Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługa cynkowania galwanicznego skrzynek przydrożnych, zwrotnych, części do tych skrzynek oraz skrzynek lokatorskich indywidualnych i skrytkowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, do kontaktów: Anita Żmuda, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, fax 081 5346569, 5325499, e-mail: przetargi@lublin.poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): poczta.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa cynkowania galwanicznego skrzynek przydrożnych, zwrotnych, części do tych skrzynek oraz skrzynek lokatorskich indywidualnych i skrytkowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Poczta Polska Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sierpińskiego 26, 20-448 Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cynkowania galwanicznego skrzynek przydrożnych, zwrotnych, części do tych skrzynek oraz skrzynek lokatorskich indywidualnych i skrytkowych w ilościach podanych poniżej i przedstawionych na szkicach 4,5,6,7a,7b,7c,7d,7e,8,9 dla Poczta Polska Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie ul. Sierpińskiego 26. Określenie usługi: 1)Cynkowanie galwaniczne skrzynek przydrożnych, zgodnie z załącznikiem 4 do siwz; J.m.kpl; ilość:4000; 2)Cynkowanie galwaniczne skrzynek zwrotnych zgodnie z załącznikiem 5 do siwz; J.m. szt; ilość: 1100; 3)Cynkowanie galwaniczne daszków skrzynek przydrożnych, zgodnie z załącznikiem 8 do siwz; J.m.: szt; ilość: 1100; 4)Cynkowanie galw. drzwiczek skrzynek przydr. i zwrotnych, zgodnie z załącznikiem 9 do siwz; J.m.: szt; ilość: 3800; 5)Cynkowanie galwaniczne skrzynek indywidualnych, zgodnie z załącznikiem 6 do siwz (korpus + drzwiczki + daszek); J.m.: kpl; ilość: 500; 6)Cynkowanie galwaniczne skrzynek lokatorskich S3, zgodnie z załącznikami nr 7a ÷ 7f do siwz; J.m.: szt; ilość: 150; 7)Cynkowanie galwaniczne skrzynek lokatorskich S4, zgodnie z załącznikami nr 7a ÷ 7f do siwz; J.m.: szt; ilość: 150; 8)Cynkowanie galwaniczne skrzynek lokatorskich S5, zgodnie z załącznikami nr 7a ÷ 7f do siwz; J.m.: szt; ilość: 150. Grubość warstwy cynku nie może być mniejsza niż 16 mikronów. Powierzchnia ocynkowana powinna być matowa (bez wybłyszczania). Powierzchnie do ocynkowania: - skrzynka przydrożna - 270 dm2 - skrzynka zwrotna - 50 dm2 - daszek skrzynki przydrożnej - 48 dm2 - drzwiczki skrzynki przydrożnej i zwrotnej - 7 dm2 - skrzynka indywidualna - 83 dm2 - skrzynka skrytkowa S3 - 236 dm2 - skrzynka skrytkowa S4 - 296 dm2 - skrzynka skrytkowa S5 - 356 dm2. Transport wyrobów od i do Zamawiającego zabezpiecza Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. załącznika nr 3 do siwz - wzoru umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powierzone skrzynki oraz części do tych skrzynek od momentu ich pobrania od Zamawiającego do ich zwrotu. Zamówienia będą składane w imieniu Zamawiającego przez Sekcję ds. Zaopatrzenia Materiałowego CL OR w Lublinie. W dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, Wykonawca będzie pobierał skrzynki oraz części do tych skrzynek do cynkowania. Przedmiot umowy będzie dostarczany na adres: Poczta Polska Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sierpińskiego 26, 20-448 Lublin. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: 45442210-2 galwanizowanie Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera: załącznik nr 1 do siwz - formularz ofertowy oraz załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy wraz z załącznikami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.22.10 - Galwanizowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.10 - Galwanizowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia w skali całego Przedsiębiorstwa: między 60 000 EUR a 211 000 EUR; Wartość dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie - między 6 000 a 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 21.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienie Zamawiający wykluczy wykonawców zgodnie w art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunki udziału w postępowaniu i na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty wymienione w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp); 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych/wykonywanych usług cynkowania galwanicznego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wymagane jest wykonanie co najmniej 1 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane (np. referencje).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2007, godzina 12:30, Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, na II piętrze w pokoju nr 218 - SALA KONFERENCYJNA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.