Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Nałęczów: wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku szkolnego Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie
Numer ogłoszenia: 194700 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Zygmunta Chmielewskiego, ul. Spółdzielcza 17, 24-140 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 081 50 14 130, fax 081 50 14 029.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsnaleczow.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu gminnego - Zespół Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku szkolnego Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku szkolnego Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 400 zł (czterysta złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem nr 1 Oświadczenia oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: (a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; (f) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; (g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; (h) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym wykonywane będą prace; (i) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. (j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert; (k) Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia ogólnobudowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierskiej Uwaga: Dokumenty i zaświadczenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, natomiast oświadczenia - w formie oryginału podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oraz Załącznikiem nr 2 - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17, 24-150 Nałęczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17, 24-150 Nałęczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy art. 41 pkt. 12, 13, 14 ustawy PZP, koszt SIWZ - 30 PLN (trzydzieści złotych)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.