Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydułtowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Gaszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gaszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-140baf30-dade-4ae8-bba5-3f49f43d0c1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094342/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.gaszowice.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.gaszowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. stały dostęp do sieci Internet i
minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
2. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
3. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn.: Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48822000-6 - Serwery komputerowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia powdrożeniowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu i/lub oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy) dla każdego z tych zamówień. W przypadku wykazania kilku dostaw za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówień obejmujących swoim zakresem dostawę sprzętu i/lub oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy) dla każdego z tych zamówień. W przypadku wykazania kilku dostaw za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Serwer Typ I, Typ II, Typ III• wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku ,
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Wykonawca załączy certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
• Oferent winien przedłożyć oświadczanie Producenta oprogramowania antywirusowego lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Biblioteka taśmowa – 1 Szt.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania
c) urządzenie NAS do wersjonowania plików użytkowników i utworzenia piaskownic– 1 Szt.
• Oferent winien przedłożyć dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
d) Przełączniki zarządzalne TYP I 2 szt . , TYP II - 4 SZT, TYP III - 2 SZT
• Dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
e) UPS do serwerów typ I-1 kpl , ups do serwerów TYP II- 1 KPL
• Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie Producenta/lub wyłącznego Dystrybutora iż naprawa będzie wykonana we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta oferowanego sprzętu
• Karta produktu,
• Certyfikat CE
f) System NAC do izolacji sieci LAN w siedzibie Zamawiającego -150 IP
• oświadczenie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora Producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia należy załączyć do oferty
• - osobowy certyfikat inżynierski pracownika, która będzie wykonywał wdrożenie , należy załączyć do oferty
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiada potencjał osobowy niezbędny do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby osoby testujące łącznie posiadały poniższe certyfikaty:
- Offensive Security Certified Professional (OSCP);
- Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
- Certified Security Analyst (ECSA);
- Wep Application Penatration Tester (eWPT);
- Certified Professional Penetration Tester (eCPPT);
- Certyfikaty należy załączyć do oferty
g) Oprogramowanie antywirusowe z modułem wykrywania i reagowania na podejrzane aktywności
Oferent winien przedłożyć dokumenty:
• Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:a) skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku działania siły wyższej, mającej istotny wpływ
na realizację przedmiotu umowy - nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia;
2) zmiany zakresu zamówienia (m.in. zmniejszenia ilości dostarczanego sprzętu, których wartość
nie przekroczy 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zachowana minimalna wartość zamówienia wynosić będzie min. 90 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy);
3) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT;
4) zmiany producenta lub modelu sprzętu (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę
nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
d) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów;
5) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotu umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
a) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa,
b) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób określony w SWZ i złożonej ofercie, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe
do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
d) koniecznością modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. wystawienia faktury, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności między stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych) wynikających
w szczególności z zasad instytucji dofinansowujących lub zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji,
e) zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron okoliczności powodujących niemożliwość, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego
o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia i/lub skrócenia terminu realizacji zamówienia,
f) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ.
6) Zmiany porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) stron umowy i osób reprezentujących strony
(w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zp.gaszowice.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GASZOWICE
więcej: przetargi GASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.