazd do: Muzeum na Maczudze na Mont Ormel (61160; ok. 30 km na wschód od Falaise; zjazd w lewo w Route de Vimoutiers w miejscowości Chambois, na trasie Falaise-Coulmer) i Chambois (61160; ok. 25 km na południowy-wschód od Falaise). Możliwość przedłużenia trasy przejazdu o max. 50 km. ok. 13.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 13.30 - obiad w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 15.00 - przejazd do: Fontaine-le-Pin (14190; ok. 10 km na północ od Falaise) i Coudehard (61160; ok. 30 km na wschód od Falaise). Możliwość przedłużenia trasy o max. 50 km. ok. 18.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 18.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 22 na 23 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. Wykwaterowanie z hotelu w Falaise. Lunch pakiet dla 19 osób. ok. 9.00 - wyjazd do Gandawy w Belgii. Po drodze wizyta w Abbeville - dokładne miejsce do ustalenia (80100; ok. 30 km na północny-zachód od Amiens, Francja) oraz w Tielt (ok. 30 km na zachód od Gandawy, Belgia; dokładne miejsce złożenia kwiatów do ustalenia - max. do 50 km). Trasa przejazdu: Falaise (Francja) - Caen - Rouen - Abbeville - Arras - Lille - Kortrijk (Belgia) - Tielt - Gandawa. ok. 20.00 - przyjazd do Gandawy. Zakwaterowanie dla 19 osób, na jedną dobę, w hotelu min. 2-gwiazdkowym w Gandawie (Belgia). 9 pokoi dwuosobowych + 3 pokoje jednoosobowe. ok. 21.00 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 23 na 24 VIII ok. 7.30 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. Wykwaterowanie z hotelu w Gandawie. Lunch pakiet dla 19 osób. ok. 8.30 - wyjazd do Bredy w Holandii. Po drodze zwiedzanie Gandawy autokarem (max. 60 km), później przejazd przez: Axel w Holandii (4571; ok. 5 km na południe od Terneuzen i 10 km od granicy Belgii i Holandii na trasie z Gandawy), Hulst w Holandii (ok. 10 km na wschód od Axel), Sint-Niklaas w Belgii (ok. 15 km na południowy-zachód od Antwerpii), Antwerpię, Lommel w Belgii (ok. 60 km na wschód od Antwerpii, przy trasie N74; wizyta na Polskim Cmentarzu Wojennym). ok. 20.00 - przyjazd do hotelu zakwaterowania w Bredzie (Holandia). Zakwaterowanie dla 19 osób, na trzy doby, w hotelu min. 2-gwiazdkowym w Bredzie. 9 pokoi dwuosobowych + 3 pokoje jednoosobowe. ok. 21.00 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 24 na 25 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 9.00 - przejazd do Oosterhout (ok. 10 km na północny-wschód od Bredy, przy trasie E311). Wizyta na cmentarzu miejskim - złożenie kwiatów na grobach polskich żołnierzy. ok. 12.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 13.00 - obiad w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 15.00 - przejazd do Muzeum Generała Maczka w Bredzie (Koszary wojskowe Trip van Zoudtlandtkazerne, Gebouw R, La Reyweg 95). ok. 18.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 18.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 25 na 26 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 9.00 - przejazd do: Polskiego Cmentarza Wojennego przy Ettensebaan w Bredzie oraz cmentarza honorowego przy Vogelenzanglaan 13 w Ginneken w Bredzie. ok. 12.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 13.00 - obiad w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. ok. 14.00 - przejazd do miejsc pamięci w Bredzie i okolicach: Pomnik Walczących Orłów, Kaplica Wdzięczności (ostateczne miejsca do ustalenia - max. do 10 km). ok. 18.00 - powrót do hotelu zakwaterowania. ok. 18.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. 26 na 27 VIII ok. 7.30 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób. Wykwaterowanie z hotelu w Bredzie. Lunch pakiet dla 19 osób. ok. 8.30 - wyjazd do Myszęcina. Po drodze przejazd przez Arnhem w Holandii (ok. 60 km na wschód od Utrechtu) i wizyta na miejskim cmentarzu w Oosterbeck w Arnhem. ok. 18.30 - przyjazd do Myszęcina. Zakwaterowanie dla 19 osób, na jedną dobę, w hotelu SEN w Myszęcinie - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający ok. 19.30 - kolacja w hotelu zakwaterowania dla 19 osób - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający 27 na 28 VIII ok. 8.00 - śniadanie w hotelu zakwaterowania dla 19 osób - koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający Wykwaterowanie z hotelu. Podwójny lunch pakiet dla 19 osób -koszty dla 19 uczestników podróży pokrywa Zamawiający ok. 9.00 - wyjazd do Warszawy przez Poznań. ok. 12.00 - przyjazd do Poznania. W Poznaniu podróż kończy część uczestników (miejsce przystanku - do ustalenia). Reszta uczestników jedzie do Warszawy i tam kończy podróż. ok. 19.00 - przyjazd do Warszawy. Zakończenie podróży..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udskior.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udskior.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, Kancelaria Ogólna lub w pokoju 3040.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- "Świadczenie usług hotelowych dla artystów i realizatorów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.