eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-09-12

Wejherowo: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 194761 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 176175 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o., ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej tj.: bielizny po¶cielowej, odzie¿y ochronnej i roboczej pracowników, wyposa¿enia ³ó¿ek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym w tym maglowanie i wysuszenie (³±cznie z dezynfekcj± wstêpn± w przypadku bielizny ska¿onej w ka¿dym stopniu oraz zanieczyszczonej materia³em biologicznym, przeprowadzon± w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddzia³ami po procesie prania, - wydzielenie po zakoñczonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podzia³em na oddzia³y do weryfikacji przez komórki Zamawiaj±cego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - przeprowadzanie dezynfekcji materacy ³ó¿kowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we w³asnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego. Wykonawca musi mieæ wprowadzony System Zarz±dzania Jako¶ci± ISO 9001:2008 w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Wykonawca zamówienie bêdzie realizowa³ w pomieszczeniach pralni spe³niaj±cych wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadaj±cych pozytywn± opiniê Inspektora Sanitarnego. Wykonawca na czas realizacji us³ugi musi dysponowaæ w/w pomieszczeniami wyposa¿onymi w sprzêt niezbêdny do realizacji zamówienia w minimalnej ilo¶ci i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Wykonawca przedmiot zamówienia wykonywaæ bêdzie w³asnymi si³ami z zachowaniem wszelkich obowi±zuj±cych przepisów prawa w tym w szczególno¶ci przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosuj±c wy³±cznie ¶rodki pior±co - dezynfekuj±ce, posiadaj±ce pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produkty biobójcze, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzaj±cych niewielkie zagro¿enie. Wykonawca stosowaæ bêdzie ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce s³u¿±ce do prania bielizny noworodkowej nie dzia³aj±ce dra¿ni±co na b³ony ¶luzowe lub skórê noworodków. Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ do przestrzegania wskazanych przez Zamawiaj±cego procedur i instrukcji systemu zarz±dzania jako¶ci± ( ISO ). CPV 98.31.00.00-9 us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00-9 us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 161832,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 151230,65

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 151230,65 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 156786,51

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.