To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Zawiercie: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na pakiety.
Numer ogłoszenia: 19449 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326835 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na pakiety..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu wydzielonych na poszczególne pakiety:Pakiet Nr I - Produkty spożywcze - różne,Pakiet Nr II - Produkty konserwowane,Pakiet Nr III - Ryby i przetwory rybne,Pakiet Nr IV - Produkty mleczarskie,Pakiet Nr V - Pieczywo,Pakiet Nr VI - Wyroby ciastkarskie, Pakiet Nr VII - Mięso i jego przetwory.Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać w/wym. asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 47 w Zawierciu, Przewidywana wielkość oraz asortyment zamówienia został określony dla każdego pakietu osobno w Załączniku Nr 1/I-VII do siwz. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego, po uprzednim telefonicznym (bądź faksem) zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 - 15.00. Dla pieczywa dostawy do magazynu winny być przeprowadzone zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, 5 razy w tygodniu w godzinach: 700 - 730. Zamawiający zastrzega, iż sporadycznie może zażądać dodatkowej dostawy pieczywa w tym samym dniu, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy. Dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane:- pakiet Nr I: produkty spożywcze różne opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia (wynoszący minimum 30 dni od dnia dostawy);- pakiet Nr II: produkty konserwowane: opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia;- pakiet Nr III: ryby i przetwory rybne- opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia; - pakiet Nr IV: produkty mleczarskie opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia (nabiał - minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko i tłuszcze - termin przydatności do spożycia wynosi minimum 30 dni od dnia dostawy);- pakiet Nr V: pieczywo (opatrzone etykietą) i odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych - zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; -pakiet Nr VI: wyroby ciastkarskie: produkty pakowane opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia; -pakiet Nr VII: mięso i jego przetwory: dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane (opatrzone etykietą: waga, termin przydatności do spożycia) i odpowiadać zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia (wg obowiązujących norm dla klasy pierwszej). Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny).Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VII) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej o 30% od zaplanowanej (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup towaru, którego Zamawiający ograniczył. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Towary dostarczane będą w opakowaniach wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1/I-VII do siwz) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 1/I-VII do siwz. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez zamawiającego.Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.80.00 - Drożdże 15.89.15.00 - Buliony 15.87.24.00 - Sól 15.87.22.00 - Przyprawy korzenne 15.87.12.73 - Majonez 15.32.13.00 - Sok z cytryny 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.23.30.00 - Ryby w solance 15.43.11.00 - Margaryna 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.81.14.00 - Bułeczki 15.81.11.00 - Chleb 15.81.12.00 - Rogaliki 15.11.11.00 - Wołowina 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Produkty spożywcze różne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. POLARIS, ul. Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41243,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41972,29
Oferta z najniższą ceną: 41972,29 / Oferta z najwyższą ceną: 42532,39
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Produkty konserwowane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H POLARIS, ul. Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12409,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12665,87
Oferta z najniższą ceną: 11034,33 / Oferta z najwyższą ceną: 12665,87
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ryby i przetwory rybne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
- Firma Handlowa ANNA spółka jawna, ul. Złota 120, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22259,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24981,09
Oferta z najniższą ceną: 24981,09 / Oferta z najwyższą ceną: 24981,09
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pieczywo.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.H.U.i T. Tomasz Wiatr, ul. Strażacka 8, Chlewice, 29-130 Moskorzew, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37881,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36208,05
Oferta z najniższą ceną: 36208,05 / Oferta z najwyższą ceną: 36208,05
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wyroby ciastkarskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.H.U. i T. Tomasz Wiatr, ul. Strażacka 8, Chlewice, 29-130 Moskorzew, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6625,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6619,61
Oferta z najniższą ceną: 6619,61 / Oferta z najwyższą ceną: 6619,61
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Mięso i jego przetwory.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Pacia PALCE LIZAĆ, ul. Oświatowa 57, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120333,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126660,98
Oferta z najniższą ceną: 126660,98 / Oferta z najwyższą ceną: 137454,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.