eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Badań Edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Badań Edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 194697 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Badań Edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego parametry techniczne określone poniżej: SPRZĘT KOMPUTEROWY 1) Laptop (kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne) - 165 sztuk o następujących parametrach technicznych (wymogi minimalne): a) procesor dwurdzeniowy min 2 GHz; b) min 3 GB pamięci RAM; c) matryca 15.4 o rozdzielczości 1280x800; d) dysk min 250 GB; e) karta graficzna zgodna z DiretX 10; f) łączność: -ethernet 100 Mb, -wi-fi b/g, -bluetooth; g) mikrofon; h) kamera min. 1.3 Mpix; i) czytnik kart pamięci; j) interfejsy: -min 3xUSB 2.0, -fire wire, -D-sub, -Słuchawki, -Mikrofon; k) normatywny czas pracy na baterii min. 3 h; l) zapasowa bateria; m) symetryczna myszka optyczna USB; n) torba; o) mechaniczna regulacja głośności; p) klawiatura QWERTY z polskimi znakami; q) 3 lata gwarancji. 2) Klawiatura QWERTY z polskimi znakami (30237460-1 Klawiatury komputerowe)- 165 sztuk: a) przewodowa; b) złącze USB. 3) Podstawka pod laptopa (30237300-2 Wyroby komputerowe) - 165 sztuk: a) umożliwiająca regulację konta nachylenia klawiatury laptopa oraz wysokości, na której znajduje się ekran; b) odpowiednia dla laptopów z punktu 1). 4) Pamięci flash (pendrive) (kod CPV: 30233180-6 Urządzenia z pamięcią flash):- 165 sztuk: c) pojemność min 4 GB; d) prędkość zapisu min 8 MB/s; e) 3 lata gwarancji. 5) Oprogramowanie kod CPV: 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48460000-0 Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania 48620000-0 Systemy operacyjne 48730000-4 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego a) system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional w polskiej wersji językowej na licencji 3-letniej Subskrypcji Open Value lub równoważny- 165 stanowisk, 1 nośnik instalacyjny; b) pakiet biurowy Microsoft Office 2007 Small Business w polskiej wersji językowej na licencji 3-letniej Subskrypcji Open Value lub równoważny - 165 stanowisk, 1 nośnik instalacyjny wersji 2007, 1 nośnik instalacyjny wersji 2003; c) program antywirusowy z prawem do aktualizacji (zarówno bazy wirusów, jak i programu) na 3 lata - 165 stanowisk; -ochrona rezydentna zajmująca max 75 MB pamięci RAM; d) oprogramowanie do pracy grupowej spełniające poniższe wymagania - licencja na czas nieokreślony na 165 stanowisk: -prowadzenia wielu niezależnych grup roboczych; -szczegółowej kontroli uprawnień użytkowników, -możliwość integracji z LDAP; -repozytorium plików z wersjonowaniem i możliwością kategoryzowania danych; -wymiany informacji poprzez: e-mail, dyskusje (np. forum, chat), strony www (np. wiki); -wsparcie dla digitalizacji dokumentów papierowych: -automatyczne numerowanie dokumentów zgodnie ze wskazanymi wzorcami; -automatyczne kategoryzowanie skanowanych dokumentów; -automatyczne obejmowanie wprowadzanych dokumentów wyszukiwaniem pełnotekstowym; -przeszukiwania pełnotekstowe poczty e-mail i współdzielonych dokumentów; -integracji z pulpitem w środowiskach MS Windows i Linux; -integracji z oprogramowaniem biurowym MS Office i OpenOffice; -integracji z oprogramowaniem pocztowym MS Outlook/Exchange, Thunderbird; -polski interfejs użytkownika; -oprogramowanie po stronie serwera działające na platformie linuks. ZAKRES GWARANCJI: 1. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca udziela gwarancji na w/w sprzęt na okres wskazany w powyższych specyfikacjach technicznych liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest wydać sporządzone w języku polskim instrukcje, opisy techniczne, schematy konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy oraz karty gwarancyjne i dokumenty określające zasady świadczenia usług pogwarancyjnych przez autoryzowane serwisy obsługi. 3. Jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem serwisu, kosztami transportu do serwisu i do siedziby Zamawiającego oraz kosztami części i robocizny. 4. W razie wystąpienia usterki bądź awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od momentu jej zgłoszenia (data i godzina uzgodniona z Zamawiającym) i dokona jej usunięcia w terminie 2 dni roboczych od przystąpienia do prac naprawczych. 5. W przypadku gdy w okresie 2 dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii lub usterki nie usunięto uszkodzenia lub naprawa urządzenia wymaga przetransportowania urządzenia z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach technicznych odpowiadających uszkodzonemu urządzeniu. 