To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Słupca: Roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy
Numer ogłoszenia: 194712 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139458 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45.23.13.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.31.61.10-9 instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego, 45.23.23.00-5 roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: 1) przebudowę jezdni, chodników, zjazdów, 2) dobudowę ścieżki rowerowej, zjazdów, miejsc postojowych, 3) przebudowę kanalizacji deszczowej, 4) przebudowę urządzeń melioracji szczegółowych - rów J-1, 5) przebudowę oświetlenia ulicznego, 6) przebudowę (w ramach usuwania kolizji) infrastruktury telekomunikacyjnej, 7) przebudowę - ukształtowanie terenów zieleni, 8) zmianę stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót, 3) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawca sporządza projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca sporządza inwentaryzację powykonawczą w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. 6. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuję się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 7. W przypadku składania oferty, w której Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 ustawy. 8. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje. 9. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 10. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy. 11. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy, chyba że w SST podano inaczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.23.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7889782,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6857537,72
Oferta z najniższą ceną: 6857537,72 / Oferta z najwyższą ceną: 9640808,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.