eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeKontynuacja Budowy Krytego Basenu Kąpielowego w Zabrzu, przy skrzyżowaniu Al.Korfantego i ul.G.Bruno wraz z zabezpieczeniem finansowania inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Zabrze: Kontynuacja Budowy Krytego Basenu Kąpielowego w Zabrzu, przy skrzyżowaniu Al.Korfantego i ul.G.Bruno wraz z zabezpieczeniem finansowania inwestycji
Numer ogłoszenia: 194328 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Kąpielowy w Zabrzu , pl. Krakowski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 12 96, faks 0-32 271 12 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.basenkryty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja Budowy Krytego Basenu Kąpielowego w Zabrzu, przy skrzyżowaniu Al.Korfantego i ul.G.Bruno wraz z zabezpieczeniem finansowania inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja Budowy Krytego Basenu Kąpielowego w Zabrzu, przy skrzyżowaniu Al.Korfantego i ul.G.Bruno wraz z zabezpieczeniem finansowania inwestycji. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. a) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Rozbudowa lub przebudowa pomieszczeń lub instalacji obiektu lub zmiana elementów zagospodarowania terenu , w tym również w zakresie pomieszczeń komercyjnych, wynikła z potrzeb ujawnionych na etapie realizacji, odbioru lub eksploatacji obiektu. Powtórzenie robót wchodzących w zakres przedmiotu podstawowego wynikłe w trakcie realizacji inwestycji oraz po zakończeniu zadania. Kod CPV: 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10;5, 45.20.00.00-9, 45.21.21.72-2, 45.21.22.12-5, 45.23.13.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.30.00.00-0. b) Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające: Rozbudowa lub przebudowa pomieszczeń lub instalacji obiektu, sieci zewnętrznych lub zmiana elementów zagospodarowania terenu, w tym również w zakresie pomieszczeń komercyjnych, wynikła z potrzeb ujawnionych na etapie realizacji, odbioru lub eksploatacji obiektu. Powtórzenie robót wchodzących w zakres przedmiotu podstawowego wynikłe w trakcie realizacji inwestycji oraz po zakończeniu zadania. Potrzeba wykonania w.w. zakresu wynikła z konieczności ujawnionej w trakcie realizacji lub po jej zakończeniu. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w następujących okolicznościach: zaistnieje konieczność udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 5 Pzp. Roboty uzupełniające dotyczą przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej dla robót podstawowych i są powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienia uzupełniające nie będą objęte cesją wierzytelności.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 300.000,00 PLN, (słownie: trzysta tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - w wykazie robót budowlanych doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych, każda o wartości min. 20.000.000,00 zł netto, polegających na budowie 2 obiektów kubaturowych użyteczności publicznej w tym jeden obiekt krytego basenu kąpielowego o kubaturze min. 20.000 m3 z niecką żelbetową z wyłożeniem ceramicznym; wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - w wykazie usług doświadczenia w wykonaniu co najmniej 1 inwestycji co do której, Wykonawca pozyskał na rzecz Zamawiającego środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł na realizację inwestycji w części lub w całości (cesja wierzytelności na wybrany bank) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: wykazana inwestycja, w której wykonawca zobowiązany był do pozyskania na rzecz Zamawiającego środków może dotyczyć jednej z dwóch wykazanych robót budowlanych. W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania w.w. warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków wykonawca przedstawi: - poświadczenie; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1). Kierownik budowy nie mniej niż 1 osoba: a) posiadająca kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , wydane na podstawie właściwych przepisów; b) będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie od daty uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi. 2) Kierownik robót sanitarnych nie mniej niż 1 osoba; a) posiadająca kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi wydane na podstawie właściwych przepisów; b) będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie od daty uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci sanitarnych. 3) Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych nie mniej niż 1 osoba: a) posiadająca kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi wydane na podstawie właściwych przepisów; b) będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie od daty uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. 4) Kierownik robót teletechnicznych nie mniej niż 1 osoba: a) posiadająca kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami teletechnicznymi wydane na podstawie właściwych przepisów; b) będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie od daty uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi. 5) Kierownik robót drogowych nie mniej niż 1 osoba: a) posiadająca kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wydane na podstawie właściwych przepisów; b) będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych nie mniejszej niż 50 osób oraz liczebności personelu kierowniczego nie mniejszej niż 3 osoby (personel techniczny posiadający wymagane prawem budowlanym uprawnienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: A)średni roczny obrót Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat obrotowych wynosił nie mniej niż 15.000.000 PLN, B) wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, C) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000.000,00 PLN na jedno zdarzenie. Na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga przedłożenia: A) Rachunek Zysków i Strat (Załącznik nr 2.