6. Gwarancja traci ważność gdy Zamawiający przeprowadzi naprawy lub istotne zmiany w sprzęcie bez zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca nie może odmówić wymiany towaru wadliwego, jeżeli był on już naprawiany lub gdy wada jest tego rodzaju, że nie rokuje doprowadzenia przedmiotu umowy do jakości, jaką powinien mieć przedmiot pozbawiony wad eksploatowany zgodnie z instrukcją obsługi. 8. Wykonawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niezgodnego z przeznaczeniem używania rzeczy lub niewłaściwej obsługi. 9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże za pomocą innego dowodu, w szczególności - niniejszej umowy, istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia w/w warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny. 11. Postanowienia powyższe nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, określonych w Kodeksie Cywilnym. 12. Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie wraz z przepisami Kodeksu Cywilnego regulują w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. Jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne wydane przez Wykonawcę i sprzeczne z warunkami określonymi niniejszą umową albo nakładające na Zamawiającego dalej idące obowiązki niż wynikające z niniejszej umowy nie wiążą Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY UZNA ZA RÓWNOWAŻNE OPROGRAMOWANIE W ZAKRESIE: 1) Systemu operacyjnego, które spełni łącznie następujące warunki: a) W zakresie licencji: -licencja uprawniająca do korzystania z oprogramowania przez minimum 3 lata; -możliwość instalacji oprogramowania na dowolnych komputerach (licencje niepowiązane z konkretnymi komputerami); b) w zakresie funkcjonalności: -pełna obsługa wszystkich podzespołów (kamera, karta sieci bezprzewodowej, itd.) laptopów będących składnikiem niniejszego zamówienia; -możliwość natywnego (bez korzystania z emulatorów) uruchomienia pakietu biurowego będącego składnikiem niniejszego zamówienia; -obsługa szyfrowania wybranych katalogów dysku twardego; -polska wersja językowa. 2) Pakiet biurowy: a) w zakresie licencji: -licencja uprawniająca do korzystania z oprogramowania przez minimum 3 lata; -możliwość instalacji oprogramowania na dowolnych komputerach (licencje niepowiązane z konkretnymi komputerami); -możliwość używania wcześniejszych wersji oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych opłat; b) w zakresie funkcjonalności -pakiet musi składać się z programów: -do edycji tekstu; -arkusza kalkulacyjnego; -do tworzenia prezentacji; -do publikowania dokumentów (DTP); -program do obsługi kontaktów. -edytor tekstu powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: rtf, doc, docx oraz odt (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); -arkusz kalkulacyjny powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: xls, xlsx ods (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); -program do tworzenia prezentacji powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: ppt, pptx, odp (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); -wszystkie programy pakietu powinny umożliwiać eksport do formatu pdf; -program do obsługi kontaktów powinien realizować funkcje: -klienta e-mail; -kalendarza z terminarzem; -menadżera kontaktów. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt do siedziby Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy /data i godzina/. Dostawa obejmuje: transport oraz wniesienie sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania pakietu oprogramowania (system operacyjny; pakiet biurowy; program antywirusowy; oprogramowanie do pracy zbiorowej) na każdym laptopie stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 15.12.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.73.00-2, 30.23.74.60-1, 30.23.31.80-6, 48.31.00.00-4, 48.46.00.00-0, 48.62.00.00-0, 48.73.00.00-4, 48.50.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 20 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4), 5) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; Dokumenty o których mowa punkcie a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie c) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2-5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibe.edu.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty winny być złożone w Sekretariacie Instytutu Badań Edukacyjnych, który mieści się w Warszawie (01-180) przy ul. Górczewskiej 8 (pokój nr 79).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek współfinansowany z Eoropejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 3.1..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.