Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-07-21
¦widnica: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2
Numer og³oszenia: 194441 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy , ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8566200, faks 074 8520257.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.po.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej w ramach jednego stanowiska w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynku Prokuratury Rejonowej w ¦widnicy przy ul. Zamkowej 2, w tym: obs³ugê telewizji przemys³owej, prowadzenie rejestru osób wchodz±cych i wychodz±cych z obiektu w dniach roboczych i godzinach pracy urzêdu tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30. Us³uga ochrony polegaæ ma na dzia³aniu maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej oraz dzia³aniu zapobiegaj±cym przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aniu powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ. 2.Zakres us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 2.1. obs³ugê telewizji przemys³owej (podgl±d obrazu z kamer umieszczonych wewn±trz budynku Prokuratury), 2.2. kontrola osób wchodz±cych do budynku, 2.3. zapewnienie kontroli nad infrastruktur± chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzie¿y, dewastacji i uszkodzenia mienia wewn±trz i na zewn±trz chronionych obiektów, 2.4. zapobieganie zak³óceniom porz±dku publicznego na terenie obiektu i posesji, 2.5. niezw³oczne powiadamiane organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i posesji i zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, 2.6. reagowanie na wszelkie przypadki zak³ócenia porz±dku na terenie ca³ego obiektu, 2.7. wspó³dzia³anie ze s³u¿bami ochrony ppo¿. w likwidowaniu zagro¿eñ po¿arowych, 2.8. prowadzenie rejestru osób wchodz±cych i wychodz±cych z obiektu, 2.9. w przypadku jakichkolwiek zagro¿eñ niezw³oczne powiadamianie Policji, Stra¿y Po¿arnej i innych s³u¿b oraz wspó³dzia³anie z ww. w celu zapewnienia prawid³owej ochrony, 2.10. zg³aszanie Zamawiaj±cemu usterek i naruszeñ w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach. 3.Pracownik ochrony zobowi±zany jest: 3.1.punktualnie rozpoczynaæ i koñczyæ pracê oraz dokonywaæ wpisu o rozpoczêciu i koñcu pracy do ksi±¿ki dy¿urów, 3.2.przychodziæ na s³u¿bê w stanie zdrowia umo¿liwiaj±cym jej pe³nienie, 3.3.nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób bêd±cych pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, 3.4.nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób posiadaj±cych broñ, amunicjê a tak¿e wnosz±cych materia³y wybuchowe lub inne ¶rodki niebezpieczne (za wyj±tkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5.informowaæ interesantów odno¶nie osoby i miejsca za³atwienia spraw i ich pokierowanie, 3.6.podejmowaæ niezbêdne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeñstwa ochranianych osób i mienia, 3.7.kontrolowaæ ruch osobowo- materia³owy wewn±trz i na zewn±trz obiektu oraz podejmowaæ dzia³ania w przypadku jego naruszenia, 3.8.wydawaæ i przyjmowaæ klucze do pomieszczeñ s³u¿bowych oraz ich ochrona, 3.9.czytelnie prowadziæ dokumentacjê s³u¿by ochrony: a)ksi±¿kê dy¿uru, b)ksi±¿kê ewidencji wydawanych kluczy, c)ksi±¿kê ewidencji wej¶æ / wyj¶æ interesantów, 3.10.przestrzegaæ dyscypliny pracy oraz w³a¶ciwej prezentacji, 3.11.egzekwowaæ od osób przebywaj±cych na terenie obiektu przepisów porz±dkowych, ppo¿. itp., 3.12.przeciwdzia³aæ zaistnieniu potencjalnych zagro¿eñ zewnêtrznych i wewnêtrznych, 3.13.przestrzegaæ ustaleñ zawartych w zarz±dzeniach i innych przepisach dotycz±cych ochranianego obiektu, 3.14.zachowywaæ siê w sposób taktowny w stosunku do osób wspó³pracuj±cych, jak równie¿ do petentów, 3.15.przestrzegaæ przepisów bhp, ppo¿., i instrukcji obs³ugi urz±dzeñ zabezpieczaj±cych i alarmowych, 3.16.postêpowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnieñ posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci pozwalaj± na odpieranie bezpo¶redniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro spo³eczne lub osoby i mienie pozostaj±ce pod ochron±, przeciwdzia³anie kradzie¿om, napadom i innym zak³óceniom porz±dku i spokoju oraz natychmiastowego podjêcia dzia³añ maj±cych na celu minimalizacji szkód powsta³ych w wyniku zak³ócenia porz±dku i spokoju, kradzie¿y i w³amania, po¿aru, awarii instalacji i urz±dzeñ technicznych, klêsk ¿ywio³owych i innych zdarzeñ losowych, sprawdzanie stanu zamkniêæ, zabezpieczeñ itp., 3.17.sumienne i dok³adne wykonywanie zadañ s³u¿bowych w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 4.Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania siê: 4.1. spo¿ywania alkoholu w czasie wykonywania obowi±zków, 4.2. przystêpowania do pracy pod wp³ywem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu s³u¿by i o zaistnia³ych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas s³u¿by towarzyskich rozmów i dyskusji. 5.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbêdnych do prawid³owego wykonywania us³ugi, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacj± s³u¿by ochrony, 5.3. dba³o¶æ o dyscyplinê pracy i schludny wygl±d podleg³ych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materia³ów biurowych niezbêdnych do pe³nienia s³u¿by (ksi±¿ka dy¿urów oraz rejestr osób wchodz±cych / wychodz±cych, artyku³y pi¶miennicze), 5.5. wyposa¿enie pracownika ochrony, na w³asny koszt w jednolity oznakowany ubiór s³u¿bowy z napisem OCHRONA, 5.6. wyposa¿enie pracownika w identyfikator osobisty z nazw± firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. ¶wiadczenie us³ug objêtych zakresem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotycz±cych ochranianego obiektu oraz innych informacji zwi±zanych z dzia³alno¶ci± Zamawiaj±cego, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczno¶ci zmiany o jej fakcie zawiadomienie na pi¶mie Zamawiaj±cego, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppo¿., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowi±zków, zapewnienie znajomo¶ci przez nich topografii obiektu, w tym rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obs³ug± w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wy³±czników systemów monitoruj±cych antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie wa¿nej polisy ubezpieczeniowej na prowadzon± dzia³alno¶æ, 5.14. informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w tre¶ci koncesji zezwalaj±cej na prowadzenie dzia³alno¶ci w przedmiocie objêtym zamówieniem oraz w tre¶ci polisy ubezpieczeniowej. 6. Zamawiaj±cy umo¿liwi wykonanie us³ugi poprzez: 6.1. nieodp³atne udostêpnienie miejsca dla s³u¿b ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomo¶ci wewnêtrznych regulaminów, - znajomo¶ci topografii obiektu, rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obs³ugi w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, g³ównych zaworów wodnych, zaworów CO, wy³±czników urz±dzeñ podtrzymuj±cych, 6.3. zapewnienie, z wy³±czeniem ksi±¿ki dy¿urów oraz rejestru osób wchodz±cych / wychodz±cych, ksi±¿ki wydawanych kluczy. 7.Zamawiaj±cy nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmê ochroniarsk± pracownicy posiadali licencjê pracownika ochrony..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 02.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zatrudni na terenie pracy Zamawiaj±cego osoby nie karane s±downie i przeciw którym nie toczy siê postêpowanie karne, o pozytywnej opinii
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. Okulickiego 2-4, II piêtro (dzwoniæ domofonem) pok. 307, p. Irena Rygulska.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. Okulickiego 2-4, II piêtro (dzwoniæ domofonem) pok. 307, p. Irena Rygulska.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogus³awskiego w Kaliszu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Teatrze Wspó³czesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Us³uga ochrony w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Miñskiej 65
- Ochrona obiektów S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.