(1-n)), a jeżeli sprawozdanie finansowe, którego elementem jest wymagany Rachunek Zysków i Strat podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części (Załącznik 2.(1-n).a) - a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty (Załącznik nr 2) za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres/ B) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał.2b)/ C) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000.000,00 PLN na jedno zdarzenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta (z zastrzeżeniem pkt10.6.2 i 10.7 SIWZ),musi zawierać:1.Oryginał lub kopię wniesionego wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika. 2. Formularz oferty złożony w formie oryginału.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złożone w formie oryginału, oraz B.1.OŚWIADCZENIE-ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU. 4.Formularz-Status prawny Wykonawcy złożony w formie oryginału, 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt.5.3 SIWZ, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika; 6.Oryginał lub kopię dowodu opłacenia polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika.7.Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy. 8.Kosztorys ofertowy wraz z Tabelą elementów rozliczeniowych. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać:1.oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wniesionego wspólnie wadium. 2.oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu opłacenia polisy ubezpieczeniowej. 3.wspólny formularz oferty,złożony w formie oryginału. 4. wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złożone w formie oryginału oraz B.1.OŚWIADCZENIE, ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU. 5. Formularz Status prawny Wykonawcy złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6)dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.3 SIWZ. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika, przy czym: A.każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Zał. nr 1.1,6,7,8(1-n),9,11 wg Spisu zawartości oferty.B.każdy z Wykonawców, który potwierdza spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Zał. nr 1.4,3.(1-n),4.(1-n),4.(1-n).a,2.(1-n),2.(1-n).a, 2a,2.b,2.c wg Spisu zawartości oferty. C. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy, Zał. nr 2,3,4, wg Spisu zawartości oferty.7. wspólny Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy. 8. wspólny Kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów rozliczeniowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w oparciu o następujące wymogi: 1.zmiany nie wykraczają poza zakres określony w art. 144 ust 1 ustawy Pzp; 2.wystąpią uzasadnione okoliczności zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, w szczególności; -wystąpią roboty dodatkowe nieprzewidziane i nie objęte zamówieniem podstawowym, których nie można było przewidzieć, a warunkują wykonanie i dalszą realizację zamówienia publicznego, -terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym miedzy innymi w przypadku przedłużenia procedury przetargowej w związku z procedurą odwoławczą; - wystąpią opóźnienia w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót z winy Zamawiającego; - wystąpią braki lub wady w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących budowy; - wystąpią szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne; - wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, -zmiany szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finanosowego bez zmiany ostatecznego terminu lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów realizacji umowy. Zmiana taka nie może pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia, -spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 3.zmiany technologiczne, w szczególności: - pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. Konieczność zaspokojenia roszczeń, potrzeb lub oczekiwań osób trzecich, niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. 4.Zmiana zasad dokonywania odbiorów robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa, pewności należytej realizacji umowy i nie spowoduje to kosztów po stronie Zamawiającego; 5.obniżenie wartości umowy w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego; 6. wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych; 7.wystąpi uzasadniona konieczność dokonania zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, określonych w pkt 5.2.2 lit. C) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla niniejszego postępowania; 8.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie lub zmianę podwykonawcy realizującego określona część zamówienia, na którego doświadczenie w ofercie powoływał się wykonawca, pod warunkiem, że mający realizować tą część zamówienia nowy podwykonawca legitymuje się doświadczeniem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, po wcześniejszym zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego; 9.wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności; 10.zmiana stanu prawnego, który będzie miał wpływ na warunki zawartej umowy w szczególności gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany podatku od towarów i usług w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.basenkryty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Kąpielowy w Zabrzu, Plac Krakowski 10, 41 - 800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Kąpielowy w Zabrzu, Plac Krakowski 10, 41 - 800 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.