Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Łupawa: Remont dróg leśnych Nr 43 Leśnictwo Nożyno i Nr 70 Leśnictwo Kotowo
Numer ogłoszenia: 194535 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łupawa , Łupawa 49, 76-242 Łupawa, woj. pomorskie, tel. 059 8463546, faks 059 849 21 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pańsywowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych Nr 43 Leśnictwo Nożyno i Nr 70 Leśnictwo Kotowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg leśnych Nr 43 Leśnictwo Nożyno i Nr 70 Leśnictwo Kotowo Zadanie 1 Remont drogi leśnej Nr 43 Leśnictwo Nożyno oddz. 473,472,471 o dł. 3600 mb Opis robót: - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm ( 3560 mb x 4,0 mb) - ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubych korzeni - rozścielenie pospółki z profilowaniem i zagęszczeniem gr.5 cm,540 x 3,0mb - rozścielenie gruzu z profilowaniem i zagęszczeniem gr.15 cm, 540 x 3,0 mb - odtworzenie rowów przydrożnych - 80 mb - odmulenie rowów przydrożnych - 770 mb - plantowanie, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów - 300 mb - usunięcie humusu 15 cm, 1560 x 1,6 mb - mechaniczne karczowanie pni 35-45 cm - 39 szt. - remont przepustu fi 40, długości 3 mb PCV Zadanie 2 Remont drogi leśnej Nr 70 Leśnictwo Kotowo oddz. 441,458 o dł. 1000 mb Opis robót - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm (1000x4,0 mb) - ręcznym oczyszczeniu drogi z kamieni i grubych korzeni - rozścielenie pospółki z profilowaniem i zagęszczeniem gr.5 cm, 310 x 3,0 mb - rozścielenie gruzu z profilowaniem i zagęszczeniem gr.15 cm, 310 x 3,0 mb - odtworzenie rowów przydrożnych - 130 mb - plantowanie, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów - 130 mb - usunięcie humusu 15 cm, 1000 x 1,6 mb - mechaniczne karczowanie pni 35-45 cm - 55 szt. - remont przepustów fi 40, dł. 8 mb - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ( referencje, opinie, listy polecające), że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone-wartość każdej roboty minimum 50000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz załączenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienień budowlanych drogowych i przynależności do Izby Inżynierskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie polisy OC na wartość minimum 100 000 zł - załączenie dokumentu lub kopii.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót, polecać dokonywanie takich zmian ich jakości i ilości, jakie uzna za niezbędne, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: a)zwiększyć lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym, pod warunkiem nie przekraczania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa §5, b)pominąć jakieś roboty, c)wykonać dodatkowe roboty niezbędne do zakończenia robót. 2.Powyższe zmiany mogą być dokonane w następujących okolicznościach: a)jeżeli w trakcie realizacji robót stwierdzone zostaną wady obiektu, których nie można było wykryć na etapie projektowania np.: uszkodzenia zakrytych elementów konstrukcyjnych, anomalie w budowie gruntu oraz inne, których nie można było przewidzieć, b)jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe np.: mrozy, opady atmosferyczne i inne mające wpływ na wykonanie zamówienia, c)jeżeli wystąpią przyczyny ekonomiczne niezależne od zamawiającego np.: spadek cen drewna, ograniczenie sprzedaży itp. powodujące ograniczenie lub brak środków finansowych. 3.W przypadku powyższych zmian może nastąpić również zmiana terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 3 ust. 2 oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W takim uzasadnionym przypadku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia zgodne z postanowieniami § 8 umowy. 4.Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez pisemnego polecenia Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lupawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łupawa 49 76-242 Łupawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Łupawa 49 76-242 Łupawